Of dat Hansie op jou duidelijker overkomt dan ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat Hans het beter kan verwoorden dan jij?
quote:Toch heeft Kistemaker, een van de meest karakteristieke Nederlandse trainers ooit, zelfs in deze donkere dagen iets onmiskenbaar charmants. Onderweg naar Noord-Holland had Hans Kraay jr. dat al uitgelegd aan de telefoon, als voormalig pupil van Kistemaker bij De Graafschap en Telstar. ,,Simon is hard, cynisch soms. Maar het is heel moeilijk om geen zwak voor hem te hebben. Hij raakt je.’’
De razende reporter van ESPN belt zelf nog wekelijks met zijn oude trainer en gaat geregeld bij hem op visite. Even peilen hoe het gaat, of gewoon een middagje verse paling en zalm eten.
[..]
Niet alleen Kraay voelt dat zo. Kistemaker heeft ook al jaren een warme band met oud-scheidsrechter Ben Haverkort en met Erik ten Hag, eveneens een speler uit zijn De Graafschap-tijd. ,,Haggie’’, noemt Kistemaker de huidige trainer van Ajax meestal. Andersom zegt Ten Hag altijd ‘trainer’. Vrijwel elke week bellen ze even, trainer en Haggie.
Kistemaker, liefkozend: ,,Hij was als speler een eigenwijze eikel, hè. Haggie wist het altijd beter. Maar die jongen heeft een goed hart. Nadat Thea was overleden, lag ik nog wekenlang in het ziekenhuis met een bacteriële infectie. Ik wilde niks meer, zelfs eten of drinken kon ik niet opbrengen. Erik wilde toen een televisie voor me kopen, hoorde ik later. Zodat ik in elk geval wat voetbal kon kijken.’’
[..]
,,Gisteren had ik Haggie nog aan de lijn'', zegt Kistemaker. ,,Ik ga nooit op zijn stoel zitten, hij trekt toch wel zijn eigen plan. Maar we kunnen fijn discussiëren. Over Perr Schuurs bijvoorbeeld. In mijn ogen wordt 'm dat gewoon niet. Ik vind hem niet hard genoeg voor een centrumverdediger. Geen moordenaar. Erik gelooft wél in hem. Nou ja, dat mag. Verder doet-ie het fantastisch als trainer.''
[..]
Ook toen Thea overleed, regende het post uit Doetinchem. ,,Thea en ik hebben het er vaak over gehad om lekker een huisje te kopen in de Achterhoek en daar oud te worden. Ik ben een geboren Noord-Hollander, maar ik voel me thuis daar. De mensen zijn er echt. Zonder poespas.’’
Steunbetuiginigen
De steunbetuigingen deden hem veel in het afgelopen jaar. Na zes maanden van intens verdriet en een nog altijd broze gezondheid, krabbelde Kistemaker langzaam weer op. Met dank aan zijn voetbalvrienden Haverkort, Kraay jr. en Ten Hag. ,,Zij hebben me er echt doorheen gesleept. Zelf wist ik niet meer waar ik het allemaal voor deed.’’
Godverdomme. Ik hoop dat Coco het niet gezien heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard post in een topic dat al 10 minuten dicht is. Ik heb hier een pittige mening over.
Speelde ie ook goed dan?quote:Op zondag 14 november 2021 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Kishna lijkt weer echt fit te zijn... Dit soort dingen moet je eigenlijk niet typen bij hem
Je ziet aan alles dat zijn spelintelligentie nog altijd ver boven dit niveau uitsteekt maar ja... Hij was niet slecht.quote:
Na een stief kwartiertje (@Zipportal) staat het al 2-0. Uiteraard ook weer een goaltje van Dallinga.quote:Op zondag 14 november 2021 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
VVV heeft een groot probleem. 5x achter elkaar verloren ook alweer. Straks nog Excelsior - Almere, vermoedelijk een volgende mokerslag voor Gert Jan.
Weg met Ally de Aap.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer. Wij zijn anti-Almere.
ADO heeft nu in potentie wel een topaanval met Kishna Elia en Verheijdt.quote:Op zondag 14 november 2021 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was echt mokerslecht bij ADO vorig jaar.
Ik ben om even successupporteren en inschakelen.
En precies hierom is dit mijn favoriet. Je weet op voorhand dat er iets gaat gebeuren. Bij de andere wedstrijden zie ik dat veel minder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
Je verwacht het niet. Supporters binnen bij Den Bosch - Top Oss.
Welkom.quote:
Weet niet of we hier blij mee moeten zijn, het voetbal hangt al op de tocht.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En precies hierom is dit mijn favoriet. Je weet op voorhand dat er iets gaat gebeuren. Bij de andere wedstrijden zie ik dat veel minder.
Klopt, vuurwerk is ook het minste wat je hoopt, ik had gehoopt op actie op het veld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet niet of we hier blij mee moeten zijn, het voetbal hangt al op de tocht.
3-2 al zelfsquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
JAJ - Volendam is nu al knotsgek. 3-1 na een kwartier spelen.
Niet zo snel jij!quote:
Excuus.quote:
Ik snap het ook gewoon niet. Toen De Graafschap vuurwerk had bij een georganiseerde sfeeractie kreeg heb 12.500 of 25.000 boete, nooit hoor ik iets over random vuurwerk op het veld. Geen boete voor de club of dat men de verdachte daarvan zoekt. Alsof ze het willen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:34 schreef PSVCL het volgende:
Goeie actie van de ADO en DB supporters
Net als een actie van een Emmen supporter van een dik jaar terug. 2 fakkeltjes, hazmat pakkie aan, zag er schitterend uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet. Toen De Graafschap vuurwerk had bij een georganiseerde sfeeractie kreeg heb 12.500 of 25.000 boete, nooit hoor ik iets over random vuurwerk op het veld. Geen boete voor de club of dat men de verdachte daarvan zoekt. Alsof ze het willen.
Willekeur, wat je steeds meer ziet. Erg jammer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Net als een actie van een Emmen supporter van een dik jaar terug. 2 fakkeltjes, hazmat pakkie aan, zag er schitterend uit.
Krijgt die jongen dik 500 euro boete en een paar jaar stadionverbod.![]()
Ze doen maar wat bij de KNVB.
Nu de voorsprong.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
Graafschap gaat dit gewoon verliezen, zoals ze zijn.
Ze zijn aardig op schot in Rotterdam.quote:
Als je je eigen spelers gaat verdenken van sabotage... Die zijn dan toch alle vertrouwen in de persoon Verbeek kwijt, lijkt me. Rare uitspraak was dat weer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gaat Verbeek dit weekend nog doorkomen als coach van FC Omniworld?
Bij AZ niet. Maar de lijst na AZ is nog steeds langquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:04 schreef De_Kraam het volgende:
Overal mislukken na Heracles is ook een prestatie.
Bij VFL Bochum bleven ze nog wel lang achter hem staan ondanks zijn nurksheid, totdat hij in de voorbereiding het echt te bont maakte met zijn bizarre uitspraken en gewoontes.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij AZ niet. Maar de lijst na AZ is nog steeds lang
Bij Twente bemoeide ie zich ook overal meequote:Op dinsdag 23 november 2021 19:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bij VFL Bochum bleven ze nog wel lang achter hem staan ondanks zijn nurksheid, totdat hij in de voorbereiding het echt te bont maakte met zijn bizarre uitspraken en gewoontes.
Durf je dit ook tegen FesGOD te zeggen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:22 schreef GGMM het volgende:
Dit staat nu een kwartiertje aan hier, maar als dit is wat NAC normaliter laat zien dan snap ik wel waarom er veel NAC-fans over het algemeen erg gefrustreerd zijn.
Neequote:Op zaterdag 27 november 2021 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Durf je dit ook tegen FesGOD te zeggen?
Klopt. Zijn club doet het slecht, kroegen moeten eerder dicht en het wordt kouder.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Fes heeft het al moeilijk genoeg de laatste tijd
Je kan ook Juve-Atalanta kijken met de altijd vervelende Emielquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:22 schreef GGMM het volgende:
Dit staat nu een kwartiertje aan hier, maar als dit is wat NAC normaliter laat zien dan snap ik wel waarom er veel NAC-fans over het algemeen erg gefrustreerd zijn.
NAC kan er niets van. Jammer dat ze toch winnen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen Canal+quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook Juve-Atalanta kijken met de altijd vervelende Emiel
Ziggy.quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen Canal+
Of waar dat tegenwoordig uitgezonden wordt
Fes is een enorme zeikerd aan het worden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Fes heeft het al moeilijk genoeg de laatste tijd
Al best een tijdjequote:Op zaterdag 27 november 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fes is een enorme zeikerd aan het worden.
Dat is best een beetje domquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Aderlating voor Den Bosch, smaakmaker Kuijper (9 goals) per direct naar RKC. Had nog geen contract. (lol)
In totaal 10 van de 21 goals gemaakt van Den Bosch dit seizoen en dan voor niets vertrekkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
Aderlating voor Den Bosch, smaakmaker Kuijper (9 goals) per direct naar RKC. Had nog geen contract. (lol)
Hij had nog een amateurcontract maar daar hadden ze nu wel iets sneller op in kunnen spelen ja. Ook al vanaf zijn 8e actief in de jeugdopleiding. (lol)quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In totaal 10 van de 21 goals gemaakt van Den Bosch dit seizoen en dan voor niets vertrekken
En van Rody de Boer. Leuke rubriek.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Zagen we daar een klein blundertje van Lamprou
Vind ik sowieso maar een kutkeeper.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk mag Leeuwenburgh deze best hebben
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik sowieso maar een kutkeeper.
Gert Jan aanstellen was ook echt het domste wat ze konden doen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
De wederopstanding van Almere
Zoveel is er dus niet voor nodig
Ik vind het nog steeds een kutvoetballer eigenlijk. Of bedoel je qua mentaliteit?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
Als je me 5 jaar geleden had verteld dat Mo el Hankouri aanvoerder zou worden van een club als FC Groningen had ik meteen een dwangbuis voor je geregeld.
Eigenlijk nooit echt het idee dat hij het verder zou gaan schoppen dan de jupiler liek op zijn hoogst. Vond dat zo’n matig dribbelaartje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een kutvoetballer eigenlijk. Of bedoel je qua mentaliteit?
Buijs kan er ook wel eentje gebruiken wat mij betreft dus dat schiktquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
Als je me 5 jaar geleden had verteld dat Mo el Hankouri aanvoerder zou worden van een club als FC Groningen had ik meteen een dwangbuis voor je geregeld.
Ik snap die haat niet zo. Buijs heeft paupertattoo's, maar verder doet ie het toch best aardig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buijs kan er ook wel eentje gebruiken wat mij betreft dus dat schikt
Dat wordt ook elke week gezegdquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk mag Leeuwenburgh deze best hebben
Hij gedraagt zich structureel als een dorpsidioot, zelfs zijn eigen spelers hebben er wat van gezegd. En het is vreselijk voetbal met ook nog matig resultaat dit seizoen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet zo. Buijs heeft paupertattoo's, maar verder doet ie het toch best aardig.
Fledderus heeft wel verschrikkelijk ingekocht, als verzachtende omstandigheid.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich structureel als een dorpsidioot, zelfs zijn eigen spelers hebben er wat van gezegd. En het is vreselijk voetbal met ook nog matig resultaat dit seizoen.
Dat is wel een terechte nuance ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fledderus heeft wel verschrikkelijk ingekocht, als verzachtende omstandigheid.
Wes Beuvink geen genotquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me herinneren dat Fledderus trots vertelde Leeuwenburgh meerdere keren op locatie in Zuid-Afrika te hebben gescout.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wes Beuvink geen genot
https://amp.nos.nl/artike(...)suarez-of-tadic.html
Was het geen safari trip ?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me herinneren dat Fledderus trots vertelde Leeuwenburgh meerdere keren op locatie in Zuid-Afrika te hebben gescout.
Die buitenspeler waar Feyenoord ook achteraan zat hoor je ook maar weinig van he?quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die Abraham zou het ook helemaal worden ja. Nu is hij nog erg jong natuurlijk maar hij valt eigenlijk altijd tegen als hij invalt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die buitenspeler waar Feyenoord ook achteraan zat hoor je ook maar weinig van he?
Als de grote jongens 18 uit 6 haalt kunnen de kleintjes niet achterblijven door het eventueel missen van de tweede periode. Het kampioenschap hebben ze een aantal jaar geleden ook gehaald.quote:
Oh, hebben ze verloren. Erg jammer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
Het gaat niet zo goed met Willem II
@:lenny_leonard
Had ook niet anders gekund na de beste (eerste) helft van het seizoen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:10 schreef manny het volgende:
Waar ins hemelsnaam is De Graafschap nou weer mee bezig. Dure punten. Potverdrie.
Kansen, kansen, kansen....quote:Op zaterdag 11 december 2021 08:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had ook niet anders gekund na de beste (eerste) helft van het seizoen.
Klopt, we maken ze niet af. Het probleem van het seizoen, anders zou je zo 9 punten en goals meer kunnen hebben. Denk dat we al blij mogen zijn als we de nacompetitie halen. De Eredivisie is nog ver weg.quote:
Wat een slechte spits hebben jullie zeg. Die mist echt iedere kans. Waar komt die vandaan?quote:
Bij @Paul zijn favoriete club, Uutje. Wist er afgelopen seizoen een behoorlijk aantal in de leggen, dit seizoen wil het nog niet zo vlotten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een slechte spits hebben jullie zeg. Die mist echt iedere kans. Waar komt die vandaan?
Wel zonde,had wel wat meer verwacht van Emmen maar scoren wel heel weinig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij @:Paul zijn favoriete club, Uutje. Wist er afgelopen seizoen een behoorlijk aantal in de leggen, dit seizoen wil het nog niet zo vlotten.
Naast het deksel op de neus krijgen van amateurclubs in de beker, heeft Emmen ook een patent op het floppen van elders veel scorende spitsen.![]()
Marko Kolar schoot ook alles binnen in Polen, bij Emmen raakte hij niks.
HilterGoD?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij @:Paul zijn favoriete club, Uutje. Wist er afgelopen seizoen een behoorlijk aantal in de leggen, dit seizoen wil het nog niet zo vlotten.
Naast het deksel op de neus krijgen van amateurclubs in de beker, heeft Emmen ook een patent op het floppen van elders veel scorende spitsen.![]()
Marko Kolar schoot ook alles binnen in Polen, bij Emmen raakte hij niks.
Qua scoren kan het absoluut beter, maar de derde plek vind ik zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel zonde,had wel wat meer verwacht van Emmen maar scoren wel heel weinig.
quote:
Mja. Dat heb je met die amateurcontracten. Kost niet veel, maar als iemand een paar keer 'n bal in het netje schiet of naar een speler met hetzelfde shirtje, is 'ie gratis weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De tweede speler dit seizoen al die zo vertrekt.
Boh nee, ik sla over. Ik heb al moeite met Feyenoord zonder publiek, laat staan de KKD.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
CORRED
Oh en ik neem aan dat @:scrummie en @:caland gezellig gaan meekijken.
Jammer zeg. Ik hou je wel op de hoogte van Conteh als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boh nee, ik sla over. Ik heb al moeite met Feyenoord zonder publiek, laat staan de KKD.
Dat zou top zijn, misschien dat ik dan even inschakel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik hou je wel op de hoogte van Conteh als je het niet erg vindt.
Kiezelhard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
Hij schiet hem nog best matig in trouwens, maargoed
Helmond Sport, gooi jezelf weg.quote:
Had ie geen warming up gedaanquote:Blessure na 22 seconden
Helmond Sport-trainer Wil Boessen beschikte vrijdag over slechts vier wisselspelers. Extra blessures kon hij er dus niet bij hebben. Toch ging het al snel mis, want na 22 seconden greep Jules Houttequiet naar zijn hamstring. De linksbuiten werd uiteindelijk na vijf minuten vervangen door Ilias Breugelmans.
Treurig verhaal ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef borisz het volgende:
Plet! 0-1
En RIP Clubarts en huisarts hier in de regio.... Gaat een rondje hardlopen in de duinen en komt niet meer thuis.![]()
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef borisz het volgende:
Plet! 0-1
En RIP Clubarts en huisarts hier in de regio.... Gaat een rondje hardlopen in de duinen en komt niet meer thuis.![]()
Als alles op hetzelfde moment is, dan ziet ongeveer 70% 'hun club' niet, behalve dan een aantal hoogepunten bij het schakelkanaal. ESPN voor alle fans!quote:Op zondag 9 januari 2022 13:00 schreef _UserName_ het volgende:
Overigens jammer dat alles zo verspreid is over het weekend. Ik zie liever alles in een keer dan moeten "wachten" om jouw club te zien spelen. Zeker nu de half 3 wedstrijd er tussen weg valt.
Je kan nu eenmaal niet alles uitzenden. Daarnaast moet een club 25.000 neerleggen om op ESPN Watch uitgezonden te kunnen worden. Het kan dus wel alleen het kost meerdere partijen teveel geld. Kan je beter een schakelprogramma hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:27 schreef groenen het volgende:
[..]
Als alles op hetzelfde moment is, dan ziet ongeveer 70% 'hun club' niet, behalve dan een aantal hoogepunten bij het schakelkanaal. ESPN voor alle fans!
Ja, ik kon in het seizoen 2006-2007 al van alle wedstrijden een stream kopen voor EUR 2,5 bij Talpa. Maar ESPN kan dat niet faciliteren in 2022.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je kan nu eenmaal niet alles uitzenden. Daarnaast moet een club 25.000 neerleggen om op ESPN Watch uitgezonden te kunnen worden. Het kan dus wel alleen het kost meerdere partijen teveel geld. Kan je beter een schakelprogramma hebben.
Neuh denk het nietquote:Op zondag 9 januari 2022 19:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graafschap
Die zullen nog wel eens terugdenken aan 12 mei vorig jaar.
Babadi is ook een leuk talentje. Die schat ik wat hoger in. Bakayoko heeft voor dit seizoen nog niet heel veel laten zien eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Bij Almere is het lek nog niet boven. Bakayoko is een leuk talentje trouwens. @:lange_lans (net als Fofana)
quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:33 schreef mabo11 het volgende:
Helmond Sport zit aardig in de problemen, zo blijkt: de ploeg moet morgen met tien veldspelers en twee keepers spelen tegen FC Emmen of een reglementaire nederlaag (en mogelijk puntaftrek) vrezen.
Ik snap niks meer van de regels, maar volgens mij wordt Helmond hier hard genaaidquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waardeloos van de KNVB trouwens, wat een idiote regeling.
Je moet excl. corona 12 spelers en 'n keeper hebben. Geen idee verder wat de eisen daar aan zijn, want je mag spelen vanaf 15 jaar. Je zou dus ook spelers uit de A1 op kunnen stellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van de regels, maar volgens mij wordt Helmond hier hard genaaid
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Helmond Sport diende in de middag namelijk een verzoek in bij de KNVB om de competitiewedstrijd tegen FC Emmen uit te stellen: door blessures en coronagevallen kon de ploeg amper een elftal op de been brengen. Letterlijk: in eerste instantie werd nog uitgegaan van tien fitte veldspelers plus twee keepers, later werd dat bijgesteld naar tien spelers, inclusief doelmannen. Dat is reden genoeg voor uitstel, zo was de gedachte.
Onverbiddelijk
De KNVB was echter onverbiddelijk en wees het verzoek van Helmond Sport af. Volgens de reglementen van de voetbalbond moeten clubs twaalf veldspelers plus één doelman hebben, maar dan moet corona wel dé oorzaak voor de waslijst aan afwezigen zijn. En van de dertien spelers die Helmond Sport mist, is zo’n beetje de helft geblesseerd en een deel geveld door corona.
Best of both worlds. @de_boswachterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:20 schreef Tagliano het volgende:
Schakelkanaatje met KKD en de Afrika Cup
Beste twee competities ooit in een programma, jawel
Blacked en amateurs, ideaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Best of both worlds. @:de_boswachter
Laat staan in een leeg stadionquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Zullen we gewoon stoppen met die lichtshow onzin?
Lijkt mij een uitermate stabiele jongen. Jullie hebben mooi spul lopen met Pflücke en Limbombe, in de mooiste competitie van de wereldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[ twitter ]
Weer 3 puntjes erbij, mijn club wordt YANNICKED
Vooral Benji Bouchoari is ook echt een genot om naar te kijken. Die deed niet eens mee ivm een schorsing, maar is echt een enorm talentvolle voetballer. Ik geniet ook best van het spel, dat is echt top. Maar we hebben we erg veel kansen nodig om te scoren helaas.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:35 schreef Solstice1 het volgende:
termate stabiele jongen. Jullie hebben mooi spul lopen met Pflücke en Limbombe, in de mooiste competitie van de wereld .
,Daarom laten we alle MVV-supporters die een kaartje voor de derby MVV-Roda JC hadden, nu gratis toe tot de derby MVV-VVV Venlo. We gaan dus, wat de uitkomst van de volgende persconferentie ook mag zijn, hoe dan ook uit protest de poorten van De Geusselt openen als de wedstrijd tegen VVV-Venlo op het programma staat (4 februari).”quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:43 schreef Zipportal het volgende:
MVV wacht coronamaatregelen niet af en opent het stadion bij derby tegen VVV: ‘Bittere noodzaak’
https://www.ad.nl/nederla(...)e-noodzaak~a3941f30/
Hij doet het toch wel héél goed de afgelopen weken ouwe reus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Babadi is ook een leuk talentje. Die schat ik wat hoger in. Bakayoko heeft voor dit seizoen nog niet heel veel laten zien eerlijk gezegd.
Zeker. Maar dat maakt mijn bericht niet minder waar. 🙂quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij doet het toch wel héél goed de afgelopen weken ouwe reus.
Ralf Crutzen is een grappige jongenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
MVV is van de schijtloltwitters trouwens één van de leukste.
Dat was ook niet de insteek.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat maakt mijn bericht niet minder waar. 🙂
Roda heeft één van de leukste teams om naar te kijken ja. Wel nieuwsgierig hoe ze het gaan doen, aardig pittig programma komende weken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
5-0 winst op ADOVoetballend was het al ontzettend leuk, nu wordt het ook gekoppeld aan resultaat
NAC verliest Haye en dus nog een bult punten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
Zou voor de competitie wel handig zijn als NAC een beetje NAC blijft, want als die nog een gaatje slaan ergens is de play-off-strijd al niet meer spannend. Dan alleen nog de directe tikkets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |