Emigreren begint heel aantrekkelijk te worden, nu t nog kan.quote:Op zondag 7 november 2021 23:59 schreef KNAK het volgende:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10173701/Australians-need-Covid-booster-shots-years-prevent-pandemic-taking-hold-again.html
[..]
Australië... proeftuintje net als Israel. Dat aanschouwen = hier verwachten
Belgie? Of twijfel je nog?quote:Op maandag 8 november 2021 00:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Emigreren begint heel aantrekkelijk te worden, nu t nog kan.
Allemaal man overigens.quote:Op zondag 7 november 2021 22:01 schreef Mytho het volgende:
sporters hebben laatste tijd wel vaker last van hun hart.
https://www.bitchute.com/video/xY9vsR0lEMkP/
nog tips? de vraag is natuurlijk of de rest van de wereld niet volgt met die covidregels.quote:
Wat denk jij? Ik denk van wel, de mens is te lui om zelf na te denken, liever hebben ze een sterke leider die ze al hun beslissingen uit handen neemt.quote:Op maandag 8 november 2021 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nog tips? de vraag is natuurlijk of de rest van de wereld niet volgt met die covidregels.
denk van wel maar niet overal even streng. niet elk land is zo goedgelovig als Nederland.quote:Op maandag 8 november 2021 00:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat denk jij? Ik denk van wel, de mens is te lui om zelf na te denken, liever hebben ze een sterke leider die ze al hun beslissingen uit handen neemt.
Verhuizen is leuk mits een grote zak geld. Geen geld is al snel handje ophouden naast een mede-bedelaar, in dit geval om je ticket terug naar NL bijeen te bedelen, voor zover je CO2-Tax puntjes het reizen nog toelaten.quote:
Klopt, en jij kiest 2 verschillende in het vergelijken van de periodes.quote:Op zondag 7 november 2021 22:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zal beide dezelfde leeftijdscategorie zijn voorspel ik je.
Ja, die gaan hier ongetwijfeld mee aan de haal, terwijl het enkel om een onderzoek gaat naar de oorzaak van een bijwerking van de vaccins, waarbij naar verschillende aspecten van het vaccin wordt gekeken.quote:
Volgens mij is hij gewoon dom.quote:Op maandag 8 november 2021 00:40 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Wat ik mij nu afvraag. Zit zo een gast dan tegenwerking bewust te frustreren met dit soort comments of is die slechts dom?
Je snapt hopelijk wel waar die 10x de oppervlakte van Nederland aan landbouwgrond om onze vleesconsumptie te bevredigen vandaan moet komen...quote:Op zondag 7 november 2021 22:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hey hey dan komen er negatieve externaliteiten in beeld. Die zijn hier nog niet benoemd.
quote:Op zondag 7 november 2021 23:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vrijdag weer een persco.... 3x raden wat die flippo gaat aankondigen.
Ben al mn roosters al aan het voorbereiden op bezorgen-only. Deze shit wordt weer zo opgeklopt en klaargestoomd dat het volk een lockdown zowat omarmt, net zoals alle beflappen er zonder morren ook weer strak op zitten.
En na een maand of wat komen daar de boosters om de hoek zeilen, die ons weer zullen redden uit die vervelende, nare lockdown en hop... NL stroopt de mouwen weer op![]()
Er komt een dag dat duidelijk wordt wat hier gaande is.
Hoe bestaat het dat een aangetoond incompetent iemand daar überhaupt nog iets over te zeggen heeft..quote:Op maandag 8 november 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ab de Virusverdiener, hoe verzint hij het.
Waar zou die polarisatie in de maatschappij toch vandaan komen? Van dit type mens dus.quote:Op maandag 8 november 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ab de Virusverdiener, hoe verzint hij het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |