Helaas dat helpt niet, de curse is niet meer terug te draaienquote:
Makkelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:24 schreef A6 het volgende:
Wat speelt Ajax slecht zeg. Dit wordt makkelijk 3-0 voor Dortmund.
ik had daar aan het begin echt mijn twijfels over.quote:
Marinus Dijkhuizen, Rene van Rijswijk, wat een cultelftal. Volgens mij deed Danny Muller een nichtje of dochter van Cruijff.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verrek het klopt nog ook
Ja in de SCquote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we de kunstzinnige uitspatting van de Feyenoordsupporters in Berlijn al besproken?
Erg jammer.quote:
In ieder geval fijn dat er niemand het ziekenhuis is ingeslagen of anderszins geterroriseerd.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we de kunstzinnige uitspatting van de Feyenoordsupporters in Berlijn al besproken?
Van der Sar krijgt nog steeds nachtmerries van Van Utrecht.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Marinus Dijkhuizen, Rene van Rijswijk, wat een cultelftal. Volgens mij deed Danny Muller een nichtje of dochter van Cruijff.
Oh, en Leonard 'Padova' Van UtrechtGod
Dit is het CL topic.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De dag is nog niet voorbijquote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat er niemand het ziekenhuis is ingeslagen of anderszins geterroriseerd.
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uitquote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.futhead.com/1(...)an-raheriharimanana/
Omdat haaland?quote:
enoh tarkang eyongquote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |