quote:Op zondag 7 november 2021 13:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen met een positieve PCR-test als een covid-sterfgeval werd gerekend. Dus die aantallen zijn sowieso te hoog.
quote:Op zondag 7 november 2021 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben toch zo blij dat je dit iedere dag komt melden hè. Waardevolle toevoeging aan deze reeks.
Vind jij jezelf echt zo belangrijk, of wat is hier de grap van?
Mijn gemeente staat makkelijk derdequote:Op zondag 7 november 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ah mijn gemeente ook weer lekker in de subtop. Mooi man.
Antistoffen.quote:Op zondag 7 november 2021 15:30 schreef Za het volgende:
Voor wie het wat uitmaakt, ongeveer 50% betreft ongevaccineerde besmettingen volgens het RIVM.
Vorig jaar gingen wij voor 6600 ongevaccineerde besmettingen in lockdown.
Ik heb geen dyslexie, maar ik kan dit woord echt niet lezen zonder half in een stuip te schieten.quote:Op zondag 7 november 2021 15:33 schreef maan_man het volgende:
Organisator start geen kort geding naar aanleiding van annuleren 11devande11de. Tijd is de grote vijand, ze moeten uiterlijk morgenvroeg beginnen met opbouwen: https://www.1limburg.nl/o(...)g-geen-11devande11de.
Ja, toen er nauwelijks nog tests waren.quote:Op zondag 7 november 2021 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn er eerder in deze pandemie wel eens zoveel besmettingen geweest op een zondag?
Tjonge.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Noek het volgende:
Dit neigt wel naar Domino D day weer. Gaat de aorta ons redden..?
De aorta is dan natuurlijk t machtige QR wapen.
We hebben tov een jaar geleden zo'n 4 weken aan tijd gewonnen. Ik zou zeggen hou dit vol, dan kunnen we in 2023 wellicht onze Kerst redden.quote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Noek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Insert de dominomusquote:Op zondag 7 november 2021 15:41 schreef Noek het volgende:
Als je je moet laten testen voor toegang is dat toch niet zo vreemd of mis ik iets?quote:Op zondag 7 november 2021 15:30 schreef Za het volgende:
Voor wie het wat uitmaakt, ongeveer 50% betreft ongevaccineerde besmettingen volgens het RIVM.
Vorig jaar gingen wij voor 6600 ongevaccineerde besmettingen in lockdown.
Australië en Nieuw zeeland zijn mijn voorbeeldnaties.quote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Voorbeelnatie Duitsland is ook weet lekker aan het knallen.
Kan niet wachten. Weer rust overalquote:Op zondag 7 november 2021 15:24 schreef HPoi het volgende:
Over 2 weken (een intelligente) nachtklok en/of semi-lockdown.
Werken goed die FFP2-maskers.quote:Op zondag 7 november 2021 15:43 schreef Jed1Gam het volgende:
Voorbeelnatie Duitsland is ook weet lekker aan het knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |