abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202595467
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:52 schreef Djeez het volgende:
Zo, Lost in Space in twee weken gebinged. Absoluut een aanrader. Maar wat nu te kijken tijdens de thuiswerkpauzes?
* Japan Sinks
* True Story
* Glória
* Heist
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202609912
Lees net dat cowboy bebop gecanceld is, gelukkig maar,

Troep.
pi_202609926
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonusfamiljen - [Zweden] S04 2019 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood
In deze Zweedse dramedy navigeert een nieuw stel met hun exen en kinderen langs de emotionele uitdagingen en ingewikkelde logistiek van het leven als samengesteld gezin.

The Future Diary - [Japan] S01E01-E03 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie leren volslagen vreemden elkaar kennen en krijgen ze een dagboek met het script van hun eigen liefdesverhaal. Kan dit tot echte romantiek leiden?

Russell Howard: Lubricant - [VS] 2021 AL - Netflix Original | Standup-comedy
In deze tweedelige special keert comedian Russell Howard na uitstel opgetogen terug naar het podium en biedt hij een blik op zijn leven tijdens een onverwachte lockdown.

Sterrenstraal: Een stralend nieuw jaar - [Canada] 2021 AL 0:47 uur - Netflix Original | Kinderfilm
Op oudejaarsavond bundelen de ergste slechteriken van Somerset hun krachten tegen Zoey en het Straalteam. Maar haar stoere nicht Zara komt in actie om de boel te redden!
pi_202624330
Recept :

Single all the way

Ingredienten :

* 1 doorsnee Hallmark Kerstfilm
* 1 filmscript met om de twee regels het woordje 'gay' er in
* 1 blik vol stereotypen
* 141 minuten waarin je even niks te doen hebt

Bereidingswijze :

even goed mengen, schudden en husselen, wat roeren en naar smaak nog wat cliches toevoegen.

(nb. afspraak maken met tandarts om het glazuur van je tanden te herstellen)

Bon appétit ! :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202626125
SPOILER: Trailers
22 Juli - [Noorwegen] S01 2020 12 | Drama
In deze serie worden de terreuraanslagen van 2011 in Noorwegen belicht vanuit het perspectief van journalisten, politieagenten, medische professionals en burgers.

137 Shots - [VS] 2021 16 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Kritische documentaire over politie en justitie in een tijd dat Amerikanen om gerechtigheid roepen nadat politiegeweld in Cleveland meerdere zwarte levens opeist.

Angry Birds 2 - [Canada/Finland/VS] 2019 6 1:36 uur | Avontuur, Familiefilm
Vijanden worden vrienden wanneer de biggen en de vogels een wapenstilstand sluiten om samen te vechten tegen een geduchte nieuwe vijand die al hun huizen bedreigt.

Élite historias breves: Phillipe Caye Felipe - [Spanje] S01 2021 AL - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tienerserie
Net wanneer Cayetana met hulp van haar nieuwe vriend Felipe over haar ex heen probeert te komen, verschijnt de prins opnieuw in haar leven.

The Hand of God - [Italië] 2021 12 2:10 uur - Netflix Original | Drama
In het Napels van de jaren 80 jaagt de jonge Fabietto zijn liefde voor voetbal na tot het noodlot toeslaat. Een onzekere, maar veelbelovende toekomst als filmmaker volgt.

Selling Tampa - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
De makelaars van Allure Realty, waar alleen vrouwen werken en dat eigendom van zwarten is, combineren werk met plezier en maken de dienst uit aan de luxe kade van Tampa.

Venom - [VS] 2018 12 1:52 uur | Actie, Offbeat, Sci-Fi
Nadat een journalist fuseert met een snibbige buitenaardse symbiont en ongekende krachten krijgt, vecht hij voor zijn leven tegen een gestoorde wetenschapper.

Warriors of Heaven and Earth - [China] 2003 16 1:59 uur | Actie, Drama
Luitenant Li heeft zijn post binnen het keizerlijke leger verlaten. De regering heeft de Japanse strijder Lai Qi opgedragen om hem terug te halen of te doden.
pi_202630214
The Future Diary is echt een raar concept maar vind het best grappig om te kijken :s)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_202630654
waarom krijgen niet engelstalige films, steeds engelstalige titels op netflix???
  woensdag 15 december 2021 @ 14:15:15 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202630772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef riazop het volgende:
waarom krijgen niet engelstalige films, steeds engelstalige titels op netflix???
Because dat is modern.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202630789
我喜歡王YUJIA 的音樂,我怕她的衣服, 舞台上, 下,都是這樣穿著嗎?

Daarom dus.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 december 2021 @ 14:16:52 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202630808
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Because dat is modern.
En vrijwel niemand gaat allemaal van die Japanse titels makkelijk onthouden en er over praten natuurlijk :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202631087
Een italiaanse film die HAND of GOD moet heten?

Really?
pi_202631991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef riazop het volgende:
Een italiaanse film die HAND of GOD moet heten?

Really?
Het Duitse "Dark"?
pi_202632683
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Aether het volgende:

[..]
Het Duitse "Dark"?
Het Deense "The Rain"?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_202633019
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:27 schreef Karstman het volgende:

[..]
Het Deense "The Rain"?
Het Japanse テラスハウス Terrace House?

Maar het verkoopt gewoon beter in het Engels, plus dat sommige kijkers iets zonder Engelse titel minder snel kijken.
pi_202633170
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:53 schreef Aether het volgende:

[..]
....

Maar het verkoopt gewoon beter in het Engels, plus dat sommige kijkers iets zonder Engelse titel minder snel kijken.
Bij mij is dat omgekeerd.

Dus hoezo?
pi_202633236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef riazop het volgende:

[..]

Dus hoezo?
De taal maakt mij niet uit, maar ik ken er genoeg die een serie in het Spaans of een Zweedse titel geen kans geven.
  woensdag 15 december 2021 @ 17:12:16 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202633342
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:05 schreef Aether het volgende:

[..]
De taal maakt mij niet uit, maar ik ken er genoeg die een serie in het Spaans of een Zweedse titel geen kans geven.
:W
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202633462
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:05 schreef Aether het volgende:

[..]
Wat een idioten. 8)7
pi_202634614
quote:
Daar komen de afgelopen jaren toch echt wel briljante series vandaan _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202634619
Archer - [VS] S12 2021 12 | Actie, Comedy
De zachte, stijlvolle spion Archer mag dan wel de vette gadgets hebben, maar hij heeft nog steeds problemen tijdens het contact met zijn baas, die ook zijn moeder is.

King George VI: The Man Behind the King's Speech - [VK] 2011 AL 1:03 uur | Documentaire
Deze goed onderbouwde documentaire laat de historische achtergrond zien van het fascinerende verhaal achter het met een Oscar bekroonde drama 'The King's Speech'.
pi_202636264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef riazop het volgende:

[..]

Dus hoezo?
Ja heel leuk dat het bij jou omgekeerd is maar voor het gros van de mensen geldt dat niet dus doen de Netflixen van de wereld het met Engelse titels.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:14:34 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_202636867
Ik moest bij de Hand of God toch echt aan heel iets anders denken :') Niet aan dat het een Engelse titel voor een Italiaanse serie was.

Overigens vind ik het soms wel verwarrend als het een Engelse titel is. Recent voorbeeld, Casa de Papel heet in het Engels The Heist. Toen ik die Engelse titel tegenkwam had ik geen idee wat het was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202637425
Annie gekeken -het origineel dus- en nu zit dat riedeltje van Tomorrow de hele tijd in mijn hoofd :P

TOMORRRRRRROW TOMORRRRRRROW I LOVE YOU TOMORRRRROW

Trouwens, leuk om te zien dat Pennywise hier ook achter kinderen aan zit :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 15 december 2021 @ 21:17:32 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202638553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar komen de afgelopen jaren toch echt wel briljante series vandaan _O_
I know. Maar ik moet het kunnen verstaan, anders trek ik zo'n serie echt niet. Narcos is op het randje. En nee, Engels ingesproken is vreselijk vanwege lip synch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202638919
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
I know. Maar ik moet het kunnen verstaan, anders trek ik zo'n serie echt niet. Narcos is op het randje. En nee, Engels ingesproken is vreselijk vanwege lip synch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')