abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202041189
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:59 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Weet je dat er bij heel veel sporten niet eens gedoucht wordt. Hoorde laatst van collega's dat hockeyers over het algemeen helemaal niet douchen op de club.
Klopt. Niet douchen heb ik vorig jaar ook gedaan. Toen we wel mochten voetballen, maar niet de kleedkamers mochten gebruiken. Het is hoogstens vervelend. Maar het kan wel.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202041190
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:39 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk, horeca zal dan enkel nog toegankelijk zijn voor gevaccineerden.
Ik denk dat ze dus geen onderscheid gaan maken..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:45:13 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202041202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dus geen onderscheid gaan maken..
Nee, maar een vaccinatieplicht kan ook weer niet. Iedereen mag weer bloeden en Den Haag zegt lekker 'wij hebben er alles aan gedaan'.
pi_202041230
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Moet ook wel zeggen dat er nu wel erg veel mensen in de buurt corona hebben, veel meer dan ooit eigenlijk. Ik denk dat corona nu in andere groepen voorkomt ofzo.
Niet in mijn omgeving in ieder geval. Ik kan me de afgelopen weken echt niemand voor de geest halen in mijn (in)directe omgeving.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:48:00 #255
22565 asco
Los in deze tent
pi_202041238
In mei was ik besmet en weekje flink ziek geweest en daarna herstelt. Daarna pas 2 vaccinaties gehad.

Nu was mijn reukvermogen steeds maar circa 50% maar sinds vanmorgen is het *plots* weer 100%. En dan echt alsof er een schakelaar is omgezet. 😳

Behoorlijk weird dit, loop de hele tijd te sniffelen. 🤣

Is dit een bekend fenomeen?
pi_202041240
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nogmaals... Ik zeg niet dat het perfect is in Nederland. Maar denken dat je door uitbreiding van IC capaciteit deze ellende had kunnen voorkomen dan wel zonder maatregelen had kunnen doorstaan is een illusie.

Vaccinatie is gewoon de beste goedkoopste en snelste oplossing die we hebben en wat mij betreft is het luisteren naar allerlei onzin argumenten een keer klaar en gaan we gewoon over tot vaccinatieplicht.
Maar dat was ook niet de discussie. Je gaf aan dat de hoeveelheid bedden niet uitmaakt en later dat NL er voldoende heeft. Dat betwist ik.

Maargoed, ik doe even mee met je vaccinatieplicht. Hoe zie je dat praktisch voor je?
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:50:12 #257
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202041259
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij hebben gisteren onze jaarlijkse microscopie cursus afgezegd -O- dat is al de tweede keer ;( erg vervelend.

Moet ook wel zeggen dat er nu wel erg veel mensen in de buurt corona hebben, veel meer dan ooit eigenlijk. Ik denk dat corona nu in andere groepen voorkomt ofzo.
Deze golf ken ik juist niemand met corona. Eerdere golven wel een paar, maar ook niet bijster veel.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202041264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:48 schreef asco het volgende:
In mei was ik besmet en weekje flink ziek geweest en daarna herstelt. Daarna pas 2 vaccinaties gehad.

Nu was mijn reukvermogen steeds maar circa 50% maar sinds vanmorgen is het *plots* weer 100%. En dan echt alsof er een schakelaar is omgezet. 😳

Afname van reukvermogen komt door schade aan je zenuwstelsel. Dat is nu dus hersteld.

Heeft wel lang geduurd bij je.
Bij mij was het na 3 weken hersteld.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202041274
Grappig hoor deze wappie de topman van Pharma concern Bayer

twitter
pi_202041299
quote:
Grapperhaus: ‘QR-code in kleedkamer is niet te veel gevraagd’
Minister Ferd Grapperhaus (Justitie) vindt het niet te veel gevraagd dat sportclubs een coronatoegangsbewijs moeten controleren in de amateursport, zodra toeschouwers of sporters naar de kantine of kleedkamer gaan.

Het kabinet trok deze week deels het plan in om de coronapas in te voeren in de amateursport. Sporters en toeschouwers bij buitensporten krijgen, zolang zij buiten blijven, toch geen verplichte controle van het coronatoegangsbewijs. Toch moeten sporters en toeschouwers op sportlocaties buiten wél gecontroleerd worden als zij op het terras van een club gaan zitten, naar de kleedkamer gaan, of naar het toilet of de kantine.

Volgens Grapperhaus is dat redelijk én hij stelt dat er voldoende geld beschikbaar is gesteld, via gemeenten, om de last te kunnen dragen. "Er zijn gemeenten die geld beschikbaar stellen voor de inzet van controleurs en dat geld is er ook.” Voor drie maanden heeft het kabinet zo’n 45 miljoen euro vrijgemaakt, wat bedoeld is voor de controles. Die pot is volgens Grapperhaus verre van leeg.
https://www.parool.nl/ned(...)l-gevraagd~bd8b98b6/

45 miljoen euro.. :W
pi_202041304
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:51 schreef zoost het volgende:

[ twitter ]
En nu?
pi_202041321
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:55 schreef Cynicio het volgende:

[..]
En nu?
En nu weet je dat je wordt voorgelogen door Hugo en zijn OMT.
pi_202041346
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:56 schreef zoost het volgende:

[..]
En nu weet je dat je wordt voorgelogen door Hugo en zijn OMT.
He kut.
pi_202041351
quote:
Dit is wel typisch ons huidige kabinet. Investeert niet in het opleiden van mensen, gooit er gewoon geld tegenaan. Denkt niet na over de haalbaarheid van een maatregel, gooit er gewoon geld tegenaan. Denkt niet na over de negatieve consequenties van een maatregel, gooit er gewoon geld tegenaan.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 10:59:35 #265
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202041353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Niet in mijn omgeving in ieder geval. Ik kan me de afgelopen weken echt niemand voor de geest halen in mijn (in)directe omgeving.
Afgelopen 3 weken een stageloper bij ons, een collega die ik help, mijn schoonouders, een zwager van een collega is overleden, vrienden van collega's, de lijst wordt lang...

En de hele periode daarvoor 2 (een collega, en iemand die ik help achter de microscoop)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_202041363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:51 schreef zoost het volgende:

[ twitter ]
Blij dat ik gewoon Janssen heb....
pi_202041373
quote:
40-45 miljoen voor controleurs :')

En de helden van de samenleving moeten het doen met 300 piek bonus. Walgelijk @Wereldgozer
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:02:31 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202041382
quote:
Allemaal symptoombestrijding. We gaan investeren in (onzin)regeltjes handhaven ipv de werkelijke problematiek aan te pakken.

Zie je met de crisis op de woningmarkt ook. Gemeenten opzadelen met allerlei onrealistische eisen om b.v. statushouders te huisvesten en zelf geen reet doen om de instroom terug te brengen.
pi_202041386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:00 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Ik niet, "moet" straks komen opdraven voor een booster :(
pi_202041405
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Allemaal symptoombestrijding. We gaan investeren in (onzin)regeltjes handhaven ipv de werkelijke problematiek aan te pakken.
Je zou er achterdochtig van worden
pi_202041406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die 45 miljoen zou je dus ook kunnen investeren in het (versneld) opleiden van mensen in de zorg. Natuurlijk is dat geen kwestie van weken of maanden, maar komop zeg inderdaad.
pi_202041411
Ik ken momenteel ook weer best wat mensen die corona hebben. Zijn er verder niet ziek van of zo, maar wel in quarantaine. Zijn overigens allemaal mensen met kinderen op de basisschool, waarbij het bij de kinderen begonnen is. En ze zijn wel gevaccineerd, daarom waarschijnlijk nauwelijks klachten.
pi_202041416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:48 schreef asco het volgende:

Haha, dat klinkt apart. Maar wel fijn dan!
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:05:18 #274
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202041417
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:00 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Maar kan het kwaad dan, die zogenaamde cellulaire gentherapie? of vinden we het gewoon een enge kwalificatie?
Naast alle doelen van de [???] lijkt het ook wel te helpen corona af te weren.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:06:02 #275
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202041426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:43 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Klopt. Niet douchen heb ik vorig jaar ook gedaan. Toen we wel mochten voetballen, maar niet de kleedkamers mochten gebruiken. Het is hoogstens vervelend. Maar het kan wel.
En dan met je stinkende bek in de kantine gaan zitten?

Ik weet dat jij als het jouw uitkomt voor alles een oplossing hebt, maar je kan ook overdrijven hé..

Een QR code nodig om te douchen.. echt WIE VERZINT DAT :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')