Dat heb ik nou met Willem II supportersquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen met pfizer neem ik NIET serieus.
En BioNTech?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen met pfizer neem ik NIET serieus.
@Lenny_Leonard krijgt rake klappen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Willem II supporters
Eigenlijk was dat ook wat HUGO zei afgelopen zomer, nu de besmettingen pakken voor dat het herfst wordt, maar onder druk van onverwacht hard groeiend aantal besmettingen die de heersende varianten konden bewerkstelligen, is die keutel ingetrokken en de internationale geschiedboeken in gegaan als de grootste farce die het Nederlands beleid rijk is geweest: Dansen met Jansen. Het is politiek gewoon heel lastig om de hard er door heen route te volgen. Dat is wel gebleken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
Tja.. Dat had ik ook liever gehad, Het leek mij beter om de exitgolf in de rustige zomer te hebben. En niet samen met de griepgolf
Is hij wel gewend als zorgmedewerkster.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:lenny_leonard krijgt rake klappen.
Gelachen en like gegeven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is hij wel gewend als zorgmedewerkster.
Het aantal verkoudheden en griep in mijn omgeving is wel schrikbarend dit najaar. Lekker al die lockdowns.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:34 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat ook wat HUGO zei afgelopen zomer, nu de besmettingen pakken voor dat het herfst wordt, maar onder druk van onverwacht hard groeiend aantal besmettingen die de heersende varianten konden bewerkstelligen, is die keutel ingetrokken en de internationale geschiedboeken in gegaan als de grootste farce die het Nederlands beleid rijk is geweest: Dansen met Jansen. Het is politiek gewoon heel lastig om de hard er door heen route te volgen. Dat is wel gebleken.
Resultaat is natuurlijk wel dat we gaan symptoom bestrijden, dus meer beperkingen, minder contact, en hopen dat het tegen februari weer onder de 1000 per dag zit. Als iedereen mooi de winter afgezonderd is geweest, zijn we weer vatvaar voor de volgende enorme uitbraak. Welkom in het festival seizoen van 2022.
In oktober was 46% volledig 3% deels en 51% niet gevaccineerd van de besmettingen. 15% van de bevolking veroorzaakt de helft van de besmettingenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:31 schreef Za het volgende:
@:_serial_ @:Vallon
Er is toch een manier om er zelf achter te komen hoeveel van de ziekenhuisopnames ongeveer gevaccineerden/ongevaccineerden betreft of zal gaan betreffen over 2 weken?
We hebben heden 12.000 besmettingen per dag, stel dat 80% daarvan gevaccineerden zouden zijn dan hebben we slechts 2400 ongevaccineerde besmettingen, en 2 weken terug bv slechts 1200. Daaruit komt een aantal opnames voort wat we kunnen zien uit de grafieken van 2020. Niet exact, maar bij benadering.
Nee, maar:quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Confetti het volgende:
Toch wel bijzonder hoe de Staatsomroep op het journaal altijd mensen weet te vinden met het motto 'als het moet, moet het'.
Is de gemiddelde Nederlander echt zo simpel?
Het welbekende sociaal gewenste antwoordquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, maar:
- Die personen zoeken ze wel uit.
- Velen durven voor de camera niet te zeggen wat ze echt denken. Bang om (onterecht) voor wappie uitgemaakt te worden door familie, vrienden, de buren en ouders op het schoolplein.
juistquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het welbekende sociaal gewenste antwoord
Ben op dit moment ook verkoudenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het aantal verkoudheden en griep in mijn omgeving is wel schrikbarend dit najaar. Lekker al die lockdowns.
Gewoon mondkapje op niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ben op dit moment ook verkoudenKwam niet echt op een ideaal moment want op hetzelfde moment testte iemand positief bij ons op het werk.
Ik heb mijn verkoudheid al gehad enkele weken geleden. Kwam ook niks uit dat thuistestje. Intussen weer opgeknapt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ben op dit moment ook verkoudenKwam niet echt op een ideaal moment want op hetzelfde moment testte iemand positief bij ons op het werk.
Willem II krijgt ook rake klappen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:lenny_leonard krijgt rake klappen.
Waarom is er voor hun een uitzonderingquote:Volgens een woordvoerder van de KNVB berust het voorval op een misverstand. De bond laat in een reactie aan RTV Utrecht weten dat er voor KNVB-scheidsrechters een uitzondering wordt gemaakt. Ze hoeven geen QR-code te tonen om een sportcomplex en de binnenruimtes, zoals de bestuurskamer, in te mogen.
Eens.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaf Hugo maar eens vol gas met z'n boosters.
Precies, bovendien zijn die toch al gewend om gekleurde vlakken te laten zien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
[..]
Waarom is er voor hun een uitzondering
Ukraine, arm land, aftandse ziekenhuizen. Gemiddeld levensverwachting ligt daar 10 jaar lager dan in NL.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Veel doden daar in vergelijking daar met ons hoor (wij zitten vaak aan 20-30 doden per dag laatste tijd).
Ik vermoed dat Rob nogal veel met consumptie praat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik begrijp dat schermpje tussen Rob en Rob echt niet. @:gehrman
Volgende week mondkapjes op?
Ga wijzen op 1,5 meter idd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Allemaal lak aan de Covid maatregelen, 1.5 meter!!!
Die moraal narcisten zijn zo hypocriet as fuck altijd.
Que!?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
[..]
Staat heeft ze nodig voor beïnvloeding... Nos vind ze welquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Confetti het volgende:
Toch wel bijzonder hoe de Staatsomroep op het journaal altijd mensen weet te vinden met het motto 'als het moet, moet het'.
Heb jij het verkiezingsspotje van de VVD al gezien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die uitzondering is er niet. Ik denk dat dit een gokje van de KNVB is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:12 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
[..]
Liever niet hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Precies, bovendien zijn die toch al gewend om gekleurde vlakken te laten zien.
So hee dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heb mijn QR ook uitgeprint met de tekst GREEN CAZZ. Een tekst die vooral gebruikt word door mensen hier in Italië tegen de Green pass (cazzo betekend neuken en is een veel voorkomend scheldwoord).
Ik waag dat te betwijfelen:quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die uitzondering is er niet. Ik denk dat dit een gokje van de KNVB is.
Ik denk dat een scheidsrechter wel te kwalificeren is als 'aldaar werkzaam persoon'. Ze krijgen ook een vrijwilligersvergoeding bijvoorbeeld.quote:Alleen publiek als bedoeld in artikel 1.1 hoeft een CTB te tonen. Publiek zijn personen die ergens aanwezig zijn, met uitzondering van de daar al dan niet tegen betaling werkzame personen. Personen die beroeps- of bedrijfsmatig werkzaamheden verrichten zijn generiek uitgezonderd van de verplichting tot CTB.
Maar dat zou betekenen dat de vrijwilliger achter de bar ook geen QR-code hoeft te hebben. Of de trainer van het zesde elftal. Tot nu toe bleek dat nergens uit.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen:
[..]
Ik denk dat een scheidsrechter wel te kwalificeren is als 'aldaar werkzaam persoon'. Ze krijgen ook een vrijwilligersvergoeding bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Bruls bij Nieuwsuur: lockdown achtige maatregelen liggen op tafel als “we ons niet aan de voorschriften houden”
Die krijgt het al warm bij de gedachte dat hij zijn handhavers weer op pad kan sturen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Bruls bij Nieuwsuur: lockdown achtige maatregelen liggen op tafel als “we ons niet aan de voorschriften houden”
Ja, zo'n leraar had ik vroeger ook. Moest je met de hele klas nablijven als er een paar zich niet gedroegen. Klootzak.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Daarvan gaat het zweet waarschijnlijk ook al op z’n voorhoofd staan. Wat een vetklep is dat zeg. Kan echt niet als je een voorbeeldfunctie hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die krijgt het al warm bij de gedachte dat hij zijn handhavers weer op pad kan sturen.
De snackbar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
waar komt die Bruls ineens vandaan
Binnenkort mag je bij gratie van de overheid op reservering een halfuurtje shoppen op vertoon van QR-pas, met mondmasker op en als je netjes de 1,5 meter- en loopstickers volgt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die krijgt het al warm bij de gedachte dat hij zijn handhavers weer op pad kan sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |