Ik heb in lange tijd niet zo een slecht team gezien.quote:Op zondag 7 november 2021 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Dit was wel echt een hele eenvoudige overwinning met al die afwezigen. Dat Fortuna gaat degraderen neem ik aan.
Hij is niet de enige die dat denkt…quote:Op zondag 7 november 2021 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het ergste is dat Schmidt nu Bruma gaat blijven gebruiken omdat hij denkt dat hij kan voetballen.
Blijven herhalen dit soort dingen, ook al zijn ze maanden oud. Je weet nooit wie er mee leest!quote:Op zondag 7 november 2021 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die dat denkt…
https://www.espn.nl/voetb(...)-talent?platform=amp
Ho es even, ben jij niet begonnen met herhalen?quote:Op zondag 7 november 2021 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blijven herhalen dit soort dingen, ook al zijn ze maanden oud. Je weet nooit wie er mee leest!
Het was geen kritiek op je post, ik vind het alleen maar goed dat mensen benadrukken hoe goed ze Bruma vinden. Zou mooi zijn als er een 'vibe' komt dat het een topper is en dat hij voor veel geld (en snel) vertrekt.quote:Op zondag 7 november 2021 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ho es even, ben jij niet begonnen met herhalen?
Hoe vaak heb jij al gezegd dat Bruma er niks van kan?
Tegen dit soort ploegen is hij prima bruikbaar.
Zie hem ook liever vertrekken (met niet te veel verlies) dan dat hij blijft. Maar weet niet of er ploegen zijn die hem willen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op je post, ik vind het alleen maar goed dat mensen benadrukken hoe goed ze Bruma vinden. Zou mooi zijn als er een 'vibe' komt dat het een topper is en dat hij voor veel geld (en snel) vertrekt.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 7 november 2021 16:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zie hem ook liever vertrekken (met niet te veel verlies) dan dat hij blijft. Maar weet niet of er ploegen zijn die hem willen.
de komma is vrij overbodig.quote:Op zondag 7 november 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi, Ramalho heeft de balen van de momenten waarop de concentratie weg is achterin.
Wij ook, André.
wat is kienen?quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze vond het heerlijk, na het kienen nog even aangeduwd worden.
Als we alleen maar dingen mogen posten die jij snapt of kent, kunnen we het internet wel sluiten.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat een desinformatie van user @:behoorlijkkritisch
Sow koekoekquote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als we alleen maar dingen mogen posten die jij snapt of kent, kunnen we het internet wel sluiten.
lekkere opmerking maat!!!quote:Op zondag 7 november 2021 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als we alleen maar dingen mogen posten die jij snapt of kent, kunnen we het internet wel sluiten.
Dit is goed. Dit is heel erg goedquote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef Zorro het volgende:
ajax 2 tegengoals, 3x gelijk 1x verlies: 4x verliespunten
PSV 20 tegengoals, 3x verlies: 3x verliespunten
De grote wisseltruc, dat is er gebeurd. Nadat hij eerder bij de start van de competitie al de nodige verbazing wekte door met een half B-elftal te beginnen moet de verbijstering ook intern héél groot geweest zijn toen hij dat tegen Feyenoord ook weer min of meer deed.quote:Op maandag 8 november 2021 01:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik mis toch wel het PSV van het begin van dit seizoen, van de wedstrijden tegen Galatasaray en Midtjylland en AZ en de JC schaal.
Een keerpunt was die wedstrijd tegen Feyenoord. Er is rond die periode iets gebeurd in die ploeg. Ik denk dat Schmidt er een rol in speelt maar ik weet niet wat.
Ook valt op dat spelers als Madueke, Götze, Max, Boscagli, v Ginkel minder goed spelen dan aan het begin van het seizoen.
Ik kijk PSV niet zo vaak als jullie maar denk toch wel dat CL niet halen de hamer was, dat heeft toch wel veel geloof weg gehaald.quote:Op maandag 8 november 2021 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De grote wisseltruc, dat is er gebeurd. Nadat hij eerder bij de start van de competitie al de nodige verbazing wekte door met een half B-elftal te beginnen moet de verbijstering ook intern héél groot geweest zijn toen hij dat tegen Feyenoord ook weer min of meer deed.
En daarna is hij rustig door gegaan met rare keuzes maken. Dat doet wat met het vertrouwen in een spelersgroep.
Ik denk ook dat PSV gewoon als team tekort schiet. In de eerste fase van een competitie speel je nog tegen tegenstanders die je met één of twee leuke acties kunt verslaan. Het Ajax van de JC was gewoon slecht als team en zo hadden we er wel meer.quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk PSV niet zo vaak als jullie maar denk toch wel dat CL niet halen de hamer was, dat heeft toch wel veel geloof weg gehaald.
Het grote probleem bij PSV is dat je een paar spelers hebt die in potentie heel goed zijn, maar die dat zeker niet meer 2x per week kunnen opbrengen (en ze spelen ook nog allemaal op het middenveld). Daarnaast een hoop blessures en ze missen een fatsoenlijke spits. Zo'n Zahavi is gewoon een reservespeler op dit niveau en die Braziliaan zou in het tweede nog reserve moeten staan.quote:Op maandag 8 november 2021 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat PSV gewoon als team tekort schiet. In de eerste fase van een competitie speel je nog tegen tegenstanders die je met één of twee leuke acties kunt verslaan. Het Ajax van de JC was gewoon slecht als team en zo hadden we er wel meer.
Maar waar andere teams groeien, lijkt het bij PSV alleen maar minder te worden.
PSV was duidelijk beter dan Benfica vooral die tweede wedstrijd. Benfica had wel heel slim en effectief verdedigd.quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk PSV niet zo vaak als jullie maar denk toch wel dat CL niet halen de hamer was, dat heeft toch wel veel geloof weg gehaald.
Dat vond ik juist niet, de 2e helft van de eerste wedstrijd tegen Benfica vond ik PSV echt goed en sindsdien heb ik ze niet echt goed meer zien spelen, ook thuis tegen Benfica niet dat was veel te voorspelbaar en makkelijk te verdedigen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
PSV was duidelijk beter dan Benfica vooral die tweede wedstrijd. Benfica had wel heel slim en effectief verdedigd.
Geen CL voor PSV maar het geloof was er volgens mij zeker nog wel na die wedstrijd.
De wedstrijd tegen Feyenoord met alle wissels die nog steeds onverklaarbaar zijn was een keerpunt. Daarna zaken we een heel ander team. Vinicius is er later bijgekomen, maar die heeft tot nu toe weinig meerwaarde kunnen laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |