Jep. Ken ze lang niet allemaal, maar dat zullen geen koekenbakkers zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ze hebben daar wel een hoop Bundesliga spelertjes he.
Ik vind persoonlijk die van Union wel een koekenbakker eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Jep. Ken ze lang niet allemaal, maar dat zullen geen koekenbakkers zijn.
Ik denk niet dat iemand bij de UEFA voor Feyenoord isquote:Op woensdag 10 november 2021 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GeertGod
(zoals iemand eerder al suggereerde, volgens mij is de admin van dat account een Feyenoorder)
Dat wordt ook allemaal extern ingehuurd johquote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand bij de UEFA voor Feyenoord is
Leuk dat de naam van Geertruida (of iemand anders) in dat soort lijstjes voorkomt, maar het zegt zo verdomd weinigquote:Op woensdag 10 november 2021 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GeertGod
(zoals iemand eerder al suggereerde, volgens mij is de admin van dat account een Feyenoorder)
+3 miljoenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
GeertGod
Inderdaad, Geert was ook vrij beroerd in die wedstrijden tegen Union. Heeft het dit seizoen totaal nog niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk dat de naam van Geertruida (of iemand anders) in dat soort lijstjes voorkomt, maar het zegt zo verdomd weinig
Het heeft nog niet genoeg gekost, dus kan makkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Goh, er komt weer een analyse,nummer 100?
Delen door een looptijd van 25 jaar, en gebaseerd op gemiddeld 20 thuiswedstrijden per jaar, gaat dat stadion dan 1,25 miljoen euro per wedstrijd kostenquote:
quote:Cyriel Dessers speelde de gehele wedstrijd en was ook dit keer dichtbij een treffer in de blessuretijd. De spits kreeg een enorme kans op de 5-3, maar kwam uiteindelijk niet tot scoren.
5-3 was een stuk beter geweest inderdaad, met een late goal van Dessers. Maar die KUTBELG verzaakt weer eens.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:08 schreef fetX het volgende:
4-3 tegen NEC is wel een hele matige uitslag
Zat het net te kijken ja, maar dit lijkt nergens opquote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat een lollergoals allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |