quote:
quote:
Niemand van ons heeft het over het nummerquote:
Hoofd, mond van over.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet dat het laat is als je 'opblaasbare man' leest
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand van ons heeft het over het nummer
Maar dat is dit dus niet, voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.
Ik probeer nu ook op het nummer te letten en niet op de zandmevrouw.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand van ons heeft het over het nummer
De zandkunstenares had ondersteuning van de zangeres kunnen gebruiken bedoel je.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Zandkunstenares is knap, maar leidt af van het nummer, in plaats van dat het ondersteund.
Nummer is op zich prima, maar had wel wat ondersteuning van de act kunnen gebruiken.
Dat is het toch niet. Het is niet dat de 3JS met die mevrouw erachter ook 4e zouden zijn geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.
Volgens mij zou eerst Jamala gaan, en toen kwam er heel veel gedoe en hadden ze even niemandquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was de dochter van de Oekraļnse omroepbaas, en eigenlijk wilde ze niet eens.
Dat is wel een beetje te merken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was de dochter van de Oekraļnse omroepbaas, en eigenlijk wilde ze niet eens.
Dat is inderdaad een terechte opmerking.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Dat is het toch niet. Het is niet dat de 3JS met die mevrouw erachter ook 4e zouden zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |