Dieker; Van Rooij, Guth, Odenthal, Verdonk; Vet, Proper, Beekman; Mattsson, Ruiz, Romeny.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelde NEC wel met hun A-elftal dan? Lijkt me niet toch?
Ook het B-elftal ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dieker; Van Rooij, Guth, Odenthal, Verdonk; Vet, Proper, Beekman; Mattsson, Ruiz, Romeny.
Volgens mij op de keeper na wel redelijk, al ken ik die Ruiz, Beekman en Guth ook niet. Maar er zijn dagen dat ik NEC oversla, dus als je me wijs maakt dat dat de sterspelers zijn geloof ik je ook
180 miljoen en allemaal doen ze verbaastquote:
Echt een lachertje. Die drie weken zullen ook wel steeds verlengd worden, dat weten we inmiddels wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen publiek meer in het stadion.
Nu gaan we financieel wel kapot ja.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt een lachertje. Die drie weken zullen ook wel steeds verlengd worden, dat weten we inmiddels wel.
Ik zie niet wat hier mis mee is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slaat ook nergens op als dat door gaat, want er komen nagenoeg geen besmettingen vanuit stadions.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor skere @o.usquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:30 schreef H.FR het volgende:
Voor wie de documentaire nog niet heeft gezien. Disney+ nu 1,99 voor de eerste maand.
Juist niet, keertje geen boetes.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is het toch al 10 jaar? Je doet nu net alsof het een verrassing is, net als de stijging van de bouwkostenquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Wat een complete teringzooi is dat hele stadiondossier toch geworden hé
Wat een farce.
Het is de spreekwoordelijke kers op de taart.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is het toch al 10 jaar? Je doet nu net alsof het een verrassing is, net als de stijging van de bouwkosten
Die eerste kan hij toch niks aan doen? Gaat hij gretiger naar die bal, dan is het negen van de tien keer een pingel.quote:Op zondag 14 november 2021 12:21 schreef bbuddybb het volgende:
Iedereen heeft het over de fouten in de organisatie, maar Bijlow zag er bij beide goals niet al te best uit.
Bij de tweede goal glijdt ie ook een beetje klungelig weg waardoor hij niet bij een houdbare bal kan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Arne Slot maakt nog steeds beginnersfouten als coach van een club als Feyenoord.
Je moet de beste spelers op elke positie opstellen.
Hij is de zoveelste die marchandeert.
Hij heeft wat mazzel gehad dat het allemaal goed uitpakte dankzij Dessers.
Wat ik wil zeggen dat hij Toornstra rechtsbuiten gaat zetten terwijl toornstra geen kip kan passeren en er een echte rechtsbuiten op de bank zit
Zelfde met Linssen. Je heb Dessers een echte spits en dan zet je een linksbuiten in de spits die alle ballen aan de tegenstander geeft. Linssen is zo slecht.
Over Blind hoor je ze nietquote:Op zondag 14 november 2021 12:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die eerste kan hij toch niks aan doen? Gaat hij gretiger naar die bal, dan is het negen van de tien keer een pingel.
Die tweede was wel ongelukkig door het wegglijden.
Ik vind het wel opvallend hoeveel kritiek er nu uit bepaalde hoek is op de keeper.
Ben je ook zo blij met Toornstra als aanvoerder?quote:Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Arne Slot maakt nog steeds beginnersfouten als coach van een club als Feyenoord.
Je moet de beste spelers op elke positie opstellen.
Hij is de zoveelste die marchandeert.
Hij heeft wat mazzel gehad dat het allemaal goed uitpakte dankzij Dessers.
Wat ik wil zeggen dat hij Toornstra rechtsbuiten gaat zetten terwijl toornstra geen kip kan passeren en er een echte rechtsbuiten op de bank zit
Zelfde met Linssen. Je heb Dessers een echte spits en dan zet je een linksbuiten in de spits die alle ballen aan de tegenstander geeft. Linssen is zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |