SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Als het goed is heb je mijn antwoord al binnen!quote:Op zondag 7 november 2021 21:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
ik heb wat e-mails verstuurd, zouden de ontvangers deze willen beantwoorden?
Alle ontvangers? Ik heb geen mail gehad..?quote:Op zondag 7 november 2021 21:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen tochquote:Op maandag 8 november 2021 10:16 schreef superkimmi het volgende:
Nee sommige ontvangers. Sorry voor de verwarring
Geen email gehad?quote:Op zondag 7 november 2021 21:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nee was niet voor iedereen. Stond er beetje onduidelijkquote:
Jaja geef mij maar de schuld.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:18 schreef superkimmi het volgende:
Sneak peak alert![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Al onze ontvangers krijgen dezelfde, door ons met de hand gevulde adventkalender![]()
Lees: @:kapiteiniglo had een leuk creatief ideetje en ik was mijn hele avond kwijt
Dat ziet er alvast gezellig uitquote:Al onze ontvangers krijgen dezelfde, door ons met de hand gevulde adventkalender![]()
Lees: @:kapiteiniglo had een leuk creatief ideetje en ik was mijn hele avond kwijt
Nee helaas. Inmiddels zijn we precies rond qua pakketten en is iedereen al druk bezigquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:42 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik wil graag meedoen als gever/ontvanger. Kan dit nog?
Zo snelquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben weer zo goed geslaagd, de pakketten zijn al bijna af
quote:Vragen is zo lastig.
Een zakdoekje want ik zit alweer in tranen, zo mooi deze actie
We hadden veel gelegenheid en kwamen dan toevallig ook vanalles tegen. Het grote fotograferen voor de sponsors en het inpakken moet allemaal nog gedaan worden en Symph moet nog een doos ergens ritselen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:12 schreef Magica het volgende:
[..]
Zo snel![]()
Heb al wel wat dingetjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 15 november 2021 14:14 schreef Ireth het volgende:
Al helemaal in de kerstsfeer door dit topic en sky radio, dus gisteren de kerstboom ook maar neergezet![]()
[ afbeelding ]kutmigraineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb zelf ook veel migraine en net een episode van 1,5 week gehad. Meh
Beterschap
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Nope, kan me zelfs niet herinneren wanneer ik voor het laatst "gewoon" hoofdpijn had. Gisteren nog flink hoofdpijn gehad, nu gelukkig nergens geen last meer van.quote:Op maandag 15 november 2021 16:50 schreef superkimmi het volgende:
Och vervelend Ireth! Had je al eens eerder migraine gehad?
Sterktequote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, kan me zelfs niet herinneren wanneer ik voor het laatst "gewoon" hoofdpijn had. Gisteren nog flink hoofdpijn gehad, nu gelukkig nergens geen last meer van.
Nu hopen dat het hierbij blijft..
Oh dan kan ik me voorstellen dat het schrikken was…quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, kan me zelfs niet herinneren wanneer ik voor het laatst "gewoon" hoofdpijn had. Gisteren nog flink hoofdpijn gehad, nu gelukkig nergens geen last meer van.
Ik hoop het ook voor je! Wel deels herkenbaar hier bij migraine. Ik heb er tegenwoordig uitval van ledematen bij. Moest toen ook naar de 1e hulp voor scan etc .quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een hondje?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:27 schreef DJMO het volgende:
Onze ontvanger heeft een huisdier. Die krijgt z'n eigen cadeautjes.
[ afbeelding ]
Net terug van een weekje familiebezoek in de UK. Ook daar wat kadootjes kunnen bemachtigen. Komend weekend willen we de doos afmaken en kijken hoe/wanneer we gaan bezorgen.quote:Op zondag 28 november 2021 09:55 schreef Viv het volgende:
Wat is het stil hier! Iedereen druk aan het shoppen?![]()
100% mee eensquote:Op zondag 28 november 2021 12:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
De kinderen zijn al bijna aan het aftellen. ( eerst naar hun verjaardagen van 6 en 8 december)
Ze vinden (en wij ook) het heel lief dat iemand die ons niet in het echt kent een kerstpakket voor ons maakt.
Ze zeggen ook het maakt niet uit wat je krijgt, alleen al dat iemand speciaal voor ons iets koopt is al zo leuk, lief en spannend.![]()
Wat ontzettend lief van je zoontjequote:Op zondag 28 november 2021 15:03 schreef Jentin het volgende:
Ik heb zojuist het pakket (tweedelig omdat ik niet zo kan hoeveelheden en/of formaten kan inschatten) naar het eerste transferpunt gebracht. Het gaat mee on bezorgtour met superkimmi en de kapitein. Ik bedacht me wel dat ik de bijbehorende kerstkaart vergeten ben
dus die komt dan maar per PostNL.
Veel plezier gehad met het samenstellen. Ik hoop heel erg dat het in de smaak valt. Hoogtepuntje voor mij was dat mijn zoontje van 7 vroeg wat ik aan het doen was en na mijn uitleg fronsend verdween, om terug te komen met een van z’n lievelingsspeelgoedjes. Die moest ook ingepakt en in het pakket, want hij wilde ook wat geven. Iemand krijgt dus een schele speelgoedtijger, maar met de allerbeste gedachte erachter
quote:Op zondag 28 november 2021 15:03 schreef Jentin het volgende:
Ik heb zojuist het pakket (tweedelig omdat ik niet zo goed hoeveelheden en/of formaten kan inschatten) naar het eerste transferpunt gebracht. Het gaat mee on bezorgtour met superkimmi en de kapitein. Ik bedacht me wel dat ik de bijbehorende kerstkaart vergeten ben
Veel plezier gehad met het samenstellen. Ik hoop heel erg dat het in de smaak valt. Hoogtepuntje voor mij was dat mijn zoontje van 7 vroeg wat ik aan het doen was en na mijn uitleg fronsend verdween, om terug te komen met een van z’n lievelingsspeelgoedjes. Die moest ook ingepakt en in het pakket, want hij wilde ook wat geven. Iemand krijgt dus een schele speelgoedtijger, maar met de allerbeste gedachte erachter
Wat superlief, ik zou hem denk ik wel terugsturen, juist omdat het van zo'n lief kind komt, die moet zijn knuffel zelf houden. Dankjewel kaartje eraan danquote:Op zondag 28 november 2021 15:03 schreef Jentin het volgende:
Ik heb zojuist het pakket (tweedelig omdat ik niet zo goed hoeveelheden en/of formaten kan inschatten) naar het eerste transferpunt gebracht. Het gaat mee on bezorgtour met superkimmi en de kapitein. Ik bedacht me wel dat ik de bijbehorende kerstkaart vergeten ben
Huishoudelijke hulp appte me vandaag ook dat ze morgen niet komt, haar partner positief getest.quote:Op zondag 28 november 2021 19:00 schreef Ireth het volgende:
Hier wachten we ook in spanning af! Ondertussen is de drukte op het werk (thuiszorg) verdubbeld door omvallen van collega's, dus veel tijd om zenuwachtig te zijn is er niet
Oe das idd een zware indicatie! Kan me voorstellen dat het dan niet makkelijk is om een vreemde hulp te accepteren, ipv het vertrouwde. Mocht je, in deze nare, rare tijden, behoegte hebben aan praten (serieus, luchtig of oeverloos gezwam!) of je hart willen luchten mag je mij altijd een bericht sturenquote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp appte me vandaag ook dat ze morgen niet komt, haar partner positief getest.
Dus hele gezin in quarantaine, vroeg of ik vervanging wou, maar dat doe ik maar niet. Ben niet zo dol op nieuwe gezichten, maar ook om niet extra te belasten. Moet ik zelf maar wat meer doen
Thuiszorg verzoek ik om even te bellen in plaats van thuis te zorgen. Ik vind het allemaal zo eng nu.
Is ergens wel suf thuiszorg thuis laten blijvenOf op kantoor, dat mag ook. Maar ik trek het nu het met corona zo uit de pan slaat gewoon niet.
En dan maar beter naar mensen die het wel trekken. Hoop wel dat het snel beter gaat worden want mis het contact wel.
Ik krijg 5 dagen per week thuiszorg een uur lang normaliter, dus best stevige WMO indicatie. Maar 1 of 2 weekjes zonder overleef ik wel.
Maar duimpje omhoog voor iedereen in de zorg, want jullie krijgen het wel voor de kiezen nu.
En daardoor meer uitval en nog meer druk. Wou dat ik wat meer zou kunnen helpen dan maar even geen zorg te nemen. Althans niet aan huisTelefonisch is het vaak een kwartier ipv een uur.
WOW!!quote:Op zondag 28 november 2021 19:46 schreef Sharuun01 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaas wou ook graag meedoen met de voorpret.
De kerstman moet dus nog even wachten voordat die iets mag versturen.
Tijger is bij deze het liefste cadeau van deze actiequote:Op zondag 28 november 2021 15:03 schreef Jentin het volgende:
Geweldig goed bezig geweest dusquote:Op zondag 28 november 2021 21:24 schreef leukerdje het volgende:
Hier is alles zo goed als ingepakt. Had wel veel lastige dingen gekocht om in te pakken en ook nog zo snugger geweest om van dat mooie maar gladde inpak papier te kopen 🙄...., uiteindelijk met veel bloed zweet en tranen is het grootste gedeelte gelukt. De andere 3 cadeaus pak ik maar in met makkelijker hanteerbaar cadeau papier. 😁
Lief maar hoop het niet nodig te hebbenquote:Op zondag 28 november 2021 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe das idd een zware indicatie! Kan me voorstellen dat het dan niet makkelijk is om een vreemde hulp te accepteren, ipv het vertrouwde. Mocht je, in deze nare, rare tijden, behoegte hebben aan praten (serieus, luchtig of oeverloos gezwam!) of je hart willen luchten mag je mij altijd een bericht sturen![]()
Oohhhh, herkenbaarquote:Op zondag 28 november 2021 21:36 schreef leukerdje het volgende:
Zeker, ondanks de frustratie dat het papier niet deed wat ik wilde, ben ik wel tevreden. 😇🙂
En ook het folie cadeau papier waar ik steeds mee in een houtgreep lag, wat een eigenwijs spul is dat.quote:Op maandag 29 november 2021 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat er een waarschuwing in de OP moet vanwege dat glitterpapier
Folie moet je met 2 mensen doen ja, in je eentje word je er gek van, zo statischquote:Op maandag 29 november 2021 17:07 schreef leukerdje het volgende:
[..]
En ook het folie cadeau papier waar ik steeds mee in een houtgreep lag, wat een eigenwijs spul is dat.
Haha, moest er meteen weer aan denken jaquote:Op maandag 29 november 2021 15:53 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen leren niet van de 'fouten' van anderen
Wie gaat er volgend jaar in de fout van het mooie glitterpapier trappen?
Ik ben er zelf weer ingetraptquote:Op maandag 29 november 2021 15:53 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen leren niet van de 'fouten' van anderen
Wie gaat er volgend jaar in de fout van het mooie glitterpapier trappen?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:37 schreef Rafeiro het volgende:
Pak die van mij maar in in krantenpapier dan hoor.
Geen zwaargewonden op mijn conto
Gedaan! Zal ik 'm ook weer bij de aangekondigde topics zetten?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef superkimmi het volgende:
Wij gaan weer roadtrippen!
FHF / Roadtrip kerstpakkettenactie KapiteinIglo en Superkimmi
Wil je deze reeksen aan die van vorig jaar @:Viv ?
Ja leuk!quote:Op donderdag 2 december 2021 12:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Gedaan! Zal ik 'm ook weer bij de aangekondigde topics zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |