Dat bedoel ik zekerquote:Op zondag 27 maart 2022 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ET6/7 bedoel je? Hij heeft de komende weken alleen voor Leverkusen een tikket.
Lekker de ander z'n handje in de lucht stekenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Dat spelers elkaar een hand behoren te geven na de laatste dubbel is duidelijk, en dat ze daarna de scheidsrechters bedanken is ook top, alleen dat ze elkaar daarna altijd weer heel ongemakkelijk gaan feliciteren/troosten met een handje. Ziet er zo ongemakkelijk uit. En soms lopen ze dan naar het tafeltje, slokje water, flights in het publiek dumpen, en dan weer de tegenstander opzoeken. Heb het idee dat ze continu denken: ''zal ik mijn tegenstander wel genoeg hebben gefeliciteerd/getroost voor de buitenwacht, of krijg ik kritiek als ik het niet voor een derde keer doe''? Blijf dat nerveuze gedoe elke keer weer onbegrijpelijk vinden.
Best of the best @De_Kraamquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
Dat spelers elkaar een hand behoren te geven na de laatste dubbel is duidelijk, en dat ze daarna de scheidsrechters bedanken is ook top, alleen dat ze elkaar daarna altijd weer heel ongemakkelijk gaan feliciteren/troosten met een handje. Ziet er zo ongemakkelijk uit. En soms lopen ze dan naar het tafeltje, slokje water, flights in het publiek dumpen, en dan weer de tegenstander opzoeken. Heb het idee dat ze continu denken: ''zal ik mijn tegenstander wel genoeg hebben gefeliciteerd/getroost voor de buitenwacht, of krijg ik kritiek als ik het niet voor een derde keer doe''? Blijf dat nerveuze gedoe elke keer weer onbegrijpelijk vinden.
Ja, dat is helemaal aandoenlijk. Als je dat doet dan probeer je je tegenstander extra af te laten gaan. Dit zie je echt alleen bij darts. Je bent verslagen, tegenstander gaat uit een soort van nep medelijden je handje in de lucht houden...dan zak je toch door de grond als verliezende speler. Zelf zien darters op tv toch ook wel dat dit heel erg ongemakkelijk en vooral gênant is?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:58 schreef spleeh het volgende:
[..]
Lekker de ander z'n handje in de lucht steken
Dit mag in de krant.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Glenn Durrant wint een wedstrijd allen
Sjeemie maakt er een potje vanquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjeemie staat sjeems eruit te spelen.
Ja Target was veel beterquote:Op vrijdag 1 april 2022 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind t geluid van die Winmau-borden eigenlijk best kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |