Oh wat dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:12 schreef tim020hoorn het volgende:
Redelijk mensfvd'ers zijn geen redelijke mensen.
De mijne ook, veel mensen willen liever niet de waarheid horen en weten. Dan ben ik maar een wappie of een onredelijk mens.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:01 schreef Nober het volgende:
De enige partij die wel voor vrijheid kiest, mijn stem hebben ze.
Niet mijn partij, zeker na al die idioterie van de laatste paar maanden, maar kan me voorstellen dat ze best groot kunnen gaan worden omdat ze de enige zijn die zich echt openlijk tegen de maatregelen uitspreken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:01 schreef Nober het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)nd-het-lang-uit.htmlquote:
ha ha moet er weer een leugen gemaakt worden om zijn gedrag goed te praten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:16 schreef SuperNeger het volgende:
En zo begint het simpele uitsluiten van mensen. Niet eens meer mee te kunnen doen met een debat als je mening anders is.
Hij had zich kunnen laten testen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:16 schreef SuperNeger het volgende:
En zo begint het simpele uitsluiten van mensen. Niet eens meer mee te kunnen doen met een debat als je mening anders is.
Politici zoals Mona Keizer die haar stem laat horen baan kwijt, FVD wordt keihard uitgesloten.
Maar het is hier gelukkig nog steeds geen China hoor haha
Laten testenquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:41 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hij had zich kunnen laten testen.
Oké, een lockdown it is. Maar dan ook niet meer zeuren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Laten testen
Mijn god als je dat doet ben je echt de grootste mongool. Oh wacht het zijn de laatste 2 maanden van het jaar en ik ben verkouden? Kijk nou hoeveel mensen er verkouden zijn! Snel laten we weer een lockdown starten!!!
Echt als je je Q4 2021 nog "laat testen" dan ben je echt een verloren zaak
Wauw... Zal ik je een geheimpje verklappen? Je krijgt de lockdowns juist omdat mensen zich laten testen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:48 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oké, een lockdown it is. Maar dan ook niet meer zeuren.
Ik zeg wat en zeg vervolgens ga zelf maar googlen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)nd-het-lang-uit.html
Google de rest maar of zoek verder in de appjes van de partij en de jongerentak
volgens mij staat er genoeg info in mijn reactie erbij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zeg wat en zeg vervolgens ga zelf maar googlen.
En door.
Ja, typisch. Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon de ziekenhuizen vol laten lopen en een paar weekjes de andere kant op kijken tot de vieze lucht uit de gangen verdwenen is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wauw... Zal ik je een geheimpje verklappen? Je krijgt de lockdowns juist omdat mensen zich laten testen.
Gelijk hebben waarin? Tot nu toe heb je ridicule vergelijkingen gemaakt en nergens een valide punt ingebracht.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:39 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah ja de wappies, de mensen die elke keer gelijk blijken te hebben. Maar daar komme de brave schaapjes ik bedoel de verstandige mensen elke keer pas maanden later achter.
Nee deze man maakte het zichzelf onmogelijk door zich niet te willen laten testen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:05 schreef thedeedster het volgende:
Ik ga toch even de advocaat van de duivel spelen; deze man werd het dus onmogelijk gemaakt om zijn werk te kunnen doen.
Als mensen zich niet laten testen gaan de ziekenhuiscijfers ook omhoog, dan krijg je alsnog een lockdown.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wauw... Zal ik je een geheimpje verklappen? Je krijgt de lockdowns juist omdat mensen zich laten testen.
Je vergelijkt nou vrijheid van meningsuiting en recht tot zelfbeschikking van je eigen lichaam met een rijbewijs?quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee deze man maakte het zichzelf onmogelijk door zich niet te willen laten testen.![]()
Ik kan ook wel buschauffeur willen worden maar de werkgever zal dan ook een geldig juist rijbewijs willen zien voordat ik dat werk mag gaan doen.
Een minderheid voor 99.99% is corona niet eens boeiend en we slopen het hele land ervoor. Als je dit nog steeds niet doorhebt kan je anderen wel een wappie noemen maar je bent zelf gewoon een mongool.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als mensen zich niet laten testen gaan de ziekenhuiscijfers ook omhoog, dan krijg je alsnog een lockdown.
Misschien heb je wat gemist maar er waard een virus rond wat zich redelijk gemakkelijk vermenigvuldigd. Een minderheid gaat hier aan dood, weer anderen worden (soms langdurig) ziek, belanden in ziekenhuizen of zelfs op de intensive care. Vooral daar, het ziekenhuis en de intensive care daar wringt hem zich de schoen.
Ten einde de zorg te ontlasten worden er allemaal zaken gedaan. De capaciteit wordt langdurig opgevoerd, er zijn allemaal verschillende maatregelen en er zijn verschillende vaccins. Dit kan wellicht allemaal beter maar dat er maatregelen zijn die nut hebben, hebben we allemaal gezien na de versoepelingen van 1 juli, hiernaast zijn er een legio aan onderzoeken die aantonen dat de vaccins voor minder ziekenhuisopname zorgen.
Oftewel de vaccins en maatregelen zorgen ervoor dat er minder ziekenhuisopnames zijn en zorgen er daarmee voor dat er wel of niet een lockdown komt. Zo heeft KPMG zelfs in haar kritische rapport genoemd dat we moeten stoppen met sturen op ziekenhuiscijfers omdat die altijd achter de feiten aanlopen.
Ben zelf gevaccineerd. Maar gun ieder zijn afwijkende mening.quote:
Die geef ik je. Het was welquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee deze man maakte het zichzelf onmogelijk door zich niet te willen laten testen.![]()
Ik kan ook wel buschauffeur willen worden maar de werkgever zal dan ook een geldig juist rijbewijs willen zien voordat ik dat werk mag gaan doen.
Of een ongecontroleerd pistool meenemen naar een filmscène.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch!!! We hebben niet eens de vrijheid om zonder stom roze pasje een bus te besturenquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Precies. En hij wordt keurig volgens de grondwet gelijk behandeld als de andere deelnemers, die ook een code moesten hebben. Als zij dat niet hadden gehad waren ze er ook uitgegooid.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je vergelijkt nou vrijheid van meningsuiting en recht tot zelfbeschikking van je eigen lichaam met een rijbewijs?
Iets over de grondwet... Ken je dat nog?
Als je de grondwet er toch bij haalt, doe het dan goed.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je vergelijkt nou vrijheid van meningsuiting en recht tot zelfbeschikking van je eigen lichaam met een rijbewijs?
Iets over de grondwet... Ken je dat nog?
Ik noem je geen wappie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:13 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een minderheid voor 99.99% is corona niet eens boeiend en we slopen het hele land ervoor. Als je dit nog steeds niet doorhebt kan je anderen wel een wappie noemen maar je bent zelf gewoon een mongool.
Eens. Maar wat het plan van de bovenstaande actie was ontgaat mij nogal.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:01 schreef Nober het volgende:
Men begint ook steeds meer te denken in de richting van beleid waar testen ook niet meer voldoende is, zoals op sommige plekken in Duitsland.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ha ha moet er weer een leugen gemaakt worden om zijn gedrag goed te praten.
Had hij zich laten testen kon hij gewoon een geldige qr code laten zien. Hij sluit zichzelf uit door de huidige regels niet te respecteren.
Niet echt mee eens. Het is niet zo dat politici zich niet aan wetten hoeven te houden waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Men begint ook steeds meer te denken in de richting van beleid waar testen ook niet meer voldoende is, zoals op sommige plekken in Duitsland.
Ik ben absoluut geen FvD-fan, maar het begint toch in de richting te gaan van politieke partijen moeilijker te maken mee te doen aan het debat.
Die richting gaat het helemaal nog niet op toch?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Men begint ook steeds meer te denken in de richting van beleid waar testen ook niet meer voldoende is, zoals op sommige plekken in Duitsland.
Ik ben absoluut geen FvD-fan, maar het begint toch in de richting te gaan van politieke partijen moeilijker te maken mee te doen aan het debat.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:01 schreef Nober het volgende:
Waarom wilde hij dan wel naar binnen het podium op?quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:50 schreef superniger het volgende:
Forum voor Democratie wilde niet deelnemen aan het lijsttrekkersdebat.
En niet alleen de wetgever (het hoogste niveau), (maar ook op een lager niveau) want ook werkgevers, evenementerorganisators, buurthuizen, kaartclubjes, verjaardagsfeestjes ect etc, mogen hun eigen regels hanteren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je de grondwet er toch bij haalt, doe het dan goed.
Art. 11:
Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
Dus hij heeft alle recht om niet te testen of te vaccineren, maar de wetgever kan daar consequenties aan verbinden. En zijn vrijheid van meningsuiting is ook niet aangetast, hij mag hem nu alleen niet op dat podium uiten.
Natuurlijk is er een grens. Op bijna alles wat je noemt mag iemand niet geweerd worden op de haar- of huidskleur of leeftijd die iemand heeft. Daar zijn wetten voor. Op mijn verjaardagsfeestje mag ik wel bepalen op mijn criteria wie bij me binnen mag stappen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
En niet alleen de wetgever (het hoogste niveau), (maar ook op een lager niveau) want ook werkgevers, evenementerorganisators, buurthuizen, kaartclubjes, verjaardagsfeestjes ect etc, mogen hun eigen regels hanteren.
Ze mogen allemaal bepalen of je welkom bent als ze willen dat je gevaccineerd bent, rood haar hebt, een bepaalde leeftijd of een bepaalde huidskleur hebt. Ze mogen elke eis als voorwaarde stellen om deel te mogen nemen.
Of ligt het genuanceerder en is er ergens een grens? En zo ja, wie of wat bepaalt die grens dan?
Kuzu als premier. Dan gaat er geen bel voor de stemmingen, maar een tüter!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef epicbeardman het volgende:
Asielzoekers voor FvD!Wij schaffen der rechtse asielzoekers die linkse partijen kapot maken!
FvD en Denk in 2028 de grootste![]()
Kan toch ook. Allen maar even een stokkie in het gokkie. Dat geldt voor iedereen. Waarom zou dat voor een persoon anders zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je een lijsttrekkersdebat organiseert moet je zorgen dat alle lijsttrekkers erbij kunnen zijn, punt.
Blijkbaar controleren ze op QR-codes, en die zijn niet alleen ongrondwettig, maar ook onderwerp van het debat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan toch ook. Allen maar even een stokkie in het gokkie. Dat geldt voor iedereen. Waarom zou dat voor een persoon anders zijn?
Dan kun je geen live-debat in een binnenruimte houden, want er zal een of andere vorm van corona-risicomanagement moeten zijn. Je kunt je afvragen wat dan het alternatief is (een Zoomdebat?) en of het niet wat onredelijk is om jezelf zo als slachtoffer neer te zetten omdat je weigert je te laten testen. Als ze nou een 2G-regel hanteerden zou ik de kritiek begrijpelijk vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je een lijsttrekkersdebat organiseert moet je zorgen dat alle lijsttrekkers erbij kunnen zijn, punt.
Kun je dat ongrondwettig nader toelichten?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar controleren ze op QR-codes, en die zijn niet alleen ongrondwettig, maar ook onderwerp van het debat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |