Nee, morgen pas. Vandaag slaapt het virus nog.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik nu al een mondkapje op in de supermarkt?
Morgen pas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
Geen idee joh. Ik zou me geen zorgen maken over Pfizer of Moderna, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:05 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Maar kan het kwaad dan, die zogenaamde cellulaire gentherapie? of vinden we het gewoon een enge kwalificatie?
Naast alle doelen van de [???] lijkt het ook wel te helpen corona af te weren.
Klinkt eng dus slecht. Ondertussen is het vaccin gewoon wat het is, niks geheimzinnigs aan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:05 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Maar kan het kwaad dan, die zogenaamde cellulaire gentherapie? of vinden we het gewoon een enge kwalificatie?
Ik denk van wel omdat dat voor de economie minder funest is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dus geen onderscheid gaan maken..
Ga je het vanaf morgen wel doen? #ikdoenietmeermee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
Als je zonder consequenties 5 miljard euro kwijt kan raken dan is 45 miljoen inderdaad niets.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zonde van die 45 miljoen Euro... alsof het niets is.
Denk dat 75 a 80% van de sporters niet doucht op de locatie waar ze sporten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dan met je stinkende bek in de kantine gaan zitten?
Ik weet dat jij als het jouw uitkomt voor alles een oplossing hebt, maar je kan ook overdrijven hé..
Een QR code nodig om te douchen.. echt WIE VERZINT DAT
Ja.. of een gedeelte vrijmaken voor priesters, imam's en buurtcoaches in wijken waar veel mensen wonen met een niet-Westerse achtergrond om het belang van vaccins duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die 45 miljoen zou je dus ook kunnen investeren in het (versneld) opleiden van mensen in de zorg. Natuurlijk is dat geen kwestie van weken of maanden, maar komop zeg inderdaad.
echt GOOR!quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dan met je stinkende bek in de kantine gaan zitten?
Ik weet dat jij als het jouw uitkomt voor alles een oplossing hebt, maar je kan ook overdrijven hé..
Een QR code nodig om te douchen.. echt WIE VERZINT DAT
Snap het dan, alleen samen krijgen we corona onder controle!quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja.. of een gedeelte vrijmaken voor priesters, imam's en buurtcoaches in wijken waar veel mensen wonen met een niet-Westerse achtergrond om het belang van vaccins duidelijk te maken.
Maar nee hoor, wij gaan QR codes handhaven op mensen die even naar de WC moeten of willen douchen na een sportwedstrijd.
Dit land is failliet. Ten dode opgeschreven. Klaar.
Vooral het experimentele karakter van gen-therapie en de schaal waarop het nu wordt gebruikt vind ik wel een beetje eng.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:05 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar op onze voetbalclub wel hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Denk dat 75 a 80% van de sporters niet doucht op de locatie waar ze sporten.
Ben echt ontzettend verkouden en mijn zoon is wat ziekig dus we zijn wezen testen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:14 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Maar heb je dan klachten of is het puur preventief? Als ik klachten zou hebben en toch mensen zou moeten ontmoeten, dan zou ik het wel doen ja. Gelukkig sinds de pandemie klachten vrij.
LOLquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
Tegen mondkapjes en de anderhalve meter maatregelen heb ik geen enkel bezwaar. Als we het daarmee kunnen beheersen is dat prima.
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:
Voetbal is 1 van de sporten waar wel veel gedoucht wordt. Hockey niet, tennis niet. Atletiek zelden, volleybal weet ik niet. Heb altijd gevoetbald en daar inderdaad gewoon douchen. Nu tennis competitie maar niemand die daar onder de douchte gaat.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar op onze voetbalclub wel hoor.
Allochtonen gaan wel vaak gelijk naar huis want die durven hun pielemuisje niet te laten zien.
Alsof je iets kan verwachten van een overheid die bijvoorbeeld al jaren en jaren met aarbevingsschade bezig is. Telkens met een mooi verhaal komt en allerhande bedragen belooft en onder aan de streep het nog steeds geen steek verder komt. En dit is ook weer zo'n situatie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is wel typisch ons huidige kabinet. Investeert niet in het opleiden van mensen, gooit er gewoon geld tegenaan. Denkt niet na over de haalbaarheid van een maatregel, gooit er gewoon geld tegenaan. Denkt niet na over de negatieve consequenties van een maatregel, gooit er gewoon geld tegenaan.
Denk dat ze bang zijn een druiper van jou te krijgenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar op onze voetbalclub wel hoor.
Allochtonen gaan wel vaak gelijk naar huis want die durven hun pielemuisje niet te laten zien.
Je kunt mij meekrijgen op een heleboel vlakken qua kritiek, cynisme of weerstand maar de vaccins heb ik echt niets op tegen. Voornaamste punt van aandacht is nu hoe lang ze voldoende bescherming blijven bieden en voor welke groepen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:07 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Klinkt eng dus slecht. Ondertussen is het vaccin gewoon wat het is, niks geheimzinnigs aan.
Je gaat ze pas waarderen als je het verschil tussen de in- en verkoopprijzen kunt opstrijken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over de het effect van mondkapjes om de cijfers te drukken kan ik ook heel kort zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |