In het tempo waar we nu testen, testen we ongeveer elke maand 10% van nederland a 70 eur / stukquote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er testen sowieso veel te veel mensen.
Ow, ik dacht:quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fok! bestaat uit twee kampen, of nouja, 3
Kamp 1 roept dat er paniek is
Kamp 2: roept dat er helemaal geen paniek is maar dat degene die roept dat er paniek is paniek zaait. dus dat er paniek is bij de groep die roept dat er paniek is.
Kamp 3: de groep die ertussenin zit en zegt dat het ze helemaal niet zo opvalt.
Ik ben pas 1 keer getest. Begin juli toen ik naar Italië wilde omdat ik toen nog maar 1 spuit had gehad. A.s. zondag wordt ik voor de 2e keer getest. Vlieg naar Sicilië en daar word je bij aankomst op het vliegveld getetst.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In het tempo waar we nu testen, testen we ongeveer elke maand 10% van nederland a 70 eur / stuk
Ik ga tot aan een zelftest, is die negatief dan geloof ik het wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen gaan er dan nog testen met klachten als ze gevaccineerd zijn?
Zal best een effect hebben ja, denk ook dat mensen zich dan minder snel laten testen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mooi dan dalen de besmettingen vanzelf.
Weetikveul joh! Doe niet zo fallusachtige bewegingen naar me maken!quote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
heheh, ja want privacy instellingen in een app zijn ook absoluut niet snel aan te passen
Ja dit dus, wie gaat zich dan nog laten testen als je vinkje wordt ingetrokken voor een week (?).quote:Op woensdag 3 november 2021 15:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om niet meer te gaan testen.
Combinatie negatieve test en gevaccineerd dan pas krijg je een groen vinkje, dus moet je je wel laten testen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
LOL, ja dan krijg je als gevolg dat je als gevaccineerde al helemáááál niet meer gaat testen lijkt mij toch?![]()
Voordat ik gevaccineerd was waren vakanties inderdaad de enige reden waarom ik me zou laten testen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer getest. Begin juli toen ik naar Italië wilde omdat ik toen nog maar 1 spuit had gehad. A.s. zondag wordt ik voor de 2e keer getest. Vlieg naar Sicilië en daar word je bij aankomst op het vliegveld getetst.
Ik test niet! Alleen voor Italië...
Hehehe you wishquote:Op woensdag 3 november 2021 16:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Weetikveul joh! Doe niet zo fallusachtige bewegingen naar me maken!
In principe zou het niet eens moeten uitmaken. Iedereen met wat hersencellen zou gewoon binnen moeten blijven als die positief.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:05 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja dit dus, wie gaat zich dan nog laten testen als je vinkje wordt ingetrokken voor een week (?).
Effectief is dat er al. Er wordt bijgehouden wie welke vaccinatie heeft gehad. Dan kun je dus ook eruit halen wie geen vaccinatie heeft gehad. Het lastige is met mensen die in het buitenland gevaccineerd zijn en mensen die bij zorginstellingen en huisartsen gevaccineerd zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:04 schreef Johannes788 het volgende:
Enge ontwikkeling
Eerder getweet. Dat centraal vastleggen van prikstatus gekoppeld aan je ID, zeer verontrustend. Daar is die dan, @:jpaternotte wil de wet aanpassen zodat de GGD kan aangeven wie nog niet geprikt is zodat deze mensen benaderd kunnen worden.
https://twitter.com/pgold(...)912481751060481?s=21
Huh dat gebeurd toch al?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:04 schreef Johannes788 het volgende:
Enge ontwikkeling
Eerder getweet. Dat centraal vastleggen van prikstatus gekoppeld aan je ID, zeer verontrustend. Daar is die dan, @:jpaternotte wil de wet aanpassen zodat de GGD kan aangeven wie nog niet geprikt is zodat deze mensen benaderd kunnen worden.
https://twitter.com/pgold(...)912481751060481?s=21
Iemand die toch al van plan was thuis te blijven zolang die besmettelijk is?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:05 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja dit dus, wie gaat zich dan nog laten testen als je vinkje wordt ingetrokken voor een week (?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |