quote:Op woensdag 3 november 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vader heette in FIFA 99 Berhuis.
Ter info.
F. Beria.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verrek het klopt nog ook
Tief dan maar weer gauw opquote:Op woensdag 3 november 2021 21:24 schreef vaarsuvius het volgende:
Mijn excuses aan iedereen voor een rommel pot die in 0-0 of 1-1 gaat eindigen. Besluit ik eens een wedstrijd van het begin te kijken krijg je altijd dit, en als ik niet kijk wordt het een spektakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tief dan maar weer gauw opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas dat helpt niet, de curse is niet meer terug te draaienquote:
Makkelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:24 schreef A6 het volgende:
Wat speelt Ajax slecht zeg. Dit wordt makkelijk 3-0 voor Dortmund.
ik had daar aan het begin echt mijn twijfels over.quote:
Marinus Dijkhuizen, Rene van Rijswijk, wat een cultelftal. Volgens mij deed Danny Muller een nichtje of dochter van Cruijff.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verrek het klopt nog ook
Ja in de SCquote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we de kunstzinnige uitspatting van de Feyenoordsupporters in Berlijn al besproken?
Erg jammer.quote:
In ieder geval fijn dat er niemand het ziekenhuis is ingeslagen of anderszins geterroriseerd.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we de kunstzinnige uitspatting van de Feyenoordsupporters in Berlijn al besproken?
Van der Sar krijgt nog steeds nachtmerries van Van Utrecht.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Marinus Dijkhuizen, Rene van Rijswijk, wat een cultelftal. Volgens mij deed Danny Muller een nichtje of dochter van Cruijff.
Oh, en Leonard 'Padova' Van UtrechtGod
Dit is het CL topic.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De dag is nog niet voorbijquote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat er niemand het ziekenhuis is ingeslagen of anderszins geterroriseerd.
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uitquote:Op woensdag 3 november 2021 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.futhead.com/1(...)an-raheriharimanana/
Omdat haaland?quote:
enoh tarkang eyongquote:Op woensdag 3 november 2021 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |