abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202154665
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:10 schreef onlogisch het volgende:
Wat een complete teringzooi is dat hele stadiondossier toch geworden hé :')
Wat een farce.
Dat is het toch al 10 jaar? Je doet nu net alsof het een verrassing is, net als de stijging van de bouwkosten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 10:55:25 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202155312
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:46 schreef Bombvis het volgende:

[..]
Dat is het toch al 10 jaar? Je doet nu net alsof het een verrassing is, net als de stijging van de bouwkosten
Het is de spreekwoordelijke kers op de taart.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 13 november 2021 @ 20:27:40 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202162305
twitter

SlitiGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202171302
Iedereen heeft het over de fouten in de organisatie, maar Bijlow zag er bij beide goals niet al te best uit.

Bij de tweede goal glijdt ie ook een beetje klungelig weg waardoor hij niet bij een houdbare bal kan.
pi_202171374
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:21 schreef bbuddybb het volgende:
Iedereen heeft het over de fouten in de organisatie, maar Bijlow zag er bij beide goals niet al te best uit.

Bij de tweede goal glijdt ie ook een beetje klungelig weg waardoor hij niet bij een houdbare bal kan.
Die eerste kan hij toch niks aan doen? Gaat hij gretiger naar die bal, dan is het negen van de tien keer een pingel.

Die tweede was wel ongelukkig door het wegglijden.
Ik vind het wel opvallend hoeveel kritiek er nu uit bepaalde hoek is op de keeper.
#12 is not for sale!
pi_202171414
Arne Slot maakt nog steeds beginnersfouten als coach van een club als Feyenoord.

Je moet de beste spelers op elke positie opstellen.

Hij is de zoveelste die marchandeert.

Hij heeft wat mazzel gehad dat het allemaal goed uitpakte dankzij Dessers.

Wat ik wil zeggen dat hij Toornstra rechtsbuiten gaat zetten terwijl toornstra geen kip kan passeren en er een echte rechtsbuiten op de bank zit

Zelfde met Linssen. Je heb Dessers een echte spits en dan zet je een linksbuiten in de spits die alle ballen aan de tegenstander geeft. Linssen is zo slecht.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 november 2021 @ 12:39:18 #207
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_202171532
Ik wist niet dat klaas weer terug was, genieten.
What Would Goku Do
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 12:48:37 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202171549
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Arne Slot maakt nog steeds beginnersfouten als coach van een club als Feyenoord.

Wat ik wil zeggen dat hij Toornstra rechtsbuiten gaat zetten terwijl toornstra geen kip kan passeren en er een echte rechtsbuiten op de bank zit

Zelfde met Linssen. Je heb Dessers een echte spits en dan zet je een linksbuiten in de spits die alle ballen aan de tegenstander geeft. Linssen is zo slecht.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa _O_

De visionair is terug _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202171617
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 12:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Die eerste kan hij toch niks aan doen? Gaat hij gretiger naar die bal, dan is het negen van de tien keer een pingel.

Ik vind het wel opvallend hoeveel kritiek er nu uit bepaalde hoek is op de keeper.
Over Blind hoor je ze niet :+ :+

quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:

Ben je ook zo blij met Toornstra als aanvoerder?
pi_202171699
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]
Over Blind hoor je ze niet :+ :+
[..]
Ben je ook zo blij met Toornstra als aanvoerder?
Toornstra is een mietje.

Hij zit zelf in de media te roepen dat hij geen leider is en dan maken ze hem aanvoerder. Maak Senesi aanvoerder of Trauner of Bijlow.

Alles behalve Toornstra. Die zit alleen maar te rennen zodat zijn statistieken stijgen. En dan wordt er weer geroepen die toornstra heeft weer zo hard gewerkt kijk is hoeveel kilometers hij gelopen heeft

ik zag dit seizoen een keer Toornstra een kansloze sprint naar de keeper van de tegenstander maken vanaf de middenlijn hahaha. Toornstra doet dit bewust voor zijn statistieken. Het is lachwekkend

Aursnes is 3 klasse beter dan Toornstra. En rechtsbuiten heb ik nooit begrepen.

Ik vraag me alleen welke debiel van een Technische directeur zijn contract nog gaat verlengen.

Als je echt de strijd aan wil gaan met Ajax de komende jaren dan moet je echt af van spelers als Toornstra. Maar supporters vinden het allemaal geweldig.

Ik denk dat Feyenoord dit seizoen best ver kan komen als toornstra en linssen op de bank belanden en Frank Arnesen 2 echte goede spelers kan halen in de winterstop.

Dan kan je heel lang meedoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 14 november 2021 @ 13:17:01 #212
268491 fetX
pi_202171840
quote:

[..]

Die eerste mag hij wel wat gretiger gaan vind ik hoor, maar als hij dat doet neemt hij wel een enorm risico ja. Begint natuurlijk allemaal bij het zeer matige verdedigen.

De tweede goal kan hij echt niets aan doen. Daar gaat Blind ook zo gigantisch de fout in.

De kritiek is lang niet altijd terecht en het is vaak zoeken wat ze doen, maar ik vind wel dat hij minder overtuigend is dan een paar maanden terug. Blijft alsnog (met afstand) de beste keeper die we nu hebben natuurlijk.
  zondag 14 november 2021 @ 13:18:14 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202171850
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Die eerste mag hij wel wat gretiger gaan vind ik hoor, maar als hij dat doet neemt hij wel een enorm risico ja. Begint natuurlijk allemaal bij het zeer matige verdedigen.

De tweede goal kan hij echt niets aan doen. Daar gaat Blind ook zo gigantisch de fout in.

De kritiek is lang niet altijd terecht en het is vaak zoeken wat ze doen, maar ik vind wel dat hij minder overtuigend is dan een paar maanden terug. Blijft alsnog (met afstand) de beste keeper die we nu hebben natuurlijk.
Vind hem juist weer een stuk sterker keepen de laatste maand. Bij Feyenoord dan, oranje niet echt een oordeel over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 13:28:48 #214
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202171937
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Vind hem juist weer een stuk sterker keepen de laatste maand. Bij Feyenoord dan, oranje niet echt een oordeel over.
Tegen Cambuur en RKC waren z'n slechtste wedstrijden.
  zondag 14 november 2021 @ 13:58:31 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202172193
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 13:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Tegen Cambuur en RKC waren z'n slechtste wedstrijden.
Voor mijn gevoel is dat langer geleden, maar oké. Met name in Berlijn en tegen AZ was hij weer aan het heersen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202172571
quote:

[..]

Die tweede kan op zich iedereen wel overkomen, maar de eerste goal vond ik heel simpel.

Maar goed, we maken Bijlow allemaal misschien wel groter dan ie (op dit moment) is. Heeft absoluut heel veel potentie en is ook pas 23... Zie hem wel een grote worden, maar ik vind het op dit moment niet zo geweldig als men wil doen geloven.
pi_202172884
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Het gaat mij vooral om dat ‘zoeken’, gebeurde bij Berghuis ook. Elke fout pass werd destijds onder de loep genomen en nu moeten we ineens geloven dat hij buitenaards goed is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 14-11-2021 15:27:41 ]
#12 is not for sale!
  zondag 14 november 2021 @ 15:08:54 #218
268491 fetX
pi_202172894
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 15:07 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Het gaat mij vooral omdat ‘zoeken’, gebeurde bij Berghuis ook. Elke fout pass werd destijds onder de loep genomen en nu moeten ineens geloven dat hij buitenaards goed is.
Snap ik. Lekker laten gaan.
  zondag 14 november 2021 @ 16:19:41 #219
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_202173730
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke
Ik denk dat ik er eventjes mee stop.
Makkelijk eerste
pi_202174912
Onze Harvardgeleerde _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_202178627
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Onze Harvardgeleerde _O_
Oude legendes die weer terugkomen _O_
pi_202179950
Toornstra is een geweldig Feyenoord-icoon
  maandag 15 november 2021 @ 11:48:05 #223
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_202185573
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Toornstra is een mietje.

Hij zit zelf in de media te roepen dat hij geen leider is en dan maken ze hem aanvoerder. Maak Senesi aanvoerder of Trauner of Bijlow.

Alles behalve Toornstra. Die zit alleen maar te rennen zodat zijn statistieken stijgen. En dan wordt er weer geroepen die toornstra heeft weer zo hard gewerkt kijk is hoeveel kilometers hij gelopen heeft

ik zag dit seizoen een keer Toornstra een kansloze sprint naar de keeper van de tegenstander maken vanaf de middenlijn hahaha. Toornstra doet dit bewust voor zijn statistieken. Het is lachwekkend

Aursnes is 3 klasse beter dan Toornstra. En rechtsbuiten heb ik nooit begrepen.

Ik vraag me alleen welke debiel van een Technische directeur zijn contract nog gaat verlengen.

Als je echt de strijd aan wil gaan met Ajax de komende jaren dan moet je echt af van spelers als Toornstra. Maar supporters vinden het allemaal geweldig.

Ik denk dat Feyenoord dit seizoen best ver kan komen als toornstra en linssen op de bank belanden en Frank Arnesen 2 echte goede spelers kan halen in de winterstop.

Dan kan je heel lang meedoen.
Fraaie post. Kan me voorstellen dat je daar even de tijd voor hebt genomen.

Ben het trouwens met de inhoud niet eens. Toornstra is aan een uitstekend seizoen bezig. Zeker in de voorrondes voor de Conf League was hij van groot belang. Hij is aan het uitgroeien tot een grote meneer voor in de boeken straks. Misschien wel de nieuwe Wim Jansen. (heeft alleen de pech dat hij geen Willem van Hanegem naast zich heeft lopen).
  maandag 15 november 2021 @ 11:49:27 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202185595
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:48 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]
Misschien wel de nieuwe Wim Jansen.
Deze stelling is zelfs nog belachelijker dan het gehele oeuvre van klaasweetalles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 november 2021 @ 11:51:06 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202185626
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Deze stelling is zelfs nog belachelijker dan het gehele oeuvre van klaasweetalles.
Hoogstens de nieuwe Paul Bosvelt (maar ik denk dat dat al teveel eer is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')