Heta dan met zijn rare worp en tongetjequote:Op donderdag 4 november 2021 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk smijt MvG/kinderlokker EdgarTV eruit
Jason Lowe kan erin komen als een jeugdjongen zich plaatst via het Youth WK.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk EdgarTV. De top 32 van de Pro Tour die zich plaatst voor het WK is zo goed als definitief (tenzij er bizarre verrassingen plaatsvinden op de GSoD)
Kevin Doets als ie verliestquote:Op donderdag 4 november 2021 17:21 schreef spleeh het volgende:
Klompvoet kan beter niet de finale halen.
Denk dat Boulton toch makkelijker is dan Whitlock.
In de 2e ronde Raya of z'n billenmaatquote:Op donderdag 4 november 2021 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kevin Doets als ie verliest
Tabern, we gaan even 15 jaar terug in de tijd.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
Clayton v Tabern, wat een mensonterende match-up.
quote:Op donderdag 4 november 2021 17:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tabern, we gaan even 15 jaar terug in de tijd.
Jezus wat gooide die ineens goed zeg. Gerwen stond 3-0 en 4-2 voor na briljant spel, maar daarna deed Cullen er ff een paar tanden bij en wint gewoon 4-7. Wat een mentale tikken kreeg Mike te verwerken.quote:
Mvg tegen DOETSquote:Op donderdag 4 november 2021 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
We krijgen krakers als King v Labanauskas, Lewis v Huybrechts, Mitchell v Kleermaker, Gurney v Soutar op de PC Finals.
Bunzzing v Anderson is ook wel lekker.quote:
Als Zwaan ver komt op de Grent Slem wel (lol).quote:Op donderdag 4 november 2021 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Heta 6-4 Hunt
Hij haalt de PC Finals niet, maar kan helaas niet worden ingehaald voor het WK.
En dan de finale 88 gemiddeld, altijd tegen ons.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jezus wat gooide die ineens goed zeg. Gerwen stond 3-0 en 4-2 voor na briljant spel, maar daarna deed Cullen er ff een paar tanden bij en wint gewoon 4-7. Wat een mentale tikken kreeg Mike te verwerken.
quote:[1] Jose de Sousa - Devon Petersen [64]
[32] Mervyn King - Darius Labanauskas [33]
[16] Chris Dobey - William O'Connor [49]
[17] Krzysztof Ratajski - Ron Meulenkamp [48]
[8] Gerwyn Price - Jason Lowe [57]
[25] Martin Schindler - Ian White [40]
[9] Brendan Dolan - Chas Barstow [56]
[24] Dave Chisnall - Ritchie Edhouse [41]
[4] Michael Smith - William Borland [61]
[29] Daryl Gurney - Alan Soutar [36]
[13] Callan Rydz - Mensur Suljovic [52]
[20] James Wade - Ricky Evans [45]
[5] Ryan Searle - Simon Whitlock [60]
[28] Ryan Joyce - Luke Woodhouse [37]
[12] Rob Cross - Jermaine Wattimena [53]
[21] Nathan Aspinall - Jeff Smith [44]
[2] Peter Wright - Keane Barry [63]
[31] Adrian Lewis - Kim Huybrechts [34]
[15] Damon Heta - Steve Lennon [50]
[18] Gabriel Clemens - Steve Beaton [47]
[7] Michael van Gerwen - Kevin Doets [58]
[26] Raymond van Barneveld - Maik Kuivenhoven [39]
[10] Dirk van Duijvenbode - Ryan Meikle [55]
[23] Stephen Bunting - Gary Anderson [42]
[3] Jonny Clayton - Alan Tabern [62]
[30] Scott Mitchell - Martijn Kleermaker [35]
[14] Ross Smith - Rusty-Jake Rodriguez [51]
[19] Luke Humphries - Jason Heaver [46]
[6] Joe Cullen - Andy Boulton [59]
[27] Vincent van der Voort - Jamie Hughes [38]
[11] Dimitri Van den Bergh - Madars Razma [54]
[22] Danny Noppert - Rowby-John Rodriguez [43]
[7] Michael van Gerwen - Kevin Doets [58]quote:
We maken een nieuwe.quote:Op zondag 21 november 2021 21:58 schreef Vriezzer het volgende:
Gebruiken we dit topic voor de VINALES of maken we een nieuwe?
Minderjarige dochters aan de ketting in Minehead. Minderjarige jongens mogen weer vrij rondlopen komend weekend.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:09 schreef T3hTommay het volgende:
Jamie Hughes wegens corona.
Jelle Klaasen vervangt 'm.
Boh bohquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Minderjarige dochters aan de ketting in Minehead. Minderjarige jongens mogen weer vrij rondlopen komend weekend.
De meeste op het jeugd wk zijn niet minderjarig meerquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Minderjarige dochters aan de ketting in Minehead. Minderjarige jongens mogen weer vrij rondlopen komend weekend.
RTL7 is er met avondsessiesquote:Op donderdag 25 november 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dat hele toernooi sowieso wel door? Twee topics zwijgen als het graf en noch RTL7 noch RTL Z wil het uitzenden
Begint morgen pas hè.quote:Op donderdag 25 november 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat hoop ik dan maar. Op nu.nl TV gids staat dat ze eoa kutfilm uitzenden
DAGJESMENSEDquote:Op donderdag 25 november 2021 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Begint morgen pas hè.
[ afbeelding ]
Godver. Ik faalquote:Op donderdag 25 november 2021 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Begint morgen pas hè.
[ afbeelding ]
Ja Heineken 0.0 doet rare dingen met jequote:
Pro Tour Top 32 is danquote:Afwezigen
Absent Tour Card Holders: Nathan Aspinall, Danny Noppert, Zoran Lerchbacher, Michael Unterbuchner
Mazzelaars
Steve Haggerty (Associate Member)
Jim McEwan (Associate Member)
Scott Williams (Associate Member)
Stu Wilson (Associate Member)
Zo zie ik het graag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kuif van Mikenhoven mag gaan zitten met 104,62 gemiddeld, verliest 6-3 van Dirruk.
Wright kan hem inhalen vandaag toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:02 schreef Wertha het volgende:
Een prima spelende Jim Williams schakelt Price uit (die evenwel een legio aan dubbels heeft gemist).
Nee, vandaag gaat het niet gebeuren. Volgens mij ook niet wanneer je het ranking geld van PC2 er alvast vanaf haalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wright kan hem inhalen vandaag toch?
Behalve tegen Alan Warriner.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die zou zelfs op het senioren WK nog kansloos zijn.
Jij hebt hem niet gezien vorig jaar bij de Live Darts League zo ongeveer elke 2 weken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:18 schreef Wertha het volgende:
Burnett is echt he-le-maal koekoek. Jammer dat de stream niet teruggespoeld kan worden, want hier had ik héél veel gifjes van kunnen maken.
Die heb ik volledig geskipt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet gezien vorig jaar bij de Live Darts League zo ongeveer elke 2 weken?
Om nu weer 86 gemiddeld te gooien. Altijd tegen hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:34 schreef Wertha het volgende:
RayBar vermorzeld door Jason Lowe die even 105.5 komt speren.
Die gooit echt niets noemenswaardig meer in de afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mike verliest. Welke verklaring dit keer
Roep maar wanneer Klompvoet verliest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Prijs ook meteen verloren, van het roze blobje.
De vloek van de premjur liek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smith, Cross, Price, Clayton al eruit. Wright wint met een 6-5je
Burnett al voor de derde keer in 3 pcs bij cullen op t bord.quote:
Hij moet gewoon stoppen. Kansloze missie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
We noteren een 6-0 nederlaag van Durrant.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:44 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij moet gewoon stoppen. Kansloze missie.
Godstalent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Kevin Doets met 106,38 gemiddeld, @:mani89 kan trots zijn.
EmVeeGee, the EmVeePeequote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wright eruit, Searle, rydz, suljovic. Welk zaadje blijft wel staan? Ik vrees voor de sossa
Die zal in de achtste finale wel weer struikelen over een burtonquote:
Doodskopje Heta.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wright eruit, Searle, rydz, suljovic. Welk zaadje blijft wel staan? Ik vrees voor de sossa
Burton doet niet mee. OMG IT'S HAPPENING!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zal in de achtste finale wel weer struikelen over een burton
Top 16quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo weer Nlse clash MvG - Zonneveld
Het is zeker geen tv-toernooi.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Heta is ook al de hele dag op de brommert.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Heta - Van Gerwen 7-4 . (109 om 102 gemiddeld hihi)
[ afbeelding ]
@:zipportal
Ben je wel klaar voor de viesdunne Humphries?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Clayton hype was prima. Cullen not so much
Ik vrees voor de Year of de Freezequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je wel klaar voor de viesdunne Humphries?
Mag hij wel even zijn best gaan doen. Geen beste 2e helft van 2021 gehad.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees voor de Year of de Freeze
Zit er eigenlijk een mentaal sterke Nederlander bij die de stap kan maken?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees voor de Year of de Freeze
Misschien kan Kleermaker een stap zetten. Verder gaat het vooral van Van Barneveld afhangen denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk een mentaal sterke Nederlander bij die de stap kan maken?
Druk van de Premjur Liek.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Peer wint van Burnett een wedstrijd die ie nooit had mogen winnen. Burnett heeft het voor elkaar gekregen om in 7 legs 28 pijlen op zn dubbels te missen
Halve finale Grand Prix en kwartfinale EK, das prima. Alleen op de vloer minder maar ach, de Matchplay en WGP zijn nog lang niet uit zicht.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag hij wel even zijn best gaan doen. Geen beste 2e helft van 2021 gehad.
En toch verloren.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doets op de brommer tegen VDB338: 4-1
Bizar niveau als je met 98 het laagste gemiddelde in de kwartfinale hebtquote:Op zondag 13 februari 2022 17:33 schreef Wertha het volgende:
Price - Cullen
Ratajski - Van den Bergh
Voor de mensen die te lamlendig zijn om op dartconnect te kijken.
Laat t die gast hier op dit forum die overal liedjes van maakt maar niet horenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees voor de year of de Rockstar
Die winst op Masters werkte wel heel bevrijdend, de druk is straks ook op grote toernooien veel minder groot. Ik voorzie ook veel successen op grotere toernooien dit jaar..quote:Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd om weer alles weg te choken op een groot toernooi.
Dat Pieter zou verliezen was ook wel te verwachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:30 schreef wimderon het volgende:
Pieter en Smiss meteen out in de eerste ronde.
En de volgende is ook binnen.quote:
CokeGod vs cocacolagodquote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef El-Stinho het volgende:
Burnett v Van Barneveld in de eerste ronde vandaag. Wat een nostalgie.
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc22e06
Op een streambaan, jawel!quote:Op zondag 20 maart 2022 12:12 schreef El-Stinho het volgende:
Burnett v Van Barneveld in de eerste ronde vandaag. Wat een nostalgie.
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc22e06
Heta lijkt het vooral op het podium moeilijk te hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
Heta 113 gemiddeld en 6-0 tegen Luc Peters.
Man on a mission.
Saaie speler (lol)quote:Op zondag 20 maart 2022 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
Heta 113 gemiddeld en 6-0 tegen Luc Peters.
Man on a mission.
Doet ook meteen volop mee voor de Matchplay. En staat op de komende twee Euro Tours. Goed bezig.quote:
Dat gaat lekker dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn tot nu toe 42 challenge tour-spelers benaderd om t veld voor de pcs in Duitsland dit weekend vol te krijgen. Wat een giller.
Straya tegen de fruitautomaatleegtrekker.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
Leighton Bennett mag meedoen, @:poepz0r
Mooi overzichtje: https://www.dartsactueel.(...)massale-afmeldingen/quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn tot nu toe 42 challenge tour-spelers benaderd om t veld voor de pcs in Duitsland dit weekend vol te krijgen. Wat een giller.
Waarom geen Bitcoin Sjerrie of godstalent van Tergouw? @El-Stinhoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mooi overzichtje: https://www.dartsactueel.(...)massale-afmeldingen/
De professionele crickitter kende ik nog niet.
Challenge Tour i guess.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom geen Bitcoin Sjerrie of godstalent van Tergouw? @:El-Stinho
Met 80 gemiddeld verloren van Shaun 'Wilky' Wilkinson.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:53 schreef El-Stinho het volgende:
Leighton Bennett mag meedoen, @:poepz0r
Hij mietert nu ook grootmeester Martin Lukeman eruit! Hoe matig en wisselvallig Ray ook gooide, in de laatste en beslissende leg hij hij 3 top scores op rijquote:
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcpc22e07quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit tegenwoordig nog ergens te volgen?
Godstalent Damian Mol zit er nog in.
Geen streams meer buiten PDCTV? Zag er weleens voorbij komen op Twitch o.a.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcpc22e07
Denk livestream wel op PDCTV. Kost wel een paar centjes.
Hij was zelfs op de stream tegen mooie Gabriel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit tegenwoordig nog ergens te volgen?
Godstalent Damian Mol zit er nog in.
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen streams meer buiten PDCTV? Zag er weleens voorbij komen op Twitch o.a.
Hoger qua gemiddelde en toch achterstaan. Altijd tegen MvG.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.
Mike 3-0 achter tegen Gary Blades. Al zal het nu wel 3-1 worden.
"Saai om tegen te spelen."quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mike heeft aanleg voor verliezen tegen nobuddies
T enige dat Rob cross kan is een lul zijn. Na Dolan de grootste puist van t gezelschapquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scott Williams gaat de hele santeboutiek hier winnen vandaag.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:11 schreef GwaiLow het volgende:
Ja ja, Barney gooit ff 180 180 141. 9 dartertje tegen Hunt, en nog belangrijker....de break!
The new Bronzed Adonis bindt ook O'Connor aan de zegekar.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:32 schreef Wertha het volgende:
Danny Jansen heeft een heerlijke cadans in zijn worp.
ET6/7 bedoel je? Hij heeft de komende weken alleen voor Leverkusen een tikket.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney weer geplaatst voor ET4 en 5 na flink gesjook van Ratajski. Alleen Dolan moet nog de dag afwachten
Dat bedoel ik zekerquote:Op zondag 27 maart 2022 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ET6/7 bedoel je? Hij heeft de komende weken alleen voor Leverkusen een tikket.
Lekker de ander z'n handje in de lucht stekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Dat spelers elkaar een hand behoren te geven na de laatste dubbel is duidelijk, en dat ze daarna de scheidsrechters bedanken is ook top, alleen dat ze elkaar daarna altijd weer heel ongemakkelijk gaan feliciteren/troosten met een handje. Ziet er zo ongemakkelijk uit. En soms lopen ze dan naar het tafeltje, slokje water, flights in het publiek dumpen, en dan weer de tegenstander opzoeken. Heb het idee dat ze continu denken: ''zal ik mijn tegenstander wel genoeg hebben gefeliciteerd/getroost voor de buitenwacht, of krijg ik kritiek als ik het niet voor een derde keer doe''? Blijf dat nerveuze gedoe elke keer weer onbegrijpelijk vinden.
Best of the best @De_Kraamquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Dat spelers elkaar een hand behoren te geven na de laatste dubbel is duidelijk, en dat ze daarna de scheidsrechters bedanken is ook top, alleen dat ze elkaar daarna altijd weer heel ongemakkelijk gaan feliciteren/troosten met een handje. Ziet er zo ongemakkelijk uit. En soms lopen ze dan naar het tafeltje, slokje water, flights in het publiek dumpen, en dan weer de tegenstander opzoeken. Heb het idee dat ze continu denken: ''zal ik mijn tegenstander wel genoeg hebben gefeliciteerd/getroost voor de buitenwacht, of krijg ik kritiek als ik het niet voor een derde keer doe''? Blijf dat nerveuze gedoe elke keer weer onbegrijpelijk vinden.
Ja, dat is helemaal aandoenlijk. Als je dat doet dan probeer je je tegenstander extra af te laten gaan. Dit zie je echt alleen bij darts. Je bent verslagen, tegenstander gaat uit een soort van nep medelijden je handje in de lucht houden...dan zak je toch door de grond als verliezende speler. Zelf zien darters op tv toch ook wel dat dit heel erg ongemakkelijk en vooral gênant is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:58 schreef spleeh het volgende:
[..]
Lekker de ander z'n handje in de lucht steken
Dit mag in de krant.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Glenn Durrant wint een wedstrijd allen
Sjeemie maakt er een potje vanquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjeemie staat sjeems eruit te spelen.
Ja Target was veel beterquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t geluid van die Winmau-borden eigenlijk best kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |