Lees je überhaupt eerdere posts in dit topic?quote:
Vanavond dus. Belooft weer wat (leed)vermaak.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)nt=twitter-ikvertrek
Volgende week een klassieker?
Lijkt er wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef Gia het volgende:
Komt goed:wat dat betreft heb ik voor de meeste deelnemers wel respect! Ik zou allang gekapt zijn, Laat staan dat ik ooit aan zoiets zou beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik zou best iets willen kopen in 't buitenland, Frankrijk of Italië. Spanje kan ook, maar dat versta ik minder. Geen bouwval, maar opknappertje.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:24 schreef Ole het volgende:
wat dat betreft heb ik voor de meeste deelnemers wel respect! Ik zou allang gekapt zijn, Laat staan dat ik ooit aan zoiets zou beginnen!
zoiets, Ik fantaseer vaak met mijn buurman die uit Malaga komt om daar een dierenopvang te beginnen als we ooit de hoofdprijs winnen . Maar hij spreekt de taal, zus is advocaat daar, en weet hoe alles werkt daar, 'quote:Op donderdag 11 november 2021 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou best iets willen kopen in 't buitenland, Frankrijk of Italië. Spanje kan ook, maar dat versta ik minder. Geen bouwval, maar opknappertje.
Maar niet om hard te werken om andere mensen te laten genieten.
Wil dan zelf vakantie vieren en na mijn man's pensioen daar gaan wonen.
Ik ga voor de 6 maanden daar waar het warm is en 6 maanden als het hier in Nederland warm is.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:59 schreef Ole het volgende:
[..]
zoiets, Ik fantaseer vaak met mijn buurman die uit Malaga komt om daar een dierenopvang te beginnen als we ooit de hoofdprijs winnen . Maar hij spreekt de taal, zus is advocaat daar, en weet hoe alles werkt daar, '
vooralsnog fantasie, maar wie weet ooit!
die snap ik volkomen!!! Als ik genoeg pensioen heb ook een optiequote:Op donderdag 11 november 2021 18:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ga voor de 6 maanden daar waar het warm is en 6 maanden als het hier in Nederland warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |