joh!quote:Op donderdag 4 november 2021 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Sympathieke mensen maar wel een groot project dat volgens mij geld slurpt.
Zijn geen pannenkoeken die je soms ziet iddquote:Op donderdag 4 november 2021 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Sympathieke mensen maar wel een groot project dat volgens mij geld slurpt.
denk het ook welquote:Op donderdag 4 november 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat dit wel iets gaat worden.
Dat klopt, ze weten van aanpakken, zowel zelf als anderen aan het werk zetten.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn geen pannenkoeken die je soms ziet idd
mag wel na 9 maanden!quote:
Zag wel een oude vloer liggen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel erg modern binnen, wat terugzien dat het een oud gebouw is zou wel mogen.
quote:Boek nu Oriënt-Express of der Balkan, beschikbaar vanaf 1 april 2022. Trans Siberië Express en Western Pacific zijn in de loop van 2022 beschikbaar.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 02:16 schreef Szura het volgende:
Scheelt toch een hoop als je zelf enigszins van aanpakken weten en in Duitsland zit, van Duitsers kun je meestal wel op aan als het om afspraken gaat.
quote:Wel moeten wij wennen aan de Duitse bureaucratie. De Duitse gründlichkeit klopt inderdaad. De meeste aannemers hebben wij helaas niet kunnen betrappen op pünktlichkeit! Soms is het frustrerend hoe slecht afspraken nagekomen worden.
Mooie update, leuke aflevering flink project!quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:46 schreef kloon_bassie het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)tation-in-duitsland/
Ze hebben dat pand in Zwolle van 6 ton als onderpand en een erfenis.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze zijn ook niet bang er veel geld tegenaan te gooien. Ik zou zoveel geld niet durven lenen…
Het zijn maar een paar kamertjes die je moet verhuren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk wel af of zo'n kil en wat grauwig ex-DDR dorpje nou zo'n toeristische trekpleister is? En van een handjevol alternatievelingen moet je het niet hebben, daar moeten hele volksstammen naartoe willen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
Leuke mensen wel. Maar wat een geld, daar had je in zuid Europa een paar villa's van kunnen kopen.
Heb je überhaupt gekeken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk wel af of zo'n kil en wat grauwig ex-DDR dorpje nou zo'n toeristische trekpleister is? En van een handjevol alternatievelingen moet je het niet hebben, daar moeten hele volksstammen naartoe willen.
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |