vooral oudere mensen met onderliggend leidenquote:Op zondag 7 november 2021 20:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welk gevaar schuilt er volgens jou in Covid.
1) Dat onderzoek is geen ruwe data maar een al dan niet bewuste misinterpretatie van data uit een eerder onderzoek.quote:Op zondag 7 november 2021 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gisteren vroeg ik je , wat is er voor nodig om jou te doen twijfelen ? Toen antwoordde je met : ruwe data
Vervolgens post ik een link , het eerste wat je zei was dit is geen peer revieuwd onderzoek , toen dat niet bleek to kloppen zei je dat de website waarop het staat niet te vertrouwen is. Maar geen woord over het onderzoek zelf
Natuurlijk is er meer dan data. Het onderzoek moet deugdelijk opgezet en uitgevoerd zijn, en of de conclusies logisch volgen uit de data. Gelukkig is daarin voorzien wanneer het aankomt op publicaties in gerenommeerde tijdschriften. De pijlers van wetenschappelijke verificatie zijn immers:quote:Dit is geen verwijt, slechts een observatie
Wat bij mij de vraag oproept; is ruwe data alleen voldoende ? Of is er meer nodig
Ik gok de tweede
De site waarop het onderzoek geplaatst is, is Italiaans. De onderzoekers zelfs komen uit Nieuw Zeeland. Heb niet het idee dat de onderzoekers zelf achter de site zitten
Of moeten we nu redeneren omdat het op een consipracy site is geplaatst dat het onderzoek niet te vertrouwen is?
Mijn grote probleem met dit soort redenering , dat je altijd wel een reden kan bedenken om de om het onderzoek niet te lezen/ te vertrouwen
Ik vermoeden dat er heel wat aanvullende eisen zijn buiten de ruwe data waar je eerst mee kwam
Nou nee, want nu heb ik net - tegen beter weten zin in - tijd genvesteerd in n van de vele prutswerkjes waarmee je geregeld om de oren wordt geslagen.quote:Vergeet die link die ik geplaatst heb, het diende slechts als voorbeeld
Nee. Wel is hun wetenschappelijke staat van dienst, of het gebrek daaraan, een factor in mijn afweging om iets wel of niet serieus te lezen. Zoals ik al zei: je kan niet *alle* onzin gaan lezen.quote:. Stel ik vind een andere onderzoek met die weer stelt dat ze twijfelen aan de effectiviteit en veiligheid van de vaccin
- Peer revieuwd
- Staat voor de verandering niet op een consipracy site
Je googeled de namen, vind een wiki over de onderzoekers die zegt , dat ze extreem rechts zijn, of moslim, Joods of Christelijk complotidioten zijn whatever
Is dit een reden genoeg voor jouw om het onderzoek in het prullenbak te gooien ?
Ruwe data, verkregen via een deugdelijke (en controleerbare) methode. Jouw voorbeeld was geen ruwe data, en de ruwe data waarop het gebaseerd is ondersteunt de gemaakte conclusies niet. Hoe kijk je nu naar dat stuk?quote:[..]
Nou gelukkig , misschien komt er een dag dat ik jou weet te bereiken![]()
Ben benieuwd naar het complete verhaal, Ruwe data en wat nog meer ?
Oke, dus jij voelt het alsof men "angst kweekt" als wij de bedoelingen van de wereldleiders, WHO,overheid, RIVM, Hugo en Mark in twijfel trekken.quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Er is maar een groep die echt angst kweekt en dat zijn de antivaxers die van alles verzinnen om mensen maar bang te maken voor vaccinatie.
Oh wacht nog een tweede groep met hun Big reset gejank.
De Clown lult er wat op los, die betogen van hem houden geen steek. Er zijn mensen die dan het spoor kwijt raken over wat hij nou werkelijk zegt en denken al snel de minister van VWS zal er wel verstand van hebben, maar dat heeft hij niet. Hij moet zijn waar (de spuitjes en dus de QR) aan de burger verkopen dat is zijn missie, daar heeft hij alles voor over dit zei de gek zelf een poosje geleden.quote:
Ja, degene die zich ongerust voelen doen een kap op, de jonge gezonde mens natuurlijk niet.quote:Op zondag 7 november 2021 20:36 schreef Tingo het volgende:
50/50 mondvod dragers in de supermarkt vandaag. Medewerkers ook geen mondkapjes.
Ook geen rare gedoe tussen de mensen. Goede teken?
Ja, dat gebeurt als je verdrukt wordt in een menigte.quote:Op zondag 7 november 2021 21:18 schreef Mytho het volgende:
toeval?
8 dead at concert.
https://www.cbsnews.com/n(...)-crowd-surge-deaths/
17 people were taken to the hospital, including 11 in cardiac arrest.
jonge mensen met hartaanval, moet toeval zijn
quote:Op zondag 7 november 2021 21:18 schreef Mytho het volgende:
toeval?
8 dead at concert.
https://www.cbsnews.com/n(...)-crowd-surge-deaths/
17 people were taken to the hospital, including 11 in cardiac arrest.
jonge mensen met hartaanval, moet toeval zijn
Van de Hartstichting.quote:De kans op een hartinfarct neemt toe als je ouder wordt. Voor je 35e komt een hartinfarct erg weinig voor. Mannen hebben tussen hun 55e en 65e een grotere kans op een hartinfarct dan vrouwen. Vrouwen zijn vaak ouder als ze een eerste infarct krijgen.
goede score.quote:Op zondag 7 november 2021 20:36 schreef Tingo het volgende:
50/50 mondvod dragers in de supermarkt vandaag. Medewerkers ook geen mondkapjes.
Ook geen rare gedoe tussen de mensen. Goede teken?
Het zal beide dezelfde leeftijdscategorie zijn voorspel ik je.quote:Op zondag 7 november 2021 18:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de juiste cijfers met elkaar vergelijken.
Bij de griep is het ook niet de gezonde <50 die verantwoordelijk is voor de 9200 in 2018 volgens de CBS statistiek.
Dus waarom dan bij vergelijking met griep bij griep de totale sterfte pakken en bij covid 1 bepaalde leeftijdscategorie.
Hey hey dan komen er negatieve externaliteiten in beeld. Die zijn hier nog niet benoemd.quote:Op zondag 7 november 2021 20:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja,zo kun je er in staan.
Maar dan geen tranen als al het regenwoud gekapt is de oerang oetang uitsterft, biodiversiteit verder afneemt, etc...
denk aan je bloeddruk.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef KNAK het volgende:
Geen idee of al gepost is, maar dan alsnog:
https://www.telegraaf.nl/(...)-lockdown-verstandig
![]()
![]()
Dalijk in iedere arm n injectie spuit, en deze tegelijkertijd er in blaffen. Dat zal Corona leren. Tot die tijd weer braaf beflapje/avondklokje/geen alcohol meer na 2200/geen toegang voor elke ongevaxxte, waar dan ook, zo ook werk/iedereen verplicht thuis op supermarkt na.
Het is een kwalijke zaak, maar hier op Fok in dit topic toch wel de grootste lol hoe de VaxLovers en de betweters met al hun statistiekjes en andere wijsheden dalijk keihard fijn thuis zitten of op andere wijze wederom de dupe zijn.
Blijf er vooral stevig in geloven, op deze wijze komen we er allemaal wel uit![]()
![]()
Niet alleen sporters.quote:Op zondag 7 november 2021 22:01 schreef Mytho het volgende:
sporters hebben laatste tijd wel vaker last van hun hart.
https://www.bitchute.com/video/xY9vsR0lEMkP/
wow. schoonbroer jonge leeftijd? heb t nog niet meegemaakt in mn omgeving gelukkig.quote:Op zondag 7 november 2021 23:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Niet alleen sporters.
Mijn papa ligt momenteel nog steeds in een ziekenhuis bij de Duits-Poolse grens vanwege een tweede hartinfarct (wel stabiel inmiddels .. nog obekend welke schade er is).
Krijg ik vandaag telefoon dat mijn schoonbroer ook ineens hartklachten heeft
![]()
Beide gevaccineerd.
Tja ....
Vrijdag weer een persco.... 3x raden wat die flippo gaat aankondigen.quote:
Maar in welk aandeel moet je short.. Of gewoon de index?quote:Op zondag 7 november 2021 23:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vrijdag weer een persco.... 3x raden wat die flippo gaat aankondigen.
Ben al mn roosters al aan het voorbereiden op bezorgen-only. Deze shit wordt weer zo opgeklopt en klaargestoomd dat het volk een lockdown zowat omarmt, net zoals alle beflappen er zonder morren ook weer strak op zitten.
En na een maand of wat komen daar de boosters om de hoek zeilen, die ons weer zullen redden uit die vervelende, nare lockdown en hop... NL stroopt de mouwen weer op![]()
Er komt een dag dat duidelijk wordt wat hier gaande is.
Australi... proeftuintje net als Israel. Dat aanschouwen = hier verwachtenquote:Australians 'will need Covid vaccine booster shots every six to 12 months for years to prevent the pandemic from taking hold again'
Booster shots will be available six months after a second dose from Monday
'We will treat Covid like many other viruses that have been around for decades'
'Giving a vaccine boost will help reduce virus circulation' - Prof Jonathan Ball
Australia only the second country - after Israel - to offer booster shots to all ages
Victorian Premier Daniel Andrews said boosters may be needed to go to the pub
Emigreren begint heel aantrekkelijk te worden, nu t nog kan.quote:Op zondag 7 november 2021 23:59 schreef KNAK het volgende:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10173701/Australians-need-Covid-booster-shots-years-prevent-pandemic-taking-hold-again.html
[..]
Australi... proeftuintje net als Israel. Dat aanschouwen = hier verwachten
Belgie? Of twijfel je nog?quote:Op maandag 8 november 2021 00:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Emigreren begint heel aantrekkelijk te worden, nu t nog kan.
Allemaal man overigens.quote:Op zondag 7 november 2021 22:01 schreef Mytho het volgende:
sporters hebben laatste tijd wel vaker last van hun hart.
https://www.bitchute.com/video/xY9vsR0lEMkP/
nog tips? de vraag is natuurlijk of de rest van de wereld niet volgt met die covidregels.quote:
Wat denk jij? Ik denk van wel, de mens is te lui om zelf na te denken, liever hebben ze een sterke leider die ze al hun beslissingen uit handen neemt.quote:Op maandag 8 november 2021 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nog tips? de vraag is natuurlijk of de rest van de wereld niet volgt met die covidregels.
denk van wel maar niet overal even streng. niet elk land is zo goedgelovig als Nederland.quote:Op maandag 8 november 2021 00:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk van wel, de mens is te lui om zelf na te denken, liever hebben ze een sterke leider die ze al hun beslissingen uit handen neemt.
Verhuizen is leuk mits een grote zak geld. Geen geld is al snel handje ophouden naast een mede-bedelaar, in dit geval om je ticket terug naar NL bijeen te bedelen, voor zover je CO2-Tax puntjes het reizen nog toelaten.quote:
Klopt, en jij kiest 2 verschillende in het vergelijken van de periodes.quote:Op zondag 7 november 2021 22:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zal beide dezelfde leeftijdscategorie zijn voorspel ik je.
Ja, die gaan hier ongetwijfeld mee aan de haal, terwijl het enkel om een onderzoek gaat naar de oorzaak van een bijwerking van de vaccins, waarbij naar verschillende aspecten van het vaccin wordt gekeken.quote:
Volgens mij is hij gewoon dom.quote:Op maandag 8 november 2021 00:40 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Wat ik mij nu afvraag. Zit zo een gast dan tegenwerking bewust te frustreren met dit soort comments of is die slechts dom?
Je snapt hopelijk wel waar die 10x de oppervlakte van Nederland aan landbouwgrond om onze vleesconsumptie te bevredigen vandaan moet komen...quote:Op zondag 7 november 2021 22:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hey hey dan komen er negatieve externaliteiten in beeld. Die zijn hier nog niet benoemd.
quote:Op zondag 7 november 2021 23:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vrijdag weer een persco.... 3x raden wat die flippo gaat aankondigen.
Ben al mn roosters al aan het voorbereiden op bezorgen-only. Deze shit wordt weer zo opgeklopt en klaargestoomd dat het volk een lockdown zowat omarmt, net zoals alle beflappen er zonder morren ook weer strak op zitten.
En na een maand of wat komen daar de boosters om de hoek zeilen, die ons weer zullen redden uit die vervelende, nare lockdown en hop... NL stroopt de mouwen weer op![]()
Er komt een dag dat duidelijk wordt wat hier gaande is.
Hoe bestaat het dat een aangetoond incompetent iemand daar berhaupt nog iets over te zeggen heeft..quote:Op maandag 8 november 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ab de Virusverdiener, hoe verzint hij het.
Waar zou die polarisatie in de maatschappij toch vandaan komen? Van dit type mens dus.quote:Op maandag 8 november 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ab de Virusverdiener, hoe verzint hij het.
Dit zijn dan ook geen experts, dit geldt ook voor de meeste politici het zijn demagogen.quote:Op maandag 8 november 2021 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar zou die polarisatie in de maatschappij toch vandaan komen? Van dit type mens dus.
Het is echt krankzinnig hoe sommigen maar krampachtig het probleem op de ongevaccineerden blijft schuiven. En al zou je straks een situatie hebben waarbij 99% gevaccineerd is, zal men het nog op de andere 1% blijven gooien.
heeft ook een zakje geld ontvangen om een domme opmerking te plaatsenquote:Op maandag 8 november 2021 00:40 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Wat ik mij nu afvraag. Zit zo een gast dan tegenwerking bewust te frustreren met dit soort comments of is die slechts dom?
Mja, iedereen weet toch onderhand wel hoe de vaccins in elkaar steken?quote:
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op maandag 8 november 2021 08:41 schreef _I het volgende:
“Als we ongevaccineerden toestaan omdat ze negatief testen”
“Stofzuigers”
“En zo houden we het virus gaande”
Feitelijk zegt-ie dat gevaccineerden asymptomatisch verspreiden, maar geeft de schuld aan alle niet zieke ongevaccineerden.
Hij wil maar het plaatje presenteren dat alle ongevaccineerden gevaarlijk zijn. En houdt de mythe in stand dat alles verdwijnt bij 100% vaccinatie, hoewel de 3e booster klaar staat.
Bedroevend.
1 gokjequote:Op maandag 8 november 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet.
Hij zegt dat vooral de ongevaccineerden verantwoordelijk zijn voor de besmettingen onder de gevaccineerden.
De vraag is dan, waar baseert hij dat op?
https://www.nature.com/articles/d41586-019-03072-8quote:
Nope, andersom.quote:Op maandag 8 november 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet.
Hij zegt dat vooral de ongevaccineerden verantwoordelijk zijn voor de besmettingen onder de gevaccineerden.
De vraag is dan, waar baseert hij dat op?
Ja, geweldig.quote:Op maandag 8 november 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Ludovico
kijk hier eens naar
Angst gezaaidquote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
Zo wordt er angst gezaaid.
Wist je bijvoorbeeld dat dhmo een cruciale rol speelde bij de kernrampen in Fukushima en Tsjernobyl?
En daar drink je zelf elke dag liters van...
En dat is niet anders als je het verplaatst, sterker nog, onze haven etc is qua logistiek juist superieur daarom hebben we hier comperative advantage.quote:Op maandag 8 november 2021 06:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel waar die 10x de oppervlakte van Nederland aan landbouwgrond om onze vleesconsumptie te bevredigen vandaan moet komen...
Nee, want beide zullen 100% hun oversterfte uit die griep halen die dus alleen van toepassing is op 65+.quote:Op maandag 8 november 2021 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en jij kiest 2 verschillende in het vergelijken van de periodes.
Ah ja, ik zie het.quote:Op maandag 8 november 2021 09:26 schreef _I het volgende:
[..]
Nope, andersom.
“Ze slurpen het virus op van besmette mensen die gevaccineerd en niet ziek zijn”
Die ongevaccineerden waren getest en niet besmet.
Het staat er echt! En idd, waar baseert hij dat op. Zeker als het RIVM aangeeft bijna niet aan contact tracing te doen en niet weet waar de besmettingen plaatsvinden.
Wist je dat hemoglobine, het molecuul dat in je bloed zorgt voor zuurstoftransport, ook reageert op elektromagnetische veldenquote:Op maandag 8 november 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Ludovico
kijk hier eens naar
Het is ook veilig gebleken, bij 1 merk, pandremix, is een vermoeden dat het verantwoordelijk is voor narcolepsie, maar omdat dat alleen in heel specifieke situaties is voorgekomen is niet te achterhalen of het door het vaccin komt, door de griep (die ook narcolepsie als gevolg kon hebben) of een combinatie tussen beide.quote:Op maandag 8 november 2021 09:35 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
That post didn't age well
Iedereen steekt iedereen aan en niemand iemand.quote:Op maandag 8 november 2021 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het.
Op zich is dat niet nieuw, er is al eerder op gewezen dat een gevaccineerde met een groen vinkje gewoon drager kan zijn en dit kan overdragen.
Maar hij suggereert dus dat die overdracht enkel plaatsvindt van gevacccineerd naar ongevaccineerd en niet tussen gevaccineerden.
Tja, dat mag hij dan eens aantonen.
Mijn partner is niet besmet geraakt door mij (destijds beide gevacccineerd), maar bij schoonzus is iedereen gevacccineerd en op 1 na hebben ze Covid.
Dat lijkt me eerder een besmetting onderling, ondanks vaccinatie, dan dat ze toevallig allemaal tegelijkertijd een besmette ongevaccineerde tegen het lijf zijn gelopen...
Met ijzervloeistof kun je ook schitterende vormen maken met electromagnetische velden.quote:Op maandag 8 november 2021 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wist je dat hemoglobine, het molecuul dat in je bloed zorgt voor zuurstoftransport, ook reageert op elektromagnetische velden?
nee!quote:Op maandag 8 november 2021 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wist je dat hemoglobine, het molecuul dat in je bloed zorgt voor zuurstoftransport, ook reageert op elektromagnetische velden?
Ik snap je punt en ben het daar ook wel mee eens.quote:Op maandag 8 november 2021 09:42 schreef _I het volgende:
[..]
Iedereen steekt iedereen aan en niemand iemand.
Er zijn van beide partijen mensen die voorzichtig zijn, of niet. Zieke mensen die een groen vinkje hebben, getest of niet getest.
Het is gewoon niet een aanwijsbare groep die schuldig is.
En heb het verder niet tegen jou, kan hier gewoon boos om worden. Of gefrustreerd of zo.
En wist je dat onze supermarkten vol liggen met producten die dat diwaterstofmonoxide bevatten? En weet je wel hoeveel mensen daar jaarlijks aan overlijden? Recent in Duitsland nog een stuk of 150 in n klap.quote:Op maandag 8 november 2021 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
Zo wordt er angst gezaaid.
Wist je bijvoorbeeld dat dhmo een cruciale rol speelde bij de kernrampen in Fukushima en Tsjernobyl?
En daar drink je zelf elke dag liters van...
Oh, loop al meer dan een jaar bij de psycholoog.quote:Op maandag 8 november 2021 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Angst gezaaid
daar zijn ze al 2 jaar keihard mee bezig
als je dat nog niet onder ogen wilt zijn heb ik nog wel een brief van een GZ psycholoog voor je
Wat bedoel je met verplaatsen?quote:Op maandag 8 november 2021 09:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
En dat is niet anders als je het verplaatst, sterker nog, onze haven etc is qua logistiek juist superieur daarom hebben we hier comperative advantage.
Ja leuk, dat collectivistische gedachtegoed dat anderen beter weten wat goed voor mij is dan ik zelf zou kiezen.quote:Op maandag 8 november 2021 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verplaatsen?
Je kunt ook een gedragsverandering doorvoeren waardoor we niet 10x het oppervlak van Nederland nodig hebben bijvoorbeeld.
100% haal je niet, want in andere leeftijdsgroepen vallen ook doden die datzelfde jaar zonder Covid niet waren overleden.quote:Op maandag 8 november 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, want beide zullen 100% hun oversterfte uit die griep halen die dus alleen van toepassing is op 65+.
Je zit ver achter de komma als je effecten van griepgolf op 65- populatie gaat bestuderen. Op fatality rates..
ik ben geen wetenschapper die vaccins ontwikkeld en precies weet wat er in zit en de werking daarvan.. dat iedereen over 2 jaar dood neervalt lijkt mij lichtelijk overdreven.quote:Op maandag 8 november 2021 09:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, loop al meer dan een jaar bij de psycholoog.
Er wordt inderdaad angst gezaaid, door alle partijen. Het vaccin wordt ook demonische eigenschappen toebedeeld om mensen maar zo bang mogelijk te maken.
Ik had laatst een nog een gesprek daarover met iemand die me wist te vertellen dat doordat ik gevaccineerd ben, de spike eiwitten al mijn lichaam cellen 1 voor 1 onherstelbaar beschadigen, waardoor ik in 2 jaar tijd een onomkeerbare pijnlijke dood zal sterven, dat er het extreem giftige grafeenoxide in zat, dat er lichtgevende deeltjes in gevonden zijn en metaalachtige schijfjes, die levensgevaarlijke dingen doen.
En dat alles werd met zo'n overtuiging en enthousiasme verteld dat het bijna leek alsof hij daar genoegen in schepte dat ik de meest vreselijke dood zou sterven door die 2 prikjes en hij niet.
Mijn immuunsysteem zou helemaal kapot gaan, waardoor ik steeds meer boostervaccins nodig had om op de been te blijven, terwijl elke booster weer meer in mijn lichaam kapot maakte.
Zo zit je hele leven in elkaar.quote:Op maandag 8 november 2021 09:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja leuk, dat collectivistische gedachtegoed dat anderen beter weten wat goed voor mij is dan ik zelf zou kiezen.
Dat is letterlijk ieder jaar hetzelfde, als je al een significant verschil zou vinden zou die qua impact niet significant zijn, dus in de buurt van 0.1-0.5% meer sterfte dan verwacht max. Terwijl je bij 65+ tussen 5-10 toch zeker wel mag verwachten.quote:Op maandag 8 november 2021 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
100% haal je niet, want in andere leeftijdsgroepen vallen ook doden die datzelfde jaar zonder Covid niet waren overleden.
Maar voor de mortaliteit van Covid voor bijvoorbeeld iemand tussen de 30-40 hoef je niet te kijken naar oversterfte, gewoon de statistieken van doden door covid-19 zeggen al genoeg.
Meer ten opzichte van wat?quote:Op maandag 8 november 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben geen wetenschapper die vaccins ontwikkeld en precies weet wat er in zit en de werking daarvan.. dat iedereen over 2 jaar dood neervalt lijkt mij lichtelijk overdreven.
dat er meer mensen zijn met vaccinatieschade niet
Meer dan dat er nu wordt aangegeven door de overheidquote:
Persoonlijke vrijheden zijn belangrijk.quote:
Klap in het gezicht van alle niet onontbeerlijke contacten dit.quote:
Tot een bepaalde grens, en die ligt vaak bij dat de rest van de samenleving daar geen nadelige gevolgen aan mag ondervinden.quote:Op maandag 8 november 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheden zijn belangrijk.
Ja en dat fragiel interpreteren limiteert persoonlijke vrijheden.quote:Op maandag 8 november 2021 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot een bepaalde grens, en die ligt vaak bij dat de rest van de samenleving daar geen nadelige gevolgen aan mag ondervinden.
Het gaat bij de productie van vlees om veel meer dan alleen CO2 h 😉.quote:Op maandag 8 november 2021 10:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja en dat fragiel interpreteren limiteert persoonlijke vrijheden.
Als je de koe en de landbouwmachines op circulaire brandstof laat rijden is al een hoop van de extra CO2 uitstoot weg. Overigens, er wordt gedaan alsof het om CO2 verdringen gaat, maar in de politiek "vlees verbieden" vergissen ze vaak het middel met het doel.
Ja, en hij hoort in feite bij een risicogroep, dus had beter moeten weten.quote:Op maandag 8 november 2021 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
is gewoon een grappenhausje 2.0
Via mijn werk sprak ik ook eens een psycholoog vorige week en dit alles eens aangekaart, ze gaf al heel snel te kennen dat zij ook niet gevaccineerd is en al helemaal niet van plan is haar kinderen te laten vaccineren. Heel goed gesprek gehad met haar, ze was het op veel punten met me eens. Ze gaf aan dat ook in de medische wereld tegenspraak is (weten we allemaal) ze veel contacten in dit wereldje heeft maar helaas deze mensen geen podium krijgen. Dat onder de ongevaccineerden alleen maar laaggeschoold, werkeloos volk en moslims bevinden de reinste kolder is, dit gaf zij verschillende keren aan.quote:Op maandag 8 november 2021 09:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, loop al meer dan een jaar bij de psycholoog.
Er wordt inderdaad angst gezaaid, door alle partijen. Het vaccin wordt ook demonische eigenschappen toebedeeld om mensen maar zo bang mogelijk te maken.
Ik had laatst een nog een gesprek daarover met iemand die me wist te vertellen dat doordat ik gevaccineerd ben, de spike eiwitten al mijn lichaam cellen 1 voor 1 onherstelbaar beschadigen, waardoor ik in 2 jaar tijd een onomkeerbare pijnlijke dood zal sterven, dat er het extreem giftige grafeenoxide in zat, dat er lichtgevende deeltjes in gevonden zijn en metaalachtige schijfjes, die levensgevaarlijke dingen doen.
En dat alles werd met zo'n overtuiging en enthousiasme verteld dat het bijna leek alsof hij daar genoegen in schepte dat ik de meest vreselijke dood zou sterven door die 2 prikjes en hij niet.
Mijn immuunsysteem zou helemaal kapot gaan, waardoor ik steeds meer boostervaccins nodig had om op de been te blijven, terwijl elke booster weer meer in mijn lichaam kapot maakte.
Hij weet het beterquote:Op maandag 8 november 2021 10:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en hij hoort in feite bij een risicogroep, dus had beter moeten weten.
https://www.linkedin.com/pulse/qrankzinnig-marensia-starke/quote:Op maandag 8 november 2021 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Via mijn werk sprak ik ook eens een psycholoog vorige week en dit alles eens aangekaart, ze gaf al heel snel te kennen dat zij ook niet gevaccineerd is en al helemaal niet van plan is haar kinderen te laten vaccineren. Heel goed gesprek gehad met haar, ze was het op veel punten met me eens. Ze gaf aan dat ook in de medische wereld tegenspraak is (weten we allemaal) ze veel contacten in dit wereldje heeft maar helaas deze mensen geen podium krijgen. Dat onder de ongevaccineerden alleen maar laaggeschoold, werkeloos volk en moslims bevinden de reinste kolder is, dit gaf zij verschillende keren aan.
Je ziet ook onder de gevaccineerden inmiddels mensen zijn die lijken genoegen te halen om alle rechten van ongevaccineerden te ontnemen, graag zien dat deze groep ervan langs krijgt door de ME en ze zelfs niet kunnen wachten tot ze uit hun huis worden gesleept en in de armoede worden gegooid. Ze roepen zelfs zonder schaamte dat ze niet naast een ongevaccineerde willen zitten.
Dierenwelzijn?quote:Op maandag 8 november 2021 10:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat bij de productie van vlees om veel meer dan alleen CO2 h 😉.
Maar dat is verder off topic.
Die kerel vond het wel prima dat er een student overleden was op zijn vlucht voor de politie vanwege wat lock down regels...quote:
https://www.dumpert.nl/item/7877051_b0d9fc87quote:Op maandag 8 november 2021 10:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die kerel vond het wel prima dat er een student overleden was op zijn vlucht voor de politie vanwege wat lock down regels...
Zijn twittergedrag ook, het is een sukkel eerste klas, heb nog liever Ab Osterhaus die lijkt mij nog meer integer.
Dat "heel" ervoor is puur en alleen om de mensen niet voor de tenen te stoten... Dat dogma is zo extreem "Covid is geen griep!!$$@!$@! " ... Onbereikbaar.quote:Op maandag 8 november 2021 10:18 schreef greysbones het volgende:
vergelijkbaar met een heel zware griep.
Tot blijkt dat de IFR gelijk is aan of lager is dan de griepquote:Op maandag 8 november 2021 10:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat "heel" ervoor is puur en alleen om de mensen niet voor de tenen te stoten... Dat dogma is zo extreem "Covid is geen griep!!$$@!$@! " ... Onbereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |