Blijft bijzonder dat ik telkens dit soort dingen lees terwijl ik zelf al wekenlang nergens op QR wordt gecontroleerd in voetbalkantines.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef Vasilevski het volgende:
Heuglijk nieuws, kameraden!
https://www.nu.nl/economi(...)-verliep-soepel.html
https://www.nu.nl/coronav(...)n-met-coronapas.html
![]()
Het Vernederlandse volk heeft de nieuwe regels in vol enthousiasme omarmd en instemmend gereageerd op het daadkrachtig leiderschap van Mark Rutte en Hugo de Jonge! Er zijn geen kleinburgerlijke individualistische saboteurs gesignaleerd! Als wij allemaal ons gedrag blijven verbeteren, dan zal het virus een halt toe worden geroepen en zullen ons verdere maatregelen bespaard blijven!
Geef me dan maar een ban. Ik ga uit van Pfizer omdat die een hogere beschermingsgraad heeft. Wat we moeten willen.Dan is het gewoon nagenoeg 8 weken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Is nog steeds geen 8 weken.
En dat schreef je. (sorry)
Maar desalniettemin ben je wel minstens een maand verder voordat je je groene vinkje hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor Pfizer hoef je geen afspraak meer te maken.
Je kunt gewoon langs. Heerlijk toch!
Uitstekend, met dit soort juichende berichten kan het toch niet anders dat Hugo zijn toorn niet over ons uitstort. Of zullen de artikelen in de komende dagen weer van toon wijzigen en is het toch niet braaf genoeg? Blijven we teveel aan het verkeer deelnemen? Spannend hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef Vasilevski het volgende:
![]()
Het Vernederlandse volk heeft de nieuwe regels in vol enthousiasme omarmd en instemmend gereageerd op het daadkrachtig leiderschap van Mark Rutte en Hugo de Jonge! Er zijn geen kleinburgerlijke individualistische saboteurs gesignaleerd! Als wij allemaal ons gedrag blijven verbeteren, dan zal het virus een halt toe worden geroepen en zullen ons verdere maatregelen bespaard blijven!
Een ban, voor jou?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geef me dan maar een ban. Ik ga uit van Pfizer omdat die een hogere beschermingsgraad heeft. Wat we moeten willen.Dan is het gewoon nagenoeg 8 weken.
Het is in perspectief, als % van het BNP, veel beter in perspectief krijg je het niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ten eerste moet je zoiets wel in perspectief bekijken, zorg wordt immers ook steeds duurder. Ten tweede hoor ik van bekenden die in de zorg werken dat het de afgelopen 10 jaar wel degelijk steeds slechter gesteld is. Steeds minder personeel, steeds minder budget voor bepaalde zaken. Maar dat geld zal wel weer ergens aan de strijkstok blijven hangen.
Des te groter zal de teleurstelling zijn als het toch weer uit de klauw loopt eind november. Weer lekker in lockdown tijdens de feestdagen. Echt top man heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef Vasilevski het volgende:
![]()
Dat neemt niet weg dat het maar de vraag is of dat geld ook allemaal op de werkvloer belandt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is in perspectief, als % van het BNP, veel beter in perspectief krijg je het niet.
Acute depressie ook hier..quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Des te groter zal de teleurstelling zijn als het toch weer uit de klauw loopt eind november. Weer lekker in lockdown tijdens de feestdagen. Echt top man heb er nu al zin in.
Mijn vriendin is een paar maanden geleden geweigerd bij de zwemles (enkel even kind omkleden) omdat ze onze baby van 8 maanden had meegenomen. Want die laat je ook zo lekker alleen in de auto achter hèquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kind niet meer naar zwemles mogen brengen heeft ook niks met virusbestrijding meer te maken.
Politici denken nu dat ze het begrip 'veiligheid' kunnen terugbrengen tot een groen of een rood schermpje op je mobiel. Waanzin.
Volgens mij inmiddels 4 weken. En je kunt zo binnenlopen zonder afspraak.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geef me dan maar een ban. Ik ga uit van Pfizer omdat die een hogere beschermingsgraad heeft. Wat we moeten willen.Dan is het gewoon nagenoeg 8 weken.
We blijven de Google Trends nauwlettend in de gaten houden. Google Akbar!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Uitstekend, met dit soort juichende berichten kan het toch niet anders dat Hugo zijn toorn niet over ons uitstort. Of zullen de artikelen in de komende dagen weer van toon wijzigen en is het toch niet braaf genoeg? Blijven we teveel aan het verkeer deelnemen? Spannend hoor.
Walibi mag geen QR vragen. Is een publieke plaats.quote:
Maandag 11:00 eerste mogelijkheid zonder afspraak binnen een straal van 20kmquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar dit soort berichtgeving is niet zelden nogal (rand)stedelijk georiënteerd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat ik telkens dit soort dingen lees terwijl ik zelf al wekenlang nergens op QR wordt gecontroleerd in voetbalkantines.
Ze moesten het van de veiligheidsregio. Want geen doorstroom locatie. Vorige week (dus voor de maatregelen).quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Walibi mag geen QR vragen. Is een publieke plaats.
en met 3 weken de 2e injectiequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
4 tussen de vaccins + 2 marge voor de QR alsnogquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij inmiddels 4 weken. En je kunt zo binnenlopen zonder afspraak.
Zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar dit soort berichtgeving is niet zelden nogal (rand)stedelijk georiënteerd.
Is er meer dan de Randstad?! Voorbij Utrecht, Eindhoven en Amersfoort gelden de Nederlandse wetten toch niet meer?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar dit soort berichtgeving is niet zelden nogal (rand)stedelijk georiënteerd.
Het kan me eigenlijk ook allemaal niet meer zoveel boeien na de afgelopen twee jaar. Ik blijf gewoon regelmatig met vrienden/bekenden afspreken en vind het wel best.quote:
Ze zijn een pretparkquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze moesten het van de veiligheidsregio. Want geen doorstroom locatie. Vorige week (dus voor de maatregelen).
Ze testen ook niet zelf. Er stond een busje van de GGD 20 meter verderop.
En bij Zwolle houdt de wereld op. We kennen de riedel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is er meer dan de Randstad?! Voorbij Utrecht, Eindhoven en Amersfoort gelden de Nederlandse wetten toch niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |