Samen in quarantainequote:Op woensdag 3 november 2021 20:25 schreef gianni61 het volgende: [..] Dan had je nu ook covid gehad
[..] welke?
Alcohol is belangrijk om te ontsmetten hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 20:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Samen in quarantaineHele dag in bed liggen en aan elkaar plukken
Laat die alcohol maar zitten hoor
Sla je slag hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 20:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Samen in quarantaineHele dag in bed liggen en aan elkaar plukken
Laat die alcohol maar zitten hoor
Met gianni? You go girl!quote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend opsluiten denk ik
Jeetje, ik dacht dat ik dit weekend eindelijk weer naar buiten mocht..quote:
Wie ben jij en wat heb je met TaMieke gedaan?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga me dit weekend opsluiten denk ik
Echt een vrouwenserie inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef Tegan het volgende:
Nooit fan geweest van Friends. Niet mijn humor.
Hoezo? Ik was altijd zo. Ik laat alleen geen heel slakkenspoor achterquote:Op woensdag 3 november 2021 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met TaMieke gedaan?
Oh, blijkbaar ben ik een kerel.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Echt een vrouwenserie inderdaad.
Ben je?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar ben ik een kerel.
Geen kerel? Correct.quote:
Ik ook, weten we eindelijk waarom we nog single zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar ben ik een kerel.
Oh, maar single ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ook, weten we eindelijk waarom we nog single zijn.
Varieert, dingen met zombies of aliens zijn snel goed.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar single ben ik ook weer niet.Inmiddels al weer 9 jaar bij dezelfde.
[..]
Varieert, dingen met zombies of aliens zijn snel goed.
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]Sorry ik nam aan dat het bericht door Tegan geschreven was
Dankquote:
Enorm outdated ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:34 schreef Tegan het volgende:
It didn't age well indeedquote:
Er zijn series die t nog prima doen hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raarrr bij een serie van 27 jaar geleden.
Maar op welke manier dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn series die t nog prima doen hoor.
Some things age better than others.
En er zullen altijd zaken zijn die veranderen, of niet meer passen, of achterhaald zijn, maar bij Friends is dat wel HEEL erg.
Sommige humor is tijdloos joh. Denk aan Black Books, Frasier, Blackadderquote:
Jennifer Aniston daarentegen...quote:
Ja, das volgens mij een vampier, net zoals Jared Letoquote:
Blackadder is epic goed.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige humor is tijdloos joh. Denk aan Black Books, Frasier, Blackadder
Nee hoor, Seinfeld was altijd kut.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:20 schreef Megalomaniac het volgende:
Mensen moeten iets minder naar dingen uit het verleden kijken met een hedendaagse bril.
Friends is een prima serie, net als Will & Grace, Frasier, Seinfeld en The Nanny, maar laat die series wel lekker in hun eigen tijdsgeest.
1 van de meest succesvolle shows. Maar we hebben het vast allemaal mis gehadquote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, Seinfeld was altijd kut.
ja, maar goed, dat was breaking bad ook, maar daar was ook geen reet aanquote:Op donderdag 4 november 2021 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
1 van de meest succesvolle shows. Maar we hebben het vast allemaal mis gehad
Slechte smaak is ook smaak. Gelukkig heeft 'ie een betere kijk op vrouwen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:50 schreef rival het volgende:
1 van de meest succesvolle shows. Maar we hebben het vast allemaal mis gehad
Volgens mij word je gecanceld als je dat zegt.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:46 schreef rival het volgende:
De nieuwe show van Chappelle is goed, dat is nou humor.
Blackadderquote:Op donderdag 4 november 2021 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige humor is tijdloos joh. Denk aan Black Books, Frasier, Blackadder
Dat ookquote:
Ik ben nu bij seizoen 4 en ik ga er niet zo snel doorheen als bij Friends of HIMYM. Ik vind George schijtirritant.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, Seinfeld was altijd kut.
Kramer had ik ook wel een bloedhekel aanquote:Op donderdag 4 november 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu bij seizoen 4 en ik ga er niet zo snel doorheen als bij Friends of HIMYM. Ik vind George schijtirritant.
Maar Elaine![]()
Die hele cultuur heb ik maling aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij word je gecanceld als je dat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |