Het is maar een prikjequote:Op vrijdag 5 november 2021 21:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
booster elke 6 maanden is regel, geen uitzondering? mn duits is niet zo goed.
er zijn meer mensen gevaccineerd dus meer op de IC, dat riedeltjequote:Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef Ali_boo het volgende:
De damage control is al begonnen
Waarom er steeds meer gevaccineerden in het ziekenhuis belanden
Nu de ziekenhuizen vollopen met coronapatiënten zullen daar steeds meer volledig gevaccineerde mensen tussen zitten. Wij leggen uit hoe dat zit.
https://www.nu.nl/289904/(...)l#coral_talk_wrapper
Maar volgens sommigen komt dat door ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
er zijn meer mensen gevaccineerd dus meer op de IC, dat riedeltje
klopt denk ik wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:43 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Maar volgens sommigen komt dat door ongevaccineerden.
Hoe minder ongevaccineerden er zijn, hoe gevaarlijker ze worden weggezet.
Tenminste, dat is mijn voorlopige conclusie die ik trek, als ik het verloop van de trend volg.
Idd dat zie je goed en daarnaast is de overgrote deel stokoud en oudjes gaan nu eenmaal doodquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
er zijn meer mensen gevaccineerd dus meer op de IC, dat riedeltje
"Als ze geen vaccin gehad hadden waren ze nu dood geweest."quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Idd dat zie je goed en daarnaast is de overgrote deel stokoud en oudjes gaan nu eenmaal dood
En ik maar denken dat ze zo goed beschermd waren tegen ziekenhuisopnames
Zolang je eindconclusie is: de vaccine werkt, kan je de raarste verhalen ophangen is mijn ervaringquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
"Als ze geen vaccin gehad hadden waren ze nu dood geweest."
quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zolang je eindconclusie is: de vaccine werkt, kan moet je de raarste verhalen ophangen is mijn ervaring
er komt poep uit z'n mond..quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens pas wel op voor de harde arm van pappa Bruls.
[ twitter ]
Ja maar centrale bank effecten gaan we pas zien als ze de rente omhoog gaan gooien, voorsoorteren daarop door de fin markt verwacht ik nog even niet...quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
A crash is on the cards? Haven't the markets been superficially 'healthy' for quite a while now?
Zou dit een indruk op de huizenmarkt hebben?
Lees je wel wat er staat, die cijfers van NL stroken niet met die van de UK en Vlaanderen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat is jouw probleem dat je shit niet wilt geloven omdat het je niet uitkomt.. De aap komt wel een beetje uit de mouw nu Mr. Ludo.
Ik heb de huidige cijfers niet want te druk gehad om met Covid bezig te zijn, maar feit is dat gevacineerden minder ziek worden, minder kans om in het ziekenhuis terecht te komen, nog mindere kans om dan op de IC te belanden en opnames zijn aanzienlijk korter. Dus ja de druk op de zorg gaat aanzienlijk afnemen wat Covid betreft.
Heb ik nooit gezegd.... Rare comment.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Segregatie die de bewust ongevaccineerde zelf veroorzaakt hebben. Trouwens jij was zo voor segregatie door te roepen dat ouderen en zwakkeren maar thuis moeten blijven en anders de dood maar moesten accepteren..
Nou, voorzichtig, maar top, zal wel op het matje worden geroepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |