abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202051873
FvD-lijsttrekker zonder QR-code verstoort lijsttrekkersdebat

Twaalf lijsttrekkers van partijen die meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen op 24 november gingen gisteravond met elkaar in debat in Myllesweerd in het Brabantse Mill. Het debat werd tijdelijk stilgelegd door toedoen van Forum voor Democratie-voorman Peter Verstegen

Forum voor Democratie wilde niet deelnemen aan het lijsttrekkersdebat. Het bij de ingang te tonen coronatoegangsbewijs was voor de partij een belemmering om aan het debat deel te nemen. Forum-lijsttrekker Peter Verstegen verscheen kort na de start alsnog op het podium, zonder geldige QR-code. Daarop verlieten de andere lijsttrekkers het podium en werd het debat tijdelijk gestaakt.

Verstegen weigerde van het podium af te gaan, ook niet nadat hij daar door de beheerder op werd gewezen. Uiteindelijk wist hij zich door de Millse burgemeester Walraven te overtuigen om te vertrekken. Daarna werd het debat voortgezet

,,Ik heb hem netjes aangesproken en gezegd dat er regels gelden. En dat we respectvol met elkaar moeten omgaan’’, zei Walraven even later. ,,Hij zei nog, ik ben een redelijk mens. Toen heb ik hem als redelijk mens gesommeerd rustig naar buiten te gaan. Dat is toen vlot gebeurd.”

Forum had van de gemeente Mill een vergunning gekregen om op de Markt in Mill 200 meter verderop zijn zogeheten vrijheidscafé te houden.

De vijf gemeenten in het Land van Cuijk (Boxmeer, Grave, Mill en Sint Hubert, Sint Anthonis en Cuijk) fuseren op 1 januari 2022 tot de nieuwe gemeente Land van Cuijk. Er doen dertien partijen mee aan de verkiezingen

https://www.ad.nl/politie(...)kkersdebat~ab915a83/

Wat kinderachtig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202051892
Hij is waarschijnlijk ook ongevacineerd met zijn bolle pens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202051914
Mooi in lijn met t niveau van de partij. Ook zo aandachtstrekkerig en sneu.
pi_202051931
De enige partij die wel voor vrijheid kiest, mijn stem hebben ze.
pi_202051966
Redelijk mens :') fvd'ers zijn geen redelijke mensen.
pi_202051967
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:12 schreef tim020hoorn het volgende:
Redelijk mens :') fvd'ers zijn geen redelijke mensen.
Oh wat dan?
  zaterdag 6 november 2021 @ 08:16:14 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202051987
En zo begint het simpele uitsluiten van mensen. Niet eens meer mee te kunnen doen met een debat als je mening anders is.

Politici zoals Mona Keizer die haar stem laat horen baan kwijt, FVD wordt keihard uitgesloten.

Maar het is hier gelukkig nog steeds geen China hoor haha
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_202052000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:01 schreef Nober het volgende:
De mijne ook, veel mensen willen liever niet de waarheid horen en weten. Dan ben ik maar een wappie of een onredelijk mens.
pi_202052004
quote:
Niet mijn partij, zeker na al die idioterie van de laatste paar maanden, maar kan me voorstellen dat ze best groot kunnen gaan worden omdat ze de enige zijn die zich echt openlijk tegen de maatregelen uitspreken.
pi_202052006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Oh wat dan?
https://www.nu.nl/politie(...)nd-het-lang-uit.html

Google de rest maar of zoek verder in de appjes van de partij en de jongerentak :')
pi_202052017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:16 schreef SuperNeger het volgende:
En zo begint het simpele uitsluiten van mensen. Niet eens meer mee te kunnen doen met een debat als je mening anders is.

ha ha moet er weer een leugen gemaakt worden om zijn gedrag goed te praten.
Had hij zich laten testen kon hij gewoon een geldige qr code laten zien. Hij sluit zichzelf uit door de huidige regels niet te respecteren.
pi_202052067
Mafketel :') maar dat zijn ze allemaal bij die partij.
  zaterdag 6 november 2021 @ 08:41:44 #13
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202052136
quote:

Politici zoals Mona Keizer die haar stem laat horen baan kwijt, FVD wordt keihard uitgesloten.

Hij had zich kunnen laten testen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 08:43:15 #14
479315 SuperNeger
pi_202052143
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:41 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Hij had zich kunnen laten testen.
Laten testen _O-

Mijn god als je dat doet ben je echt de grootste mongool. Oh wacht het zijn de laatste 2 maanden van het jaar en ik ben verkouden? Kijk nou hoeveel mensen er verkouden zijn! Snel laten we weer een lockdown starten!!!

Echt als je je Q4 2021 nog "laat testen" dan ben je echt een verloren zaak
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 6 november 2021 @ 08:48:37 #15
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202052192
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:43 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Laten testen _O-

Mijn god als je dat doet ben je echt de grootste mongool. Oh wacht het zijn de laatste 2 maanden van het jaar en ik ben verkouden? Kijk nou hoeveel mensen er verkouden zijn! Snel laten we weer een lockdown starten!!!

Echt als je je Q4 2021 nog "laat testen" dan ben je echt een verloren zaak
Oké, een lockdown it is. Maar dan ook niet meer zeuren.
  zaterdag 6 november 2021 @ 08:49:18 #16
479315 SuperNeger
pi_202052199
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:48 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Oké, een lockdown it is. Maar dan ook niet meer zeuren.
Wauw... Zal ik je een geheimpje verklappen? Je krijgt de lockdowns juist omdat mensen zich laten testen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_202052221
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:20 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/politie(...)nd-het-lang-uit.html

Google de rest maar of zoek verder in de appjes van de partij en de jongerentak :')
Ik zeg wat en zeg vervolgens ga zelf maar googlen. :')

En door.
pi_202052238
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik zeg wat en zeg vervolgens ga zelf maar googlen. :')

En door.
volgens mij staat er genoeg info in mijn reactie erbij.

En door.
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:01:43 #19
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202052285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Wauw... Zal ik je een geheimpje verklappen? Je krijgt de lockdowns juist omdat mensen zich laten testen.
Ja, typisch. Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon de ziekenhuizen vol laten lopen en een paar weekjes de andere kant op kijken tot de vieze lucht uit de gangen verdwenen is.
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:05:27 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202052311
Ik ga toch even de advocaat van de duivel spelen; deze man werd het dus onmogelijk gemaakt om zijn werk te kunnen doen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202052321
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:39 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ah ja de wappies, de mensen die elke keer gelijk blijken te hebben. Maar daar komme de brave schaapjes ik bedoel de verstandige mensen elke keer pas maanden later achter.
Gelijk hebben waarin? Tot nu toe heb je ridicule vergelijkingen gemaakt en nergens een valide punt ingebracht. :D
pi_202052340
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:05 schreef thedeedster het volgende:
Ik ga toch even de advocaat van de duivel spelen; deze man werd het dus onmogelijk gemaakt om zijn werk te kunnen doen.
Nee deze man maakte het zichzelf onmogelijk door zich niet te willen laten testen. :+

Ik kan ook wel buschauffeur willen worden maar de werkgever zal dan ook een geldig juist rijbewijs willen zien voordat ik dat werk mag gaan doen.
pi_202052358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Als mensen zich niet laten testen gaan de ziekenhuiscijfers ook omhoog, dan krijg je alsnog een lockdown.

Misschien heb je wat gemist maar er waard een virus rond wat zich redelijk gemakkelijk vermenigvuldigd. Een minderheid gaat hier aan dood, weer anderen worden (soms langdurig) ziek, belanden in ziekenhuizen of zelfs op de intensive care. Vooral daar, het ziekenhuis en de intensive care daar wringt hem zich de schoen.

Ten einde de zorg te ontlasten worden er allemaal zaken gedaan. De capaciteit wordt langdurig opgevoerd, er zijn allemaal verschillende maatregelen en er zijn verschillende vaccins. Dit kan wellicht allemaal beter maar dat er maatregelen zijn die nut hebben, hebben we allemaal gezien na de versoepelingen van 1 juli, hiernaast zijn er een legio aan onderzoeken die aantonen dat de vaccins voor minder ziekenhuisopname zorgen.

Oftewel de vaccins en maatregelen zorgen ervoor dat er minder ziekenhuisopnames zijn en zorgen er daarmee voor dat er wel of niet een lockdown komt. Zo heeft KPMG zelfs in haar kritische rapport genoemd dat we moeten stoppen met sturen op ziekenhuiscijfers omdat die altijd achter de feiten aanlopen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:12:32 #24
479315 SuperNeger
pi_202052375
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nee deze man maakte het zichzelf onmogelijk door zich niet te willen laten testen. :+

Ik kan ook wel buschauffeur willen worden maar de werkgever zal dan ook een geldig juist rijbewijs willen zien voordat ik dat werk mag gaan doen.
Je vergelijkt nou vrijheid van meningsuiting en recht tot zelfbeschikking van je eigen lichaam met een rijbewijs?

Iets over de grondwet... Ken je dat nog?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:13:13 #25
479315 SuperNeger
pi_202052385
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:11 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Als mensen zich niet laten testen gaan de ziekenhuiscijfers ook omhoog, dan krijg je alsnog een lockdown.

Misschien heb je wat gemist maar er waard een virus rond wat zich redelijk gemakkelijk vermenigvuldigd. Een minderheid gaat hier aan dood, weer anderen worden (soms langdurig) ziek, belanden in ziekenhuizen of zelfs op de intensive care. Vooral daar, het ziekenhuis en de intensive care daar wringt hem zich de schoen.

Ten einde de zorg te ontlasten worden er allemaal zaken gedaan. De capaciteit wordt langdurig opgevoerd, er zijn allemaal verschillende maatregelen en er zijn verschillende vaccins. Dit kan wellicht allemaal beter maar dat er maatregelen zijn die nut hebben, hebben we allemaal gezien na de versoepelingen van 1 juli, hiernaast zijn er een legio aan onderzoeken die aantonen dat de vaccins voor minder ziekenhuisopname zorgen.

Oftewel de vaccins en maatregelen zorgen ervoor dat er minder ziekenhuisopnames zijn en zorgen er daarmee voor dat er wel of niet een lockdown komt. Zo heeft KPMG zelfs in haar kritische rapport genoemd dat we moeten stoppen met sturen op ziekenhuiscijfers omdat die altijd achter de feiten aanlopen.
Een minderheid voor 99.99% is corona niet eens boeiend en we slopen het hele land ervoor. Als je dit nog steeds niet doorhebt kan je anderen wel een wappie noemen maar je bent zelf gewoon een mongool.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:14:48 #26
182233 thedeedster
pi_202052395
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Wappie!
Ben zelf gevaccineerd. Maar gun ieder zijn afwijkende mening.

Die QR-pas gaat nergens over.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:16:15 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202052407
FvD'ers die zielig doen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:16:44 #28
182233 thedeedster
pi_202052412
quote:

[..]

Die geef ik je. Het was wel
zo netjes geweest van hem om dit te doen.

Maar wat brengt de toekomst? Werknemers die zich elke werkdag weer moeten laten testen? En anders, geen werk meer?

Dergelijke zaken zijn krankjorum.
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:17:12 #29
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202052415
quote:

[..]

Of een ongecontroleerd pistool meenemen naar een filmscène. :+
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:18:42 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202052424
quote:

[..]

Ja belachelijk toch!!! We hebben niet eens de vrijheid om zonder stom roze pasje een bus te besturen :( DICTATUUR! :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 november 2021 @ 09:28:57 #31
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_202052509
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Je vergelijkt nou vrijheid van meningsuiting en recht tot zelfbeschikking van je eigen lichaam met een rijbewijs?

Precies. En hij wordt keurig volgens de grondwet gelijk behandeld als de andere deelnemers, die ook een code moesten hebben. Als zij dat niet hadden gehad waren ze er ook uitgegooid.

En het is wel een gotspe dat je voor een FvDer ineens de grondwet van stal wilt halen, maar bij elke discriminerende opmerking uit die hoek mensen over elkaar heenbuitelen met “argumenten” waarom voor die groep de grondwet niet zou hoeven te gelden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_202052557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Als je de grondwet er toch bij haalt, doe het dan goed.

Art. 11:
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.

Dus hij heeft alle recht om niet te testen of te vaccineren, maar de wetgever kan daar consequenties aan verbinden. En zijn vrijheid van meningsuiting is ook niet aangetast, hij mag hem nu alleen niet op dat podium uiten.
pi_202052594
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:13 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Een minderheid voor 99.99% is corona niet eens boeiend en we slopen het hele land ervoor. Als je dit nog steeds niet doorhebt kan je anderen wel een wappie noemen maar je bent zelf gewoon een mongool.
Ik noem je geen wappie.

Dat je niet doodgaat aan Corona of dat je niet op de IC beland, dat betekent niet dat je er geen last van hebt (of in jou woorden dat het niet boeiend voor je is).

Het gaat erom dat we niet zoals in Brazilië, de VS of Italië te volle ziekenhuizen krijgen zodat niemand meer zorg kan krijgen, het gaat erom dat In juli al maar liefst 200.000 mensen last hebben van achtergestelde zorg (meer dan 1 procent van de bevolking).

Heel fijn dat Corona maar een griepje is en dat er amper mensen aan dood gaan, maar er zijn redenen dat men wereldwijd overal maatregelen instelt en dat het niet zo lekker gaat als je daar te lichtzinnig mee omgaat. Ik had verwacht dat dit inmiddels ook wel begrepen wordt.
pi_202053317
quote:
Eens. Maar wat het plan van de bovenstaande actie was ontgaat mij nogal.
  zaterdag 6 november 2021 @ 10:53:40 #35
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202053391
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Had hij zich laten testen kon hij gewoon een geldige qr code laten zien. Hij sluit zichzelf uit door de huidige regels niet te respecteren.
Men begint ook steeds meer te denken in de richting van beleid waar testen ook niet meer voldoende is, zoals op sommige plekken in Duitsland.

Ik ben absoluut geen FvD-fan, maar het begint toch in de richting te gaan van politieke partijen moeilijker te maken mee te doen aan het debat.
Krekker is de bom!
pi_202053466
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Men begint ook steeds meer te denken in de richting van beleid waar testen ook niet meer voldoende is, zoals op sommige plekken in Duitsland.

Ik ben absoluut geen FvD-fan, maar het begint toch in de richting te gaan van politieke partijen moeilijker te maken mee te doen aan het debat.
Niet echt mee eens. Het is niet zo dat politici zich niet aan wetten hoeven te houden waar ze het niet mee eens zijn.
Het parlement heeft er nu eenmaal mee ingestemd dat je een geldige QR code moet laten zien om toegang te krijgen. Als deze politicus er voor kiest zich niet te laten testen, wordt hij niet buitengesloten. Hij maakt zelf die keuze.

Edit: het 2G beleid is hier nog niet van toepassing en dus ook (nog) niet relevant.
pi_202053545
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Die richting gaat het helemaal nog niet op toch?

Vooralsnog is testen gewoon het beleid in NL en wordt dit gratis gefaciliteerd door de overheid. Bijna elke burger heeft binnen een straal van 30 minuten de mogelijkheid om zich te laten testen. Dit proces duurt nog geen 5 minuten en binnen een half uur heb je al een uitslag.

Dat bepaalde mensen dat niet willen is hun keuze, maar ga niet doen alsof een ander ervoor zorgt dat je niet mee kan doen aan het politieke debat.

Naast testen zijn er bovendien meer mogelijkheden. FvD kan ook een digitaal debat organiseren. Of een debat in een buitenruimte op 1,5 meter afstand.
Genoeg mogelijkheden om een politiek standpunt te uiten en te verdedigen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 11:18:41 #38
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202053619
Wappiepartij
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 6 november 2021 @ 12:24:54 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202054325
quote:
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202054367
Mafklapper gonna mafklap.
  zaterdag 6 november 2021 @ 12:32:15 #41
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202054409
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 07:50 schreef superniger het volgende:
Forum voor Democratie wilde niet deelnemen aan het lijsttrekkersdebat.
Waarom wilde hij dan wel naar binnen het podium op? :?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_202054457
Asielzoekers voor FvD! O+ Wij schaffen der rechtse asielzoekers die linkse partijen kapot maken!

FvD en Denk in 2028 de grootste O+
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202054681
Waarom is een debat op een plek waar een QR moet worden getoond? Dan sluit je bij voorbaat politici uit in een land wat een democratie zou moeten zijn.
pi_202054823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Art. 11:
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.

Dus hij heeft alle recht om niet te testen of te vaccineren, maar de wetgever kan daar consequenties aan verbinden. En zijn vrijheid van meningsuiting is ook niet aangetast, hij mag hem nu alleen niet op dat podium uiten.
En niet alleen de wetgever (het hoogste niveau), (maar ook op een lager niveau) want ook werkgevers, evenementerorganisators, buurthuizen, kaartclubjes, verjaardagsfeestjes ect etc, mogen hun eigen regels hanteren.

Ze mogen allemaal bepalen of je welkom bent als ze willen dat je gevaccineerd bent, rood haar hebt, een bepaalde leeftijd of een bepaalde huidskleur hebt. Ze mogen elke eis als voorwaarde stellen om deel te mogen nemen.

Of ligt het genuanceerder en is er ergens een grens? En zo ja, wie of wat bepaalt die grens dan?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_202055002
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:14 schreef Montagui het volgende:

[..]
En niet alleen de wetgever (het hoogste niveau), (maar ook op een lager niveau) want ook werkgevers, evenementerorganisators, buurthuizen, kaartclubjes, verjaardagsfeestjes ect etc, mogen hun eigen regels hanteren.

Ze mogen allemaal bepalen of je welkom bent als ze willen dat je gevaccineerd bent, rood haar hebt, een bepaalde leeftijd of een bepaalde huidskleur hebt. Ze mogen elke eis als voorwaarde stellen om deel te mogen nemen.

Of ligt het genuanceerder en is er ergens een grens? En zo ja, wie of wat bepaalt die grens dan?
Natuurlijk is er een grens. Op bijna alles wat je noemt mag iemand niet geweerd worden op de haar- of huidskleur of leeftijd die iemand heeft. Daar zijn wetten voor. Op mijn verjaardagsfeestje mag ik wel bepalen op mijn criteria wie bij me binnen mag stappen.

Maar ik snap de vergelijking eigenlijk niet zo. De criteria die je schetst zijn allemaal zaken waar mensen geen keuze in hebben, op het vaccineren in de meeste gevallen na. Het testen heeft wel iedereen een keuze in.

En vaccineren of testen voor toegang wordt weer door de wetgever afgedwongen voor de meeste gevallen. Dat mag ik dan weer wel zelf beslissen voor mijn verjaardagsfeestje, mits ik het thuis vier.

Edit: En bij mijn weten mogen in Nederland werkgevers ook niet toetsen op vaccinatie of testen.
pi_202055230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef epicbeardman het volgende:
Asielzoekers voor FvD! O+ Wij schaffen der rechtse asielzoekers die linkse partijen kapot maken!

FvD en Denk in 2028 de grootste O+
Kuzu als premier. Dan gaat er geen bel voor de stemmingen, maar een tüter! *O*
pi_202055260
Als je een lijsttrekkersdebat organiseert moet je zorgen dat alle lijsttrekkers erbij kunnen zijn, punt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202055288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je een lijsttrekkersdebat organiseert moet je zorgen dat alle lijsttrekkers erbij kunnen zijn, punt.
Kan toch ook. Allen maar even een stokkie in het gokkie. Dat geldt voor iedereen. Waarom zou dat voor een persoon anders zijn?
pi_202055333
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:55 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Kan toch ook. Allen maar even een stokkie in het gokkie. Dat geldt voor iedereen. Waarom zou dat voor een persoon anders zijn?
Blijkbaar controleren ze op QR-codes, en die zijn niet alleen ongrondwettig, maar ook onderwerp van het debat.
  zaterdag 6 november 2021 @ 14:01:13 #50
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202055347
quote:
Dan kun je geen live-debat in een binnenruimte houden, want er zal een of andere vorm van corona-risicomanagement moeten zijn. Je kunt je afvragen wat dan het alternatief is (een Zoomdebat?) en of het niet wat onredelijk is om jezelf zo als slachtoffer neer te zetten omdat je weigert je te laten testen. Als ze nou een 2G-regel hanteerden zou ik de kritiek begrijpelijk vinden.
pi_202055360
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Blijkbaar controleren ze op QR-codes, en die zijn niet alleen ongrondwettig, maar ook onderwerp van het debat.
Kun je dat ongrondwettig nader toelichten?
Hij had zich ook kunnen laten testen en dan tijdens het debat kunnen roepen dat dat onder protest was, maar de noodzaak zag om zijn mening hieromtrent duidelijk te kunnen maken. Hij heeft een kans laten liggen imo.
pi_202055646
Kijk 'm staan met z'n dikke pens.
U MAD?
pi_202055679
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Functioneel overgewicht. Hij strijkt zijn overhemden tijdens het dragen. :Y
pi_202055715
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:30 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Functioneel overgewicht. Hij strijkt zijn overhemden tijdens het dragen. :Y
lekker strijken op de bolwok.
U MAD?
pi_202055804
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die ligt straks op de IC naar adem te happen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 november 2021 @ 15:02:16 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202055940
quote:
En zo begint het simpele uitsluiten van mensen.
Ik lees toch echt dat het een eigen keuze was. En daarna verstoort hij het debat. Wat denk je dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202056661
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:32 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Natuurlijk is er een grens. Op bijna alles wat je noemt mag iemand niet geweerd worden op de haar- of huidskleur of leeftijd die iemand heeft. Daar zijn wetten voor. Op mijn verjaardagsfeestje mag ik wel bepalen op mijn criteria wie bij me binnen mag stappen.

Maar ik snap de vergelijking eigenlijk niet zo. De criteria die je schetst zijn allemaal zaken waar mensen geen keuze in hebben, op het vaccineren in de meeste gevallen na. Het testen heeft wel iedereen een keuze in.

En vaccineren of testen voor toegang wordt weer door de wetgever afgedwongen voor de meeste gevallen. Dat mag ik dan weer wel zelf beslissen voor mijn verjaardagsfeestje, mits ik het thuis vier.

Edit: En bij mijn weten mogen in Nederland werkgevers ook niet toetsen op vaccinatie of testen.
Zo zijn er meer vrije keuzes waarom mensen geweerd worden, een andere mening hebben is daar er 1 van.

En exact wat Weltschmerz aanhaalt:

quote:
quote:

[..]
Zonder die afwijkende FvD mening is er geen debat, maar een bubbeldiscussie.
pi_202056971
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:01 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Dan kun je geen live-debat in een binnenruimte houden, want er zal een of andere vorm van corona-risicomanagement moeten zijn. Je kunt je afvragen wat dan het alternatief is (een Zoomdebat?) en of het niet wat onredelijk is om jezelf zo als slachtoffer neer te zetten omdat je weigert je te laten testen. Als ze nou een 2G-regel hanteerden zou ik de kritiek begrijpelijk vinden.
Het parlement van Victoria meen ik is ook dicht voor ongevaccineerden. Zo kun je heel makkelijk volksvertegenwoordigers met een ander standpunt in deze de mond snoeren. Het zou me niks verbazen dat de NPO ook een QR check gaat doen zodat al die lastige tegengeluiden de studio niet meer inkomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Kun je dat ongrondwettig nader toelichten?
Hij had zich ook kunnen laten testen en dan tijdens het debat kunnen roepen dat dat onder protest was, maar de noodzaak zag om zijn mening hieromtrent duidelijk te kunnen maken. Hij heeft een kans laten liggen imo.
Er is niet eens een grondwettelijke toetsing geweest.
pi_202057300
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het parlement van Victoria meen ik is ook dicht voor ongevaccineerden. Zo kun je heel makkelijk volksvertegenwoordigers met een ander standpunt in deze de mond snoeren. Het zou me niks verbazen dat de NPO ook een QR check gaat doen zodat al die lastige tegengeluiden de studio niet meer inkomen.
[..]
Een ook maar een beetje principiële volksvertegenwoordiger laat zich natuurlijk als de wiedeweerga vaccineren om vervolgens het antivax standpunt zo breed mogelijk te kunnen uitdragen. Ik vermoed dat de NPO zo iemand graag aan tafel heeft.

Maar de schertsfiguur waar dit topic over gaat loopt natuurlijk liever de zaak te verstoren. Hoeft hij niet inhoudelijk te worden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_202057454
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:00 schreef OllieA het volgende:

[..]
Een ook maar een beetje principiële volksvertegenwoordiger laat zich natuurlijk als de wiedeweerga vaccineren om vervolgens het antivax standpunt zo breed mogelijk te kunnen uitdragen. Ik vermoed dat de NPO zo iemand graag aan tafel heeft.

Maar de schertsfiguur waar dit topic over gaat loopt natuurlijk liever de zaak te verstoren. Hoeft hij niet inhoudelijk te worden.
Want dan zou hij enorm door de mand vallen.
pi_202057686
Crimineel. Daar mag best een flinke straf op staan.
pi_202058512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Regels zijn nu eenmaal regels. We snijden je enkels door omdat je van de plantage bent weggelopen. Je hebt jezelf daarmee zelf buitenspel gezet.

Maar serieus: zijn we nu al zo ver heen dat we het democratische proces het raam uit gooien? We moeten niet verbaasd zijn als er dan een groep ontstaat die aangeeft simpelweg niet vertegenwoordigd te worden door het huidige systeem en gaan zeggen: niet mijn overheid.

[ Bericht 15% gewijzigd door sweetlady-o op 06-11-2021 18:55:37 ]
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_202058599
quote:

[..]
[..]
Wanneer is er in nederland een grondwettoetsing precies? Kan er in Nederland getoetst worden aan de grondwet?
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:15:58 #65
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202058928
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:05 schreef thedeedster het volgende:
Neuh, daar koos de man in kwestie zelf voor. Hij had ook een test kunnen doen. Maar blijkbaar vindt hij de Calimero-kaart trekken en zijn achterban pleasen belangrijker dan zijn werk doen.
pi_202059083
Dit ondermijnt letterlijk de rechtstaat en nog nemen mensen het op voor de onderdrukkers. Ziek.
pi_202059093
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik lees toch echt dat het een eigen keuze was. En daarna verstoort hij het debat. Wat denk je dan?
Het QR-beleid is niet een keuze die hij en vele anderen hebben gemaakt, het wordt opgelegd. Natuurlijk geloof jij dat het is om 'anderen te beschermen', maar dan ga je het natuurlijk ook niet zien. Dit is ronduit ziek, ik heb er geen andere woorden voor. Wat is de volgende stap? Politici weigeren voor een debat omdat ze aan hun CO2-limiet zitten?
pi_202059207
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:32 schreef n__n het volgende:

[..]
Het QR-beleid is niet een keuze die hij en vele anderen hebben gemaakt, het wordt opgelegd.
Wacht even wat bedoel je precies, dat we ons niet aan democratische tot stand gekomen wetten hoeven te houden als het niet onze eigen voorkeur is?

Elke (maat)regel is opgelegd. Het is aan jou of je hem volgt. Zelfs hoe elke grondwet is opgesteld en uit kan worden geveord is ons opgelegd.

quote:
Natuurlijk geloof jij dat het is om 'anderen te beschermen', maar dan ga je het natuurlijk ook niet zien. Dit is ronduit ziek, ik heb er geen andere woorden voor. Wat is de volgende stap? Politici weigeren voor een debat omdat ze aan hun CO2-limiet zitten?
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:47:18 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_202059220
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:30 schreef n__n het volgende:
Dit ondermijnt letterlijk de rechtstaat en nog nemen mensen het op voor de onderdrukkers. Ziek.
pi_202059936
quote:
Hoe ondermijnt het slachtoffer gedrag van deze recalcitrante fvder de rechtstaat. :D
pi_202060082
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:54 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wanneer is er in nederland een grondwettoetsing precies? Kan er in Nederland getoetst worden aan de grondwet?
Ja hoor, 2e kamerleden worden geacht dat te doen, de 1e kamer nog intensiever en dan hebben we het alleen nog maar over formele wetten. Het kabinet had het laatst nog gedaan inzake de koning, maar ministeriele regelingen, AMvB's, APV's, richtlijnen etc kunnen allemaal door de rechter aan de grondwet getoetst worden.
pi_202060194
Het zijn altijd weer dezelfde users die onderdrukking toejuichen. Dat mag, maar niemand gelooft natuurlijk nog dat ze democratisch dan wel vrijheidgezind zijn. De vrijheid is voor hen niets dan een strategisch middel die selectief togepast dient te worden, of op zijn best een beloning mag zijn voor zij die in de pas lopen. De rest is een farce. Ze verlangen dat wij ons aan de spelregels houdden van een spel welke zij om de haverklap pogen te ondermijnen. We dienen ons dat te beseffen wanneer we pogen met hen het debat te onderhouden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Akathisia op 06-11-2021 20:55:11 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202065421
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:05 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zo zijn er meer vrije keuzes waarom mensen geweerd worden, een andere mening hebben is daar er 1 van.

En exact wat Weltschmerz aanhaalt:
[..]
[..]
Zonder die afwijkende FvD mening is er geen debat, maar een bubbeldiscussie.
De FvD meneer wordt niet geweerd vanwege zijn mening, maar wegens het niet kunnen tonen van een corona QR.
pi_202065423
quote:

[..]
[..]
De vraag was wat de corona QR code ongrondwettelijk maakt. Daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
pi_202065638
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 04:53 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
De FvD meneer wordt niet geweerd vanwege zijn mening, maar wegens het niet kunnen tonen van een corona QR.
Jawel, want dat is namelijk zijn mening. Dat hij zou moeten mogen deelnemen zonder het tonen van de QR code. En dat is ook een mening dat in een open debat gehoord mag worden.
pi_202065732
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 07:45 schreef Montagui het volgende:

[..]
Jawel, want dat is namelijk zijn mening. Dat hij zou moeten mogen deelnemen zonder het tonen van de QR code. En dat is ook een mening dat in een open debat gehoord mag worden.
Dan had hij een video verbinding geregeld als hij toch graag zou deelnemen en zich weigert te laten testen. Tot nu toe is het niet meer als kinderachtig gedrag geweest wat hij getoond heeft. Maar wat het blijkbaar goed doet bij een gedeelte van de users hier die dit infantiel gedrag blijkbaar normaal vinden.
pi_202065770
quote:

[..]
zucht. Mening vs principe is niet helemaal het zelfde. Hij kqn prima de mening hebben tegen de qr code te zijn en zich toch aan die maatregel houden.

ik vind dat snelheid verhoogd kan worden op N-weg naar 115 km per uur wordt ik beperkt in mijn mening wanneer mijn rijbewijs wordt ingevorderd als ik 110 km rijdt waar 60 km per uur mag zolang die wet niet is ingevoerd

[ Bericht 0% gewijzigd door Korenfok op 07-11-2021 08:56:27 ]
pi_202065886
Nou, heeft ie zichzelf weer mooi buitengesloten om vervolgens vast en zeker te zeiken over buitengesloten worden.

En het domme wappie gepeupel loopt er mee weg. Typisch.
"Pools are perfect for holding water"
pi_202066162
quote:

[..]
Dat debat lijkt me meer thuis te horen in de landelijke politiek dan bij een gemeente.
Het is heel goed wanneer in 1e, 2e kamen en bij de raad van state allerlei genomen maatregelen getoetst worden en het is ook belangrijk dat daarbij verschillende meningen bij elkaar komen. Die verschillende meningen zorgen ervoor dat de zaken niet eenzijdig bekeken worden.
Uiteindelijk is er voor de organisatie van het debat weinig te kiezen, dat onderwerp is niet binnen het mandaat.

Ik vind dat de lokale politiek zich met de lokale zaken moet bezighouden en niet met de landelijke dingen.
pi_202066221
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 08:53 schreef probeer het volgende:
Nou, heeft ie zichzelf weer mooi buitengesloten om vervolgens vast en zeker te zeiken over buitengesloten worden.

En het domme wappie gepeupel loopt er mee weg. Typisch.
Die hele FvD crew zijn dan ook van die snowflakes die alles in hun macht doen om zichzelf maar in de slachtofferrol te plaatsen. 24/7. En dan verontwaardigd en zielig doen bij de achterban die eenzelfde huilerige ethiek uitoefent.
Conscience do cost.
pi_202066607
quote:

Bizar. Ik liep laatst in mijn blote lul langs een basisschool. Werd ik gewoon verzocht om weg te gaan. Toen ik in discussie wilde gaan liepen ze gewoon weg puur omdat ik een andere mening heb. Het is al China hier!
  zondag 7 november 2021 @ 10:37:42 #82
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202066664
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:31 schreef Intint het volgende:

[..]
Bizar. Ik liep laatst in mijn blote lul langs een basisschool. Werd ik gewoon verzocht om weg te gaan. Toen ik in discussie wilde gaan liepen ze gewoon weg puur omdat ik een andere mening heb. Het is al China hier!
Bananenrepubliek Nederland! Failed state
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202067170
quote:

[..]
Ja, jottum. Ik ben van mening dat rechts inhalen toegestaan moet zijn vanwege de trage linkerbaanklevers.
Drie keer raden…
pi_202069571
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 04:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
De vraag was wat de corona QR code ongrondwettelijk maakt. Daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
Het is in strijd met het gelijkheidsbeginsel en met de bescherming van de persoonlijke levensfeer, er is ook nog een flinke overlap met mensenrechtenverdragen. De raad van Europa heeft zich er al lang en breed tegen uitgesproken maar dat doet er plotseling allemaal niet meer toe want de mensen vallen dood neer op straat.

quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:37 schreef snabbi het volgende:

[..]
Dat debat lijkt me meer thuis te horen in de landelijke politiek dan bij een gemeente.
Het is heel goed wanneer in 1e, 2e kamen en bij de raad van state allerlei genomen maatregelen getoetst worden en het is ook belangrijk dat daarbij verschillende meningen bij elkaar komen. Die verschillende meningen zorgen ervoor dat de zaken niet eenzijdig bekeken worden.
Uiteindelijk is er voor de organisatie van het debat weinig te kiezen, dat onderwerp is niet binnen het mandaat.

Ik vind dat de lokale politiek zich met de lokale zaken moet bezighouden en niet met de landelijke dingen.
Daar is wat voor te zeggen maar als het zo zou werken dan hadden we met figuren als Bruls niks te maken. Daarnaast blijtt het een lijsttrekkersdebat dus zorg je dat alle lijsttrekkers mee kunnen doen.
pi_202069823
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is in strijd met het gelijkheidsbeginsel en met de bescherming van de persoonlijke levensfeer, er is ook nog een flinke overlap met mensenrechtenverdragen. De raad van Europa heeft zich er al lang en breed tegen uitgesproken maar dat doet er plotseling allemaal niet meer toe want de mensen vallen dood neer op straat.
[..]
Daar is wat voor te zeggen maar als het zo zou werken dan hadden we met figuren als Bruls niks te maken. Daarnaast blijtt het een lijsttrekkersdebat dus zorg je dat alle lijsttrekkers mee kunnen doen.
.

Waar is het instrijd met gelijkheids beginsel leg het gelijkheidsbeginsel eens preecies uit? en waar is het in strijd met bescherming persoonlijke levensfeer (welke grond recht is dat precies, nog nooit van gehoord)
pi_202072091
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wellicht kun je wat artikelen noemen waarmee het in strijd is? Dit is me wat te algemeen zo.
pi_202072157
Bizar. Als iemand in 2019 nadat FvD de grootste werd en de borealis speech had verteld dat FvD in 2021 tegen apartheid zou vechten had diegene je waarschijnlijk een wappie gevonden.
pi_202072201
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:31 schreef Intint het volgende:

[..]
Rare vergelijking die nergens op slaat. Keizer is ontslagen omdat ze haar mening gaf door een demissionair minister-president die bewust Tweede Kamerleden heeft lopen "sensibileren" en duizenden gezinnen kapot heeft gemaakt.
pi_202072237
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 08:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan had hij een video verbinding geregeld als hij toch graag zou deelnemen en zich weigert te laten testen. Tot nu toe is het niet meer als kinderachtig gedrag geweest wat hij getoond heeft. Maar wat het blijkbaar goed doet bij een gedeelte van de users hier die dit infantiel gedrag blijkbaar normaal vinden.
Prima maar je weet dat het hier niet bij blijft want op een gegeven moment gaat de toekomstige 2g systeem ook gelden voor volksvertegenwoordigers. Geen spuitje? Geen toegang.
pi_202072324
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:00 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nee ook volksvertegenwoordigers hebben recht op oneerbiedigheid van het lichaam. En Baudet is vast niet de enige die niet gevaccineerd is daar het een discussie was woensdag dat volksvertegenwoordigers het niet met elkaar over zouden hebben.
pi_202072360
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Kuzu als premier. Dan gaat er geen bel voor de stemmingen, maar een tüter! *O*
_O_

Beter dan Mark "ik heb naar eer en geweten niet gelogen" en "ik kan mij dat niet herinneren"
pi_202072436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Art. 11:

eens.

maar om het dan goed te doen:

Artikel 1 Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
pi_202072839
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:57 schreef Derrazi het volgende:

[..]
eens.

maar om het dan goed te doen:

Artikel 1 Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Dat artikel is hier alleen niet geschonden.
Ook de FvD meneer heeft het recht om zich gratis te laten vaccineren of testen. Wilde hij niet, dus is de toegang geweigerd. Als de lijsttrekker van bijvoorbeeld de VVD op hetzelfde standpunt had gestaan, was die ook de toegang geweigerd.
pi_202072880
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dat artikel is hier alleen niet geschonden.
Ook de FvD meneer heeft het recht om zich gratis te laten vaccineren of testen. Wilde hij niet, dus is de toegang geweigerd. Als de lijsttrekker van bijvoorbeeld de VVD op hetzelfde standpunt had gestaan, was die ook de toegang geweigerd.
We gaan het zien met de mogelijkheid tot het invoeren van het 2g systeem.
pi_202073051
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Wellicht kun je wat artikelen noemen waarmee het in strijd is? Dit is me wat te algemeen zo.
Als je er een beetje verstand van had dan had je dat al geweten en nu je dat niet hebt moet ik het je gaan uitleggen terwijl jij de artikels wil lezen om dat je dan denkt de discussie aan te kunnen gaan.
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 14:10 schreef Korenfok het volgende:

[..]
.

Waar is het instrijd met gelijkheids beginsel leg het gelijkheidsbeginsel eens preecies uit? en waar is het in strijd met bescherming persoonlijke levensfeer (welke grond recht is dat precies, nog nooit van gehoord)
Zie boven.
pi_202073341
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als je er een beetje verstand van had dan had je dat al geweten en nu je dat niet hebt moet ik het je gaan uitleggen terwijl jij de artikels wil lezen om dat je dan denkt de discussie aan te kunnen gaan.
[..]
Zie boven.
_O-
DoE ZelLuF Je OnDeRzOek!

Gefeliciteerd. Je had ook gewoon even de artikelen kunnen noemen zodat we een fatsoenlijke discussie konden voortzetten. Je hebt jezelf nu eigenhandig de status van wappie toebedeeld.

Veel geluk verder en blijf gezond. ^O^
pi_202074161
quote:
Letterlijk? Dus die codes bouwen een mijn onder de rechtsstaat?
Afgezien van dit pathetische taalgebruik is het heel simpel. Je kan gewoon testen, is gratis en kan snel. Het zou trouwens voor dit soort belangrijke evenementen als verkiezingsdebatten een leuk idee zijn om die test voor de deelnemers te faciliteren.
Verder zie ik het probleem met de vrijheid van meningsuiting niet zo. Je kan je mening nog altijd in het openbaar uiten, zoals we vandaag nog zagen in Den Haag. Je mag prima met prinsenvlaggen wapperen, zonder dat je om dat enkele feit monddood wordt gemaakt.
Verder zou het in het geval van dit verkiezingsdebat de gemeente wel sieren om de locatie zo aan te passen, dat dit soort kleinigheden niet hoeven. Buiten op een podium bijvoorbeeld, dan trek je ook nog eens meer publiek.
  zondag 7 november 2021 @ 18:23:12 #98
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_202074226
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Verder zou het in het geval van dit verkiezingsdebat de gemeente wel sieren om de locatie zo aan te passen, dat dit soort kleinigheden niet hoeven. Buiten op een podium bijvoorbeeld, dan trek je ook nog eens meer publiek.
Bij verkiezingen in november kan dat laatste nogal tegenvallen. :).
pi_202074300
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Zie boven.
Grapjas. ik zal je helpen:

https://www.denederlandse(...)dstuk_1_grondrechten.

Nu welke grondrecht wordt hier geschonden. artikel 1 niet, artikel 2 nope, artikel 3, nee zelfs artikel 11 wordt niet aangetast:

quote:

pi_202074317
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef freako het volgende:

[..]
Bij verkiezingen in november kan dat laatste nogal tegenvallen. :).
Zeildoekje over het marktplein. We hebben toch wel wat over voor onze democratie?
  zondag 7 november 2021 @ 18:48:00 #101
66444 Lord_Vetinari
pi_202074654
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:28 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Zeildoekje over het marktplein. We hebben toch wel wat over voor onze democratie?
Of ergens een leuk stadion afhuren. Paar leuke vlaggen en vaandels erin om het op te fleuren, misschien wat zoeklichten om een kathedraal van licht te vormen en deze meneer voelt zich helemaal thuis.
pi_202075751
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
_O-
DoE ZelLuF Je OnDeRzOek!

Gefeliciteerd. Je had ook gewoon even de artikelen kunnen noemen zodat we een fatsoenlijke discussie konden voortzetten.
Je hebt jezelf nu eigenhandig de status van wappie toebedeeld.

Veel geluk verder en blijf gezond. ^O^
[/quote]
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
_O-
DoE ZelLuF Je OnDeRzOek!

Gefeliciteerd. Je had ook gewoon even de artikelen kunnen noemen zodat we een fatsoenlijke discussie konden voortzetten.
Nee, want dan ga je genoemde artikelen lezen en daar dan over in discussie, terwijl je daar helemaal de bagage niet voor hebt. Dus dan ga ik het uitleggen terwijl jij niet oplet maar discussieert en dat werkt niet.

quote:
Je hebt jezelf nu eigenhandig de status van wappie toebedeeld.
O hee, dat is toch wat al die laaggeletterde hogeropgeleiden mensen met een andere mening noemen terwijl ze zelfs slechts de door de media voorgekauwde mening debiteren omdat ze bang zijn om dom gevonden te worden wanneer ze zelf proberen na te denken? Het is jouw hokjesgeest, niet mijn probleem.
pi_202076443
Bovenstaande non-discussie wordt op Twitter vaak ondersteund met bewegende plaatjes en een Engelse uiting van amusement of teleurstelling. Fok heeft die niet, misschien maar beter ook voor mijn trage apparatuur. Desondanks zouden die plaatjes mijn visie op dit gejammer behoorlijk verwoorden.

Opmaak is ook niet je sterkste kant geweest. Ik was minutenlang aan het ontcijferen wie wie nu citeerde...
pi_202080414

[ Bericht 100% gewijzigd door Sodeknetters op 07-11-2021 23:26:15 ]
  zondag 7 november 2021 @ 23:40:58 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_202080564
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:31 schreef aloa het volgende:
Mafketel :') maar dat zijn ze allemaal bij die partij.
Van t podium afrennen want er staat een ongevaccineerde ongeteste.
Fuck off man. Zo zielig bühnewerk. Alsof het de ranzigste persoon ooit is die je ziet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 8 november 2021 @ 00:34:46 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080873
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 23:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Fuck off man. Zo zielig bühnewerk. Alsof het de ranzigste persoon ooit is die je ziet.
Gaat eerder over de ideeën van die club die ranzig zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080946
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 23:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nou dit, wat een trieste bedoeling, vorige week mocht die blijven staan. Elkaar ook nog ff aankijken, :r
Trouwens een compleet verrotte bedoeling daar in het land van Cuijk.

Weigeren we ook kamerleden zonder vaccinatie vanaf nu zo? Rennen kamerleden dinsdag ook weer de zaal uit?

Ben benieuwd. Baudet zou de zaal dus niet meer inkomen.
pi_202080948
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gaat eerder over de ideeën van die club die ranzig zijn.
Nee, kijk ff naar het filmpje.
  maandag 8 november 2021 @ 00:57:09 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080953
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, kijk ff naar het filmpje.
Heb genoeg FvD filmpjes gezien, dank je.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202080964
quote:

Echt hé. Iedereen gaat gewoon even voorbij aan dit punt.
En die andere lijsttrekkers die dan schijnheilig het podium verlaten, hoe diep kun je zinken :')
pi_202080979
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heb genoeg FvD filmpjes gezien, dank je.
Ik ben pro vaccinatie en qr codes maar dit is wel het toonbeeld van hoe we het niet willen hebben.
Heel bizar filmpje.
pi_202080982
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 01:02 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Echt hé. Iedereen gaat gewoon even voorbij aan dit punt.
En die andere lijsttrekkers die dan schijnheilig het podium verlaten, hoe diep kun je zinken :')
Ja, alsof een van die boeren mutsen zelfstandig het podium zouden durven verlaten.
Mill staat er weer lekker op, zullen we maar zeggen.
pi_202080994
Maar wat doet gemeente Amsterdam nu.. ook de ongevaccineerden politici weigeren? Wat doet de tweede kamer?
  maandag 8 november 2021 @ 01:14:42 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202080996
quote:

Je bedoelt die partij wiens hele bestaansrecht draait om het wegzetten van heel politiek Nederland als kartel en de elite... die wordt uitgesloten?
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 8 november 2021 @ 09:22:39 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202082360
quote:

Hij kan wel meedoen alshij zich laat testen dus jij liegt zoals FvD'ers altijd liegen.

Sowieso is de FvD de partij die het meest de aarzen van dictators likt
pi_202086229
FvD :') wat een intens treurige partij is dat geworden. Dat ik daar ooit op heb gestemd. JA21 _O_
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_202089212
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:10 schreef Seamonkey- het volgende:
FvD :') wat een intens treurige partij is dat geworden. Dat ik daar ooit op heb gestemd. JA21 _O_
JA21 is het FvD van de toekomst. Begonnen als redelijk alternatief voor een radicale en ridicule populistische beweging, maar bij groei een plek waar ongewenste figuren zich meer dan thuis gaan voelen.
pi_202089261
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:09 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
JA21 is het FvD van de toekomst. Begonnen als redelijk alternatief voor een radicale en ridicule populistische beweging, maar bij groei een plek waar ongewenste figuren zich meer dan thuis gaan voelen.
Er zullen ongetwijfeld allerlei gelukszoekers op af komen zoals dat bij iedere nieuwe partij gebeurd. Maar het is geen partij waar één doorgedraaide idioot het voor het zeggen heeft en die juist selecteert op meelopers en wappies.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_202089307
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Er zullen ongetwijfeld allerlei gelukszoekers op af komen zoals dat bij iedere nieuwe partij gebeurd. Maar het is geen partij waar één doorgedraaide idioot het voor het zeggen heeft en die juist selecteert op meelopers en wappies.
True. Baudet is alleen maar gekker aan het worden. Bij zijn toespraak ontbrak de zinsnede ‘één volk, één land, één Forum’ nog maar net.
pi_202092478
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Eerdmans is zo’n beetje het prototype van een partijhopper. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in.
pi_202092626
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Eerdmans is zo’n beetje het prototype van een partijhopper. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in.
Dat is wel zo maar hij valt me niet tegen moet ik zeggen. En bovendien is JA21 wel meer dan Eerdmans.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_202092667
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Dat is wel zo maar hij valt me niet tegen moet ik zeggen. En bovendien is JA21 wel meer dan Eerdmans.
Heb je gelijk in, die partij is meer dan Eerdmans. Maar die blaast de boel zo op als hij denkt beter te kunnen. Nanninga heb ik wel een stuk hoger zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')