dat was n betere naam iddquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Emmerdeur het volgende:
Had zon mooie tt:
Nu de pil en IV als aanvulling op je pfeizer vaccin
Dat is jouw probleem dat je shit niet wilt geloven omdat het je niet uitkomt.. De aap komt wel een beetje uit de mouw nu Mr. Ludo.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh joh.
Die 10% ongevaccineerden die misschien 20% van de druk verzorgen op de IC? Nee, geen 80, ik geloof er geen kut van met al die cijfers uit het buitenland.
Genoeg verstandige mensen...quote:
Segregatie die de bewust ongevaccineerde zelf veroorzaakt hebben. Trouwens jij was zo voor segregatie door te roepen dat ouderen en zwakkeren maar thuis moeten blijven en anders de dood maar moesten accepteren..quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja nog meer segregatie goed plan.!
ah en hoe hebben ongevaccineerden dit gedaan dan volgens jou?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem dat je shit niet wilt geloven omdat het je niet uitkomt.. De aap komt wel een beetje uit de mouw nu Mr. Ludo.
Ik heb de huidige cijfers niet want te druk gehad om met Covid bezig te zijn, maar feit is dat gevacineerden minder ziek worden, minder kans om in het ziekenhuis terecht te komen, nog mindere kans om dan op de IC te belanden en opnames zijn aanzienlijk korter. Dus ja de druk op de zorg gaat aanzienlijk afnemen wat Covid betreft.
[..]
Genoeg verstandige mensen...
[..]
Segregatie die de bewust ongevaccineerde zelf veroorzaakt hebben. Trouwens jij was zo voor segregatie door te roepen dat ouderen en zwakkeren maar thuis moeten blijven en anders de dood maar moesten accepteren..
Oh btw, leer quoten man.
A crash is on the cards? Haven't the markets been superficially 'healthy' for quite a while now?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk door heel Europa.
Ik zit te denken aan put opties op de fin beurs, de koersen hebben nog nooit zo hoog gestaan en het is pure risico in de wereld...
omdat de meeste mensen die met Corona op de IC komenquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Oprechte vraag en graag een normaal antwoord:
Het opleiden tot verpleegkundige is een lang traject, en dat is logisch, je moet van 90823876 ziektes iets afweten, van symptomen tot behandeling etc. Helemaal te begrijpen en twijfel ik totaal niet aan.
Maar we zitten, volgens de regering, in een uitzonderlijke situatie, waarbij kosten nog moeite gespaard moeten worden om het virus in te dammen.
Waarom is het dan absoluut onmogelijk om pak en beet 10000 mensen 1 specifieke opleiding tot "coronaverpleegkundige" te laten volgen.
1 ziektebeeld, 1 behandelingsmethode. Je kan mij met de beste wil van de wereld niet vertellen dat in een tijd waarin alles en iedereen moet wijken voor corona dat dat niet mogelijk is in een maand of 3.
Dus corona is helemaal niet zo gevaarlijk dus?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de meeste mensen die met Corona op de IC komen
veel meer mankeren dan alleen Corona
ik denk/gok dat misschien 5 % alleen corona heeft
voor het overgrote deel van de bevolking( ik weet de leeftijdverhoudingen niet) is Corona niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus corona is helemaal niet zo gevaarlijk dus?
Baudet is je dankbaar voor deze, kloppende, conclusie.
Maar we moeten als samenleving streven naar een 0 risico op sterven, waar aan dan ook. Pas als 100% van de mensen sterft aan ouderdom is het leven veilig genoeg.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het overgrote deel van de bevolking( ik weet de leeftijdverhoudingen niet) is Corona niet gevaarlijk
als je gezond leeft
geen onderliggende aandoeningen hebt
moet het geen probleem zijn
ja je kunt natuurlijk best goed ziek zijn
maar dat kan van de echte griep ook
Ik begreep ook dat er juist geen capaciteit is om die mensen te begeleiden. Daar heb je namelijk IC-verpleegkundigen voor nodig. En die zijn druk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:02 schreef HeatWave het volgende:
Oprechte vraag en graag een normaal antwoord:
Het opleiden tot verpleegkundige is een lang traject, en dat is logisch, je moet van 90823876 ziektes iets afweten, van symptomen tot behandeling etc. Helemaal te begrijpen en twijfel ik totaal niet aan.
Maar we zitten, volgens de regering, in een uitzonderlijke situatie, waarbij kosten nog moeite gespaard moeten worden om het virus in te dammen.
Waarom is het dan absoluut onmogelijk om pak en beet 10000 mensen 1 specifieke opleiding tot "coronaverpleegkundige" te laten volgen.
1 ziektebeeld, 1 behandelingsmethode. Je kan mij met de beste wil van de wereld niet vertellen dat in een tijd waarin alles en iedereen moet wijken voor corona dat dat niet mogelijk is in een maand of 3.
haal de helmenquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar we moeten als samenleving streven naar een 0 risico op sterven, waar aan dan ook. Pas als 100% van de mensen sterft aan ouderdom is het leven veilig genoeg.
Ja zo kan je nog 10 jaar doorgaan. Men doet van alles dat 5 jaar geleden als totaal onmogelijk was gehouden onder het mom van een uitzonderlijke, nog nooit eerder voorgekomen situatie, overmacht menson!quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat er juist geen capaciteit is om die mensen te begeleiden. Daar heb je namelijk IC-verpleegkundigen voor nodig. En die zijn druk.
Verder is het vrij onmogelijk om überhaupt aan personeel te komen, niet alleen voor de zorg.
Overigens ben ik voorstander van een aanpak om IC-verpleegkundigen dik te betalen, de IC-capaciteit fors uit te breiden en daarvoor een paar tientjes per maand aan zorgverzekering extra te betalen. Kunnen we stoppen met alle maatregelen omdat iedereen die wil is gevaccineerd.
niet alleen de IC ook EHBO en MEER handjes op de vloerquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat er juist geen capaciteit is om die mensen te begeleiden. Daar heb je namelijk IC-verpleegkundigen voor nodig. En die zijn druk.
Verder is het vrij onmogelijk om überhaupt aan personeel te komen, niet alleen voor de zorg.
Overigens ben ik voorstander van een aanpak om IC-verpleegkundigen dik te betalen, de IC-capaciteit fors uit te breiden en daarvoor een paar tientjes per maand aan zorgverzekering extra te betalen. Kunnen we stoppen met alle maatregelen omdat iedereen die wil is gevaccineerd.
Omdat dit bericht niet voldoende was om 100% te overtuigen, dus gaat men over op het volgende "bewijs".quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
oud bericht. waarom verandert de werking van dit vaccin steeds?
eigenlijk moet je daar alleen al je wenkbrauwen bij optrekkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho, de Pfizer pil komt! Het nieuwe worteltje wat Mark en Hugo in het vooruitzicht zullen stellen. Nog even in lockdown tot de pil uitgerold is, daarna is de crisis voorbij ofzo. Licht aan het eind van de tunnelquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
klassieker uit 2020
quote:Grapperhaus: 'QR-codes vervalsen kan je maximaal vier jaar cel opleveren'
https://www.nu.nl/289949/(...)r-cel-opleveren.html
geduld is n schone zaak.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ho ho, de Pfizer pil komt! Het nieuwe worteltje wat Mark en Hugo in het vooruitzicht zullen stellen. Nog even in lockdown tot de pil uitgerold is, daarna is de crisis voorbij ofzo. Licht aan het eind van de tunnel
Zou best kunnen kloppen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
best hoge straf. meer dan verkrachting volgens mij.
Maar je zou verwachten dat mensen na 2 spuiten er klaar mee zijn nu er weer een lockdown komt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Sowieso gaat de lockdowm die binnen nu en een maand aangekondigd gaat worden voor veel vuurwerk en ontwrichting zorgen in de samenleving met een vaccinatiegraad van ruim 85%. Ze willen de bevolking mentaal de grond inboren, de meest effectieve manier om een samenleving naar eigen hand te kneden. Dat werkte in de voormalige Soviet Unie ook erg goed.
Goede zaak.quote:
Nee hoor, de media is weer bezig met een offensief. Iedereen die gewoon 2 spuitjes heeft moet alsnog doodsbang blijven, met succes. We zijn door een luidruchtige groep hypochonders weer een mondkapjesplicht ingerommeld bijvoorbeeld. Waar zoveel draagvlak en urgentie voor zou zijn, maar toch zag je vandaag niemand met zo'n ding rondlopen en morgen 90% weer. De media is het machtigste instrument wat de overheid in handen heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Maar je zou verwachten dat mensen na 2 spuiten er klaar mee zijn nu er weer een lockdown komt.
de derde moet er inquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, de media is weer bezig met een offensief. Iedereen die gewoon 2 spuitjes heeft moet alsnog doodsbang blijven, met succes. We zijn door een luidruchtige groep hypochonders weer een mondkapjesplicht ingerommeld bijvoorbeeld. Waar zoveel draagvlak en urgentie voor zou zijn, maar toch zag je vandaag niemand met zo'n ding rondlopen en morgen 90% weer. De media is het machtigste instrument wat de overheid in handen heeft.
hier de oudjes ook al.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de derde moet er in
in duitsland krijgen ze hem voor het eind van het jaar
ik denkquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
booster elke 6 maanden is regel, geen uitzondering? mn duits is niet zo goed.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Vandenbroucke wil erkenning intrekken van zorgmedewerkers die zich niet laten vaccineren tegen 1 april
Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (Vooruit) wil de erkenning intrekken van zorgmedewerkers die zich niet hebben laten vaccineren tegen 1 april. Dat heeft Vandenbroucke vanavond verteld in VTM NIEUWS.
https://www.hln.be/dossie(...)gn=socialsharing_web
Gaat hier ook gebeuren en dan stap voor stap elke bevolkingsgroep tot er niemand meer overblijft. Naar Australisch model.
De angstcampagne wordt weer flink opgevoerd, het mag allemaal wat kosten om de bevolking mentaal flink aan de grond te nagelen de komende periode. Echter is het investeren in de zorg, het echte knelpunt, al 1.5 jaar een brug te verquote:Overheid komt met 'uitzonderlijk' campagneoffensief tegen corona
De overheid hoopt mensen middels een campagneoffensief over te halen zich aan de coronamaatregelen te houden. Er komen advertenties online en in de krant, in spotjes op de radio, televisie en op videodiensten.
Zo worden mensen eraan herinnerd zich te laten testen bij klachten, mondkapjes te dragen waar dat verplicht is en hun coronatoegangsbewijs te laten zien waar dat moet.
De komende tijd worden op televisie veertig tot vijftig spotjes per dag uitgezonden en op de radio vierhonderd per week, meldt het ministerie van Volksgezondheid. Daarnaast staan er woensdag paginagrote advertenties in de huis-aan-huisbladen om mensen te herinneren aan de basismaatregelen.
Spotjes en advertenties zijn ook te zien in bushokjes en te horen op Spotify. De meeste campagnes liepen al, maar worden nu op meer plekken en vaker onder de aandacht gebracht. Hoeveel budget daarvoor is uitgetrokken, kon het ministerie niet direct zeggen.
Gedurende de pandemie liepen er altijd wel campagnes vanuit de overheid. Meestal waren dat er één of twee, maar de komende weken vijf. Die "intensivering" van de campagnes is volgens het ministerie "uitzonderlijk", maar nodig om het aantal besmettingen terug te brengen en mensen te wijzen op de regels die vanaf zaterdag worden aangescherpt.
Het is maar een prikjequote:Op vrijdag 5 november 2021 21:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
booster elke 6 maanden is regel, geen uitzondering? mn duits is niet zo goed.
er zijn meer mensen gevaccineerd dus meer op de IC, dat riedeltjequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef Ali_boo het volgende:
De damage control is al begonnen
Waarom er steeds meer gevaccineerden in het ziekenhuis belanden
Nu de ziekenhuizen vollopen met coronapatiënten zullen daar steeds meer volledig gevaccineerde mensen tussen zitten. Wij leggen uit hoe dat zit.
https://www.nu.nl/289904/(...)l#coral_talk_wrapper
Maar volgens sommigen komt dat door ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
er zijn meer mensen gevaccineerd dus meer op de IC, dat riedeltje
klopt denk ik wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Maar volgens sommigen komt dat door ongevaccineerden.
Hoe minder ongevaccineerden er zijn, hoe gevaarlijker ze worden weggezet.
Tenminste, dat is mijn voorlopige conclusie die ik trek, als ik het verloop van de trend volg.
Idd dat zie je goed en daarnaast is de overgrote deel stokoud en oudjes gaan nu eenmaal doodquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
"Als ze geen vaccin gehad hadden waren ze nu dood geweest."quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Idd dat zie je goed en daarnaast is de overgrote deel stokoud en oudjes gaan nu eenmaal dood
En ik maar denken dat ze zo goed beschermd waren tegen ziekenhuisopnames
Zolang je eindconclusie is: de vaccine werkt, kan je de raarste verhalen ophangen is mijn ervaringquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
"Als ze geen vaccin gehad hadden waren ze nu dood geweest."
quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zolang je eindconclusie is: de vaccine werkt, kan moet je de raarste verhalen ophangen is mijn ervaring
er komt poep uit z'n mond..quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens pas wel op voor de harde arm van pappa Bruls.
[ twitter ]
Ja maar centrale bank effecten gaan we pas zien als ze de rente omhoog gaan gooien, voorsoorteren daarop door de fin markt verwacht ik nog even niet...quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
A crash is on the cards? Haven't the markets been superficially 'healthy' for quite a while now?
Zou dit een indruk op de huizenmarkt hebben?
Lees je wel wat er staat, die cijfers van NL stroken niet met die van de UK en Vlaanderen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat is jouw probleem dat je shit niet wilt geloven omdat het je niet uitkomt.. De aap komt wel een beetje uit de mouw nu Mr. Ludo.
Ik heb de huidige cijfers niet want te druk gehad om met Covid bezig te zijn, maar feit is dat gevacineerden minder ziek worden, minder kans om in het ziekenhuis terecht te komen, nog mindere kans om dan op de IC te belanden en opnames zijn aanzienlijk korter. Dus ja de druk op de zorg gaat aanzienlijk afnemen wat Covid betreft.
Heb ik nooit gezegd.... Rare comment.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Segregatie die de bewust ongevaccineerde zelf veroorzaakt hebben. Trouwens jij was zo voor segregatie door te roepen dat ouderen en zwakkeren maar thuis moeten blijven en anders de dood maar moesten accepteren..
Nou, voorzichtig, maar top, zal wel op het matje worden geroepen.quote:
Hij gaat wel rap!quote:
DIT MOET JE NOOIT ACCEPTEREN. Holy fucking shit, serieus? Mensen moeten maar dood van die minister? Voor de rechtbank ermee!quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Vandenbroucke wil erkenning intrekken van zorgmedewerkers die zich niet laten vaccineren tegen 1 april
Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (Vooruit) wil de erkenning intrekken van zorgmedewerkers die zich niet hebben laten vaccineren tegen 1 april. Dat heeft Vandenbroucke vanavond verteld in VTM NIEUWS.
https://www.hln.be/dossie(...)gn=socialsharing_web
Gaat hier ook gebeuren en dan stap voor stap elke bevolkingsgroep tot er niemand meer overblijft. Naar Australisch model.
Ik verbaas me altijd dat er nooit een groepje kickboxers tussen staat die gewoon zo een agent de menigte in sleuren om zijn kleren uit te trekken en terug te schoppen.quote:
kappers,quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:07 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Oostenrijk voert de 2G-regel landelijk in
De coronamaatregelen worden flink aangescherpt: mensen zonder vaccinatie mogen vanaf maandag geen kroegen, kappers of evenementen meer bezoeken in Oostenrijk.
https://www.spiegel.de/au(...)iISjc8RPU89NcCvtlFcJ
Een bepaalde user op dit forum begrijpt het nog niet, het collectivisme voor het individu zetten... Wie bepaalt dan watgoed is voor het collectief, je kan allesssssssss verzinnen dat beter is voor het collectief, het is onethisch as fuck.quote:
Dat is ook gewoon logisch toch, die resterende 10% zonder antistoffen heeft ze wel binnen 2 maandjes.... Dan zijn ongevaccineerden beter beschermd dan de gevaccineerden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
CBS verwachte 200 minder sterftes in de categorie onder de 65... En er zijn 600 meer mensen overleden in 43 weken dan verwacht.. Valt niks bijzonders te zien aan de cijfers.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:57 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Bijzonder hoor, die oversterfte.. Normaal verloop tot week 17 en dan springt het opeens omhoog...
Werk QR is protest waardig...quote:
Er is wel meer dan dat nodig... maar als je ziet hoe ze de normaliter stugge Fransen er ook onder krijgen weet je direct al dat NL met gemak de afgrond in geduwd wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 01:47 schreef ludovico het volgende:
20.000 sterftegevallen.. 500 meer dan 2020 in 2021 over de eerste 43 weken.. Cq 2,5% meer sterfte...
[..]
Werk QR is protest waardig...
Is dat een screenshot van NPO1 na de persconferentie van afgelopen dinsdag? Wat daar staat is gewoon een (wat kort door de bocht) samenvatting van de belangrijkste punten uit de persconferentie. Niets “Per ongeluk” aan, maar als je niet naar de MSM kijkt mis je dat soort dingen natuurlijk.quote:
quote:Vooruitblik
Het kabinet bereidt andere maatregelen voor die we wellicht in de nabije toekomst nodig zullen hebben als we de trend niet weten te keren. Daar waar nu al voor bezoekers om een coronatoegangsbewijs wordt gevraagd, bijvoorbeeld in de horeca, wil het kabinet dat de werkgever ook aan zijn werknemers een coronatoegangsbewijs vraagt. Daarnaast willen we het ook voor werkgevers in andere sectoren mogelijk maken om te kiezen voor coronatoegangsbewijzen. Deze mogelijkheid moet dan ook voor de zorg worden geboden. Zowel voor werknemers als voor bezoekers. En tot slot wil het kabinet het coronatoegangsbewijs in kunnen voeren op andere plekken waar veel mensen dagelijks bij elkaar komen. Zoals in de niet-essentiële detailhandel. Maar ook in dierentuinen en pretparken. Deze maatregelen moeten specifiek gebruikt kunnen worden in dorpen en steden met een lage vaccinatiegraad en waar het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames hoog is.
Deze maatregelen worden voorbereid. In afstemming met bijvoorbeeld werkgevers en werknemers. En het vergt instemming van het parlement. De situatie wordt op 12 november aan de hand van een OMT-advies opnieuw beoordeeld.
Mannen die zichzelf papa noemen tegenover anderen dan hun eigen kinderen ....quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens pas wel op voor de harde arm van pappa Bruls.
[ twitter ]
Dat verbaasd me ook. Het protestland bij uitstek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 01:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
Er is wel meer dan dat nodig... maar als je ziet hoe ze de normaliter stugge Fransen er ook onder krijgen weet je direct al dat NL met gemak de afgrond in geduwd wordt.
Zo lang de NLer nog steeds kan neerploffen met een zak borrelnootjes op een bankstel met Netflix op de TV draaiende, volle schappen in supermarkten en een werkend internetje op de telefoon hebben zie je 'm niet.
Het begint overigens wel steeds ernstigere vormen te krijgen. Het is te hopen dat er voldoende en noemenswaardige groepen gelijkgestemden/ongevaxxten overblijven en dat ze elkaar weten te vinden, anders ben je als kritisch denkende over niet al te lange tijd een zwak individutje die met uiterst gemak aan de kant geschoven wordt.
Bent u de nieuwe Messias waarover geschreven wordt in de boeken? Volgens de statistieken is dat onmogelijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 03:18 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, voor de eventueel bezorgden na mijn snotneus van vorige week, ik leef nog
In history waren die altijd mannelijk. Dus helaas, want ik ben een vrouw.quote:Op zaterdag 6 november 2021 03:28 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Bent u de nieuwe Messias waarover geschreven wordt in de boeken? Volgens de statistieken is dat onmogelijk
niet overdragen? maar wel krijgen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
Okequote:Op zaterdag 6 november 2021 03:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In history waren die altijd mannelijk. Dus helaas, want ik ben een vrouw.
Oh, en ook nog atheïst...
Pfoe,quote:Op zaterdag 6 november 2021 03:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In history waren die altijd mannelijk. Dus helaas, want ik ben een vrouw.
Oh, en ook nog atheïst...
Dusss, mensen weren met QR gaat allemaal weinig zin hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 03:34 schreef Mytho het volgende:
[..]
niet overdragen? maar wel krijgen?![]()
https://www.foxnews.com/p(...)st-positive-covid-19
trouwens geen enkele medische studie in een gecontroleerde omgeving om invloeden van buitenaf uit te sluiten bewijst dat griep of covid19 overdraagbaar, besmettelijk is.
moet toch makkelijk te bewijzen zijn? pak snot van iemand met covid en geef het aan een gezond persoon. of sluit iemand met covid met paar gezonde mensen in een kamer voor paar weken en zie of ze allemaal ziek of besmet worden.
zelfs WHO geeft dat toe.
symptomatic is ook niet bewijzen ,
Klopt, zolang niet bewezen is dat een virus overdraagbaar is kun je niets doen verder.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dusss, mensen weren met QR gaat allemaal weinig zin hebben.
Gekke jongen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, zolang niet bewezen is dat een virus overdraagbaar is kun je niets doen verder.
Ik stel voor dat er een verbod komt alle vaccines tegen virussen, alle antivirale middelen en elke vorm van behandeling tegen virusinfecties.
Eerst moet maar eens wetenschappelijk worden aangetoond dat virussen bestaan, dat ze overdraagbaar zijn en dat ze verantwoordelijk zijn voor de symptomen die we nu aan ze toedichten...
Hoezo?quote:
Dat is in feite de roze olifant in de kamer.quote:trouwens geen enkele medische studie in een gecontroleerde omgeving om invloeden van buitenaf uit te sluiten bewijst dat griep of covid19 overdraagbaar, besmettelijk is.
moet toch makkelijk te bewijzen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |