Voorjaar 2022 ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je BB leuk vond, zou ik er echt een keertje aan beginnen, ik verwacht dat volgend jaar het laatste seizoen uit gaat komen, door corona is het een beetje vertraagd
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee niet gezien.
Door Saul moet ik wel denken aan Homeland. Dat vond ik ook wel een toffe serie. Alleen na een tijdje werd die hoofdrolspeelster (Carrie?) mij te irritant
Ah dat is dan wel weer echt klote ja, 2x 5 afleveringen dan ofzo?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorjaar 2022 ja.
Al gaan ze het seizoen in tweeën knippen, net als het laatste seizoen van Breaking Bad. Dat is wel minder.
Ah, dank voor de mention. Alleen geen idee wie badder is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet. @:Behoorlijkkritisch
Daardoor ben ik er ook ooit mee gestopt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
Alleen na een tijdje werd die hoofdrolspeelster (Carrie?) mij te irritant
Het zijn 13 afleveringen in totaal nog.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer echt klote ja, 2x 5 afleveringen dan ofzo?
vnv hax ouwe reus?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn 13 afleveringen in totaal nog.
Diep in de nacht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jullie het te laat maken wel.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ah, dank voor de mention. Alleen geen idee wie badder is.
[..]
[..]
Ik weet nieteens wat er isquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een stunt in Dordrecht @:yvonne
Serieus?! Drink jij die wijv0nrommel?!quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink die beide, vind het een beetje hetzelfde qua kwaliteit
Stukje vrouwenhaat van onze ouwe tang. Genot.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus?! Drink jij die wijv0nrommel?!
Wel punthoofd, niet gezopenquote:Op zaterdag 6 november 2021 06:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm. Geen punthoofd, want niet gezopen@:fetx @:wereldgozer @:lenny_leonard
Het altijd mooie Dordrecht, dat laatste staat in de KKD, heeft gewonnen van het erg lelijke NAC.quote:
Serieus 30 uur? Hier heb je het in een paar uurquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:34 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Ik wacht nog steeds op de uitslag, kon 30 uur duren zei dat wijf en 'jij bent ook geen prio'.
En de overheid doet NIETS.
@:lenny_leonard
Kan iemand die NAC rant even posten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het altijd mooie Dordrecht, dat laatste staat in de KKD, heeft gewonnen van het erg lelijke NAC.
Is er een nieuwe?quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan iemand die NAC rant even posten.
Wel weer zin om die te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |