Niet als >90% hier aan mee gaat doen inderdaad. Vandaar mijn teleurstelling. Overigens ga ik het winkeliers niet moeilijk maken. Als ik niet zonder kapje of QR code naar binnen mag, dan ga ik zonder gedoe gewoon weg.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, Hugo en de anderen die dit wanbeleid voeren krijg je daar echt niet mee als jij weigert jouw kapje op te zetten. Wel die winkelier die er weer een hoop gezeik mee heeft.
En waarom zouden ze je ontslaan als je geen QR code hebt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:56 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik werk op een kantoor bij een ingenieursbureau. Gelukkig is ons kantoor altijd open geweest zonder gedoe met aanmelden, toestemming etc en mochten wij gewoon altijd op kantoor komen werken. Sterker nog, het heeft altijd de voorkeur van het management (en mijzelf) gehad.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:47 schreef Molo het volgende:
Ik was in de supermarkt maar echt één iemand had mondmasker op van de bezoekers.
Mooi is dat he, groepsgedragquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
Hier in de supermakt, van de stuk of 50 man die ik zag, 2 zonder mondkapje.
Ze gaan mij niet ontslaan, ik ga zelf per direct weg, mocht dat ingevoerd worden. Net als de werkgever, kan je als werknemer ook ontslag op staande voet nemen bij zwaarwegende redenen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En waarom zouden ze je ontslaan als je geen QR code hebt?
Allemaal 65-jarige Corries en Ria's die op alles ja en amen zeggen, al moeten ze een bidprentje van Hugo bij zich dragen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Confetti het volgende:
Toch wel bijzonder hoe de Staatsomroep op het journaal altijd mensen weet te vinden met het motto 'als het moet, moet het'.
Is de gemiddelde Nederlander echt zo simpel?
Ik ben precies zoquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Mooi is dat he, groepsgedrag
Ik ben zelf ook zo'n schaap dat snel z'n kapje opdoet als iedereen hem op heeft. Bang om uit de toon te vallenTerwijl als niemand hem op heeft, ik ook echt niet als enige dat mondkapje op ga doen.
En de komende twee weken zijn ook nog eens cruciaalquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:07 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens was dit echt een van mijn minste dagen van deze pandemie.
Er is ons beloofd dat vaccins de uitweg zou zijn, maar vandaag is een inktzwarte dag. We zijn gewoon helemaal terug bij af en dat bij een vaccinatiegraad van 85%.
Oh dan komt dat met dat QR code gedoe ook wel goed toch?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:56 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik werk op een kantoor bij een ingenieursbureau. Gelukkig is ons kantoor altijd open geweest zonder gedoe met aanmelden, toestemming etc en mochten wij gewoon altijd op kantoor komen werken. Sterker nog, het heeft altijd de voorkeur van het management (en mijzelf) gehad.
Yepquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Confetti het volgende:
Toch wel bijzonder hoe de Staatsomroep op het journaal altijd mensen weet te vinden met het motto 'als het moet, moet het'.
Heeft meerdere betekenissen, neuken, shit, lul maar mijn mening bij Italianen over de green pass is in ieder geval duidelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:12 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
[..]
Cazzo betekent meer "lul" of "pik".
Aan verdrinking overleden kinderen zijn geen Coronadode hè?quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:36 schreef Blik het volgende:
Vandaag kinderen geweigerd zien worden bij zwemles omdat ouders een id-kaart of telefoon vergeten waren. En hun kind niet mee naar binnen mochten begeleiden.
Wat een waanzin, kinderen van zwemles weghouden
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Confetti het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211106_74718868quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Aan verdrinking overleden kinderen zijn geen Coronadode hè?
Daar zijn ze toch ook al veel verder met de booster prik voor ouderen? Dat is denk ik ook het enige wat wij nodig hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:23 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
In het VK zet er een (voorzichtige) daling in. Misschien hadden we na het dansen met Janssen debacle gewoon niks moeten doen en het toen zoveel mogelijk uit moeten laten razen.
Positief.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:23 schreef leolinedance het volgende:
Dat 1,5m afstand houden is toch een advies in het nieuwe maatregelenpakket? Of heb ik dat mis?
Bovendien heb ik niet het idee dat we hiermee echt het diepst mogelijke dal hebben bereikt waaruit we nu enkel omhoog kunnen klimmen, in welk geval we in ieder geval het vooruitzicht zouden hebben op spoedig betere tijden. Qua maatregelen wijzen namelijk alle signalen erop dat het er binnenkort alleen maar nog naargeestiger op gaat worden...quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:07 schreef DonDruiper het volgende:
Overigens was dit echt een van mijn minste dagen van deze pandemie.
Er is ons beloofd dat vaccins de uitweg zou zijn, maar vandaag is een inktzwarte dag. We zijn gewoon helemaal terug bij af en dat bij een vaccinatiegraad van 85%.
Dat zou zeker goed zijn geweest. Het zijn gratis boosters voor alle gevaccineerden en levert voor de weigeraars automatische blootstelling en opvolgend herstel op. Een tijdelijke grote druk op de zorg, maar daarna kun je de immuniteit onderhouden en zal het blijven komen en gaan in niet al te ernstige vlagenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:23 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
Het VK zet de daling in. Misschien hadden we na het dansen met Janssen debacle gewoon niks moeten doen en het toen zoveel mogelijk uit moeten laten razen.
Tja.. Dat had ik ook liever gehad, Het leek mij beter om de exitgolf in de rustige zomer te hebben. En niet samen met de griepgolfquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:23 schreef Gebruikersnaam404 het volgende:
In het VK zet er een (voorzichtige) daling in. Misschien hadden we na het dansen met Janssen debacle gewoon niks moeten doen en het toen zoveel mogelijk uit moeten laten razen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |