Over 14 dagen zit alles al dicht als het aan figuren zoals Bruls ligt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt je laten testen.
En na Janssen is ie groen na 14 dagen. Even bellen als je dat wil.
Hoort bij het leven las ik net.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja "God", die doet ook al zoveel goeds voor de mensheid.
28 dagen, al een hele tijd geleden zo geregeld, iets met dansen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt je laten testen.
En na Janssen is ie groen na 14 dagen. Even bellen als je dat wil.
tuurlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor dit soort chantage mag die hele groep coronapolitici zich wel verantwoorden voor een rechter.
Laakbaar en dictatoriaal gedrag. Lockdown instellen puur om een land onder de duim te krijgen. Hou je dikke bek man met je repressie.
Dat we weer op dit punt zijn beland is al deprimerend genoeg... maar gaan we nu ook weer dat "ach en wee de jongeren"-geblèr van stal halen? Dit is voor iedereen klote.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
En als straks kinderen ook moeten, geen vinkje? Dan maar geen kleuterklas voor Djael. Want we willen niet dat oma ziek wordt he..
Dit dus precies, het is gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook leuk als je je nu alsnog laat vaccineren voor je groene vinkje en dat over een paar weken alles dicht gaat. Daar sta je dan
Ja, gidsland Duitsland. Kinderen vanaf 12 kunnen daar gevaccineerd worden, maar kinderen vanaf 5 moeten getest worden. Met 2G kom je dan dus als gezin met kleine kinderen nergens meer binnen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
En als straks kinderen ook moeten, geen vinkje? Dan maar geen kleuterklas voor Djael. Want we willen niet dat oma ziek wordt he..
Wil je nou perse mee naar binnen met je 5/6 jarig kind? De meesten kunnen zichzelf wel aan en uit kleden hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Randstad? Probeer het maar eens in de provincie, ben je er minimaal een halve dag aan kwijt.
Ik reageerde op iemand die het over 8 weken heeft. Da's toch anders dan 14 dagen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over 14 dagen zit alles al dicht als het aan figuren zoals Bruls ligt.
Is het acceptabel om kinderen onder de 6 te vaccineren als al bekend is dat de bijwerkingen voor hun een groter risico zijn dan de ziekte? Alleen maar om controle te kunnen uitvoeren?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat we weer op dit punt zijn beland is al deprimerend genoeg... maar gaan we nu ook weer dat "ach en wee de jongeren"-geblèr van stal halen? Dit is voor iedereen klote.
Of kap gewoon met die QR code op onzinplekken?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je nou perse mee naar binnen met je 5/6 jarig kind? De meesten kunnen zichzelf wel aan en uit kleden hoor.
Ik vind dit echt zoeken naar problemen.
Neem die prik.
Neem een test.
Of laat je 5/6 jarige zichzelf aan en uitkleden.
Of vraag een andere ouder.
Welke uitkleding? Er gaat vrijwel elk jaar een groter percentage van het bbp naar de zorg en ook in absolute zin stijgen de uitgaven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:50 schreef PzKpfw het volgende:
De maatregelen zouden eigenlijk alleen voor VVD-stemmers moeten gelden. Dat de zorg het niet aankan is immers een gevolg van jarenlange uitkleding van de zorg door het beleid van de VVD.
Dat klopt - en niet alleen voor deze winter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voelt (voor mij) alsof we terug bij af zijn. Vorige maand was het uitzicht op minder regels. QR eraf, avondsluiting horeca weg, capaciteitsbeperking evenementen weg.
Op dit moment heb ik alleen maar uitzicht op meer regels. Weer zien thuis te werken terwijl de kinderopvang dicht is. Weer alles afzeggen. Weer niet normaal naar een winkel kunnen maar een tijdslot reserveren.
Ik heb het meer over dat tenenkrommende 'verloren generatie'-geneuzel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is het acceptabel om kinderen onder de 6 te vaccineren als al bekend is dat de bijwerkingen voor hun een groter risico zijn dan de ziekte? Alleen maar om controle te kunnen uitvoeren?
Of we doen wat menselijker, beseffen ons dat dit soort volkomen op hol geslagen micromanagement nauwelijks bijdraagt aan het terugbrengen van de risico's, en laten het achterwege.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je nou perse mee naar binnen met je 5/6 jarig kind? De meesten kunnen zichzelf wel aan en uit kleden hoor.
Ik vind dit echt zoeken naar problemen.
Neem die prik.
Neem een test.
Of laat je 5/6 jarige zichzelf aan en uitkleden.
Of vraag een andere ouder.
Niemand heeft het hier over ‘verloren generatie’, die vul je zelf in.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat tenenkrommende 'verloren generatie'-geneuzel.
Ik sorteer maar vast voor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niemand heeft het hier over ‘verloren generatie’, die vul je zelf in.
De verloren generatie zit op zaterdagavond om elf uur op Fok!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was ik. Sorry.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die het over 8 weken heeft. Da's toch anders dan 14 dagen.
Is nog steeds geen 8 weken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
28 dagen, al een hele tijd geleden zo geregeld, iets met dansen.
En nogmaals, je elke dag laten testen is buiten de randstad gewoon niet zo makkelijk.
Handshakequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De verloren generatie zit op zaterdagavond om elf uur op Fok!
Voor Pfizer hoef je geen afspraak meer te maken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat was ik. Sorry.
Maar met Pfizer is het afspraak maken, 2-3 dagen later 1e prik, 5 weken wachten op de 2e en dan weer 2 op de QR
Met janssen is het inderdaad 30 dagen 28, plus 1 a 2 dagen tussen het bellen en de afspraak.
Dat het 14 dagen was, was van voor augustus
Ten eerste moet je zoiets wel in perspectief bekijken, zorg wordt immers ook steeds duurder. Ten tweede hoor ik van bekenden die in de zorg werken dat het de afgelopen 10 jaar wel degelijk steeds slechter gesteld is. Steeds minder personeel, steeds minder budget voor bepaalde zaken. Maar dat geld zal wel weer ergens aan de strijkstok blijven hangen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Welke uitkleding? Er gaat vrijwel elk jaar een groter percentage van het bbp naar de zorg en ook in absolute zin stijgen de uitgaven.
[ afbeelding ]
Daar had ik het niet over. Ik heb het erover dat er via onnodige beperkingen mensen worden gepushed om te conformeren. Zelfs ten kostte van kinderen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |