Met huidig groeipercentage kom je ongeveer op 11,5k uit.quote:
We doen het voor de zorg, we doen het voor de ouderen, zegt jensen altijd.quote:Op zondag 7 november 2021 14:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Soms vraag je echt af waar we het allemaal voor doen. De veerkracht van de mens houdt een keer op.
Zolang het zich binnen de horeca afspeelt, is een vergunning natuurlijk niet noodzakelijk,quote:Op zondag 7 november 2021 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er eigenlijk een doorlopend evenementenverbod. Ik denk dat dat er nu niet meer komt, maar dat de veiligheidsregio's gewoon geen enkele vergunning meer gaan afgeven.
Nee, maar de optochten, feesttenten, podia etc. zijn dat wel.quote:Op zondag 7 november 2021 14:37 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zolang het zich binnen de horeca afspeelt, is een vergunning natuurlijk niet noodzakelijk,
Volgens mij is carnaval altijd een evenementquote:Op zondag 7 november 2021 14:37 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zolang het zich binnen de horeca afspeelt, is een vergunning natuurlijk niet noodzakelijk,
Je moet van hele goede huizen komen om vergunningen structureel te gaan weigeren. Een nieuw verbod zou waanzin zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er eigenlijk een doorlopend evenementenverbod. Ik denk dat dat er nu niet meer komt, maar dat de veiligheidsregio's gewoon geen enkele vergunning meer gaan afgeven.
Natuurlijk. Maar bestuursrechtelijke overtredingen zijn dan weer geen strafbare feiten.quote:Op zondag 7 november 2021 14:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook dan heten het overtredingen waar bestuursrechtelijk tegen opgetreden wordt. Maar beetje semantisch, uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer: De uitbater krijgt een waarschuwing of sanctie
Maar we hebben toch de QR bedacht om dit mogelijk te blijven maken, toch? Toch??quote:Op zondag 7 november 2021 14:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, ik woon langs de route van de optocht en dat resulteerde erin dat er vorig jaar op drie momenten een optocht voorbij kwam van mensen die op eigen initiatief wat hadden georganiseerd.quote:Op zondag 7 november 2021 14:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, maar de optochten, feesttenten, podia etc. zijn dat wel.
Wat wilde je ertegen doen dan?quote:Op zondag 7 november 2021 14:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je moet van hele goede huizen komen om vergunningen structureel te gaan weigeren. Een nieuw verbod zou waanzin zijn.
Hier ter stede ook. Vervolgens was de burgemeester boosquote:Op zondag 7 november 2021 14:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
Klopt, ik woon langs de route van de optocht en dat resulteerde erin dat er volgende jaar op drie momenten een optocht voorbij kwam van mensen die op eigen initiatief wat hadden georganiseerd.
Nee nee, denk vooral niet na over de toekomst en stel geen kritische vragen, dat is allemaal complotgedoe.quote:Op zondag 7 november 2021 14:40 schreef _serial_ het volgende:
Wanneer wordt COR met BNW gemerged? Het is gewoon eng hoeveel er uiteindelijk uitgekomen is.
Ik wil die credits nog wel geven aan Van Dissel, maar Koopmans en Menno de Jong kun je betrappen op het maken van kolder conclusies op basis van matig onderzoek van de Jong himself over long covid bij de Jongeren. Nu 2 jaar na dato zijn daar nog steeds geen fatsoenlijke statistieken van.quote:Op zondag 7 november 2021 14:35 schreef speknek het volgende:
Dat vind ik altijd zo mooi aan wappies, die overschatten zichzelf zo totaal dat ze denken het beter weten dan de wetenschappers die veel slimmer zijn, veel meer gestudeerd hebben, en wiens dagelijkse werk dit is.
De reden van je comment is mij een beetje diskrediet te geven, moet je allemaal zelf weten verder natuurlijk, maareh.quote:Op zondag 7 november 2021 14:35 schreef speknek het volgende:
De prognoses beschrijven een curve die omhoog en weer omlaag gaat. Wie had dat gedacht! Briljant ludovico! Als ik jou was zou ik het RIVM bellen want dit inzicht zit zeker niet in alle modellen die exact zo'n curve laten zien.
quote:
Nee, als de kastelein zijn kroeg opent, dan is er niemand die bepaalt dat de mensen zich niet mogen verkleden.quote:Op zondag 7 november 2021 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is carnaval altijd een evenement
Welk verschil maakt het besloten karakter? Geen denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 14:42 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik heb de komende week een besloten bijeenkomst in de kroeg.
Geen idee of je dan een QR code moet laten zien. De vorige keer kraaide er geen haan naar iig.
Kan het ook niet duidelijk vinden in de aangescherpte regels/adviezen
Komt nog wel als de eerste boetes worden uitgedeeld.quote:Op zondag 7 november 2021 14:42 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik heb de komende week een besloten bijeenkomst in de kroeg.
Geen idee of je dan een QR code moet laten zien. De vorige keer kraaide er geen haan naar iig.
Kan het ook niet duidelijk vinden in de aangescherpte regels/adviezen
Dat het op dat moment geen openbare ruimte is en dus maasje in den wet/ het advies?quote:Op zondag 7 november 2021 14:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Welk verschil maakt het besloten karakter? Geen denk ik.
Horeca is horeca.quote:Op zondag 7 november 2021 14:44 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Dat het op dat moment geen openbare ruimte is en dus maasje in den wet/ het advies?
https://www.telegraaf.nl/(...)omt-me-mijn-neus-uitquote:Op zondag 7 november 2021 14:43 schreef _serial_ het volgende:
Groep Nederlandse senioren al twee weken opgesloten in quarantainehotel Sardinië
Je kan maar beter geen groepsreis overwegen naar Italië
Ik ben benieuwd. Ik kan hem laten zien en ik denk iedereen wel maar als er niet naar gevraagd wordt ga ik het ook niet eisen.quote:Op zondag 7 november 2021 14:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Komt nog wel als de eerste boetes worden uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |