Dat zou ik ook wel kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even ter aanvulling. Er wordt net over gesproken dat er partijen voorstander van zijn dat bij gevaccineerden "het groene vinkje" ingetrokken wordt bij een positieve test.
Constant de grenzen opzoeken en daarna zeggen "ja het werkt toch niet". Helaas is dit wel de werkelijkheid.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lijkt me een goede reden om niet meer te gaan testen.
Inderdaad en dan kunnen gevacineerden elkaar besmetten, hun oma's besmetten en begin je weer van voor af aan. Gevaccineerden zijn volgens een studie van de Universiteit van Oxford net zo besmettelijk. TvT werkt niet als de helft zich maar laat testen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gewoon overgaan tot 2G. TvT stoppen. Voor bepaalde locaties dan. Denk aan horeca e.d.
Best haalbaar, het QR systeem is er al, maar ze gaan er niet aan beginnen denk ik. Liever iedereen raken.
Mooi dan dalen de besmettingen vanzelf.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even ter aanvulling. Er wordt net over gesproken dat er partijen voorstander van zijn dat bij gevaccineerden "het groene vinkje" ingetrokken wordt bij een positieve test.
Fok! bestaat uit twee kampen, of nouja, 3quote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier op Fok! is eigenlijk de enige plek waar ik iets merk van paniek.
Het is ook de uitweg maar dan ook als bijna iedereen zich laat vaccineren, dit was 70% bij de Alfa variantquote:Op woensdag 3 november 2021 15:52 schreef Breedbekplevier het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat gevaccineerden er 'alles aan gedaan hebben'? We hebben een prikje laten zetten.
Met daarbij de belofte dat het de uitweg zou zijn, dat blijkt niet zo. En nu? Weiger je iedere vorm van maatregelen omdat je ook een prikje hebt laten zetten? De logica ontgaat me compleet.
En hoeveel mensen gaan er dan nog testen met klachten als ze gevaccineerd zijn?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen gaan er dan nog testen met klachten als ze gevaccineerd zijn?
Dit preciesquote:Op woensdag 3 november 2021 15:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je daarna fijn weer een paar maandjes normaal open! Tot de herfst weer voor de deur staat en we de vierde prik nodig hebben, uiteraard.
Gelukkig worden er al plannetjes gemaakt zoals "op het hoger onderwijs verplicht tweemaal weeks testen" zodat je een fijne zekere bron van tests en geconstateerde besmettingen houdt.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
LOL, ja dan krijg je als gevolg dat je als gevaccineerde al helemáááál niet meer gaat testen lijkt mij toch?![]()
Door Mickey Mouse!quote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Evenstar het volgende:
Ja Wilders, maar iemand moet eerst buiten de deur besmet raken om thuis de rest te kunnen besmetten.
Ik begreep dat dit technisch niet mogelijk was i.v.m. de privacy-instellingen op de app?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zal gelden voor slechts een klein percentage.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
maar het zou fijn zijn als de ongevaccineerden ook "even dat prikje" gingen halen. Kleine moeite, met veel winst.
Ik denk echt dat je overschat hoe de gemiddelde Nederlander erin zit. Een bekende van me werkt bij een bouwbedrijf, de enige reden dat de medewerkers die daar rondwandelen weten dat er regels zijn is omdat de uitvoerder het zegt of omdat het op de radio was tijdens de schaft in de keet.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef Evenstar het volgende:
Paternotte begint met een anekdote
[..]
Constant de grenzen opzoeken en daarna zeggen "ja het werkt toch niet". Helaas is dit wel de werkelijkheid.
De app doet geen callback maar je de app prima zo aanpassen dat je elke dag een nieuwe QR moet ophalen door in te loggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik begreep dat dit technisch niet mogelijk was i.v.m. de privacy-instellingen op de app?
heheh, ja want privacy instellingen in een app zijn ook absoluut niet snel aan te passenquote:Op woensdag 3 november 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik begreep dat dit technisch niet mogelijk was i.v.m. de privacy-instellingen op de app?
Ja, op dit moment niet. Het antwoord daarop: "Ja dan moet dat opgelost worden. Er zijn genoeg knappe koppen, ik ben geen app ontwikkelaar. Het moet gewoon kunnen"quote:Op woensdag 3 november 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er testen sowieso veel te veel mensen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen gaan er dan nog testen met klachten als ze gevaccineerd zijn?
In het tempo waar we nu testen, testen we ongeveer elke maand 10% van nederland a 70 eur / stukquote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er testen sowieso veel te veel mensen.
Ow, ik dacht:quote:Op woensdag 3 november 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fok! bestaat uit twee kampen, of nouja, 3
Kamp 1 roept dat er paniek is
Kamp 2: roept dat er helemaal geen paniek is maar dat degene die roept dat er paniek is paniek zaait. dus dat er paniek is bij de groep die roept dat er paniek is.
Kamp 3: de groep die ertussenin zit en zegt dat het ze helemaal niet zo opvalt.
Ik ben pas 1 keer getest. Begin juli toen ik naar Italië wilde omdat ik toen nog maar 1 spuit had gehad. A.s. zondag wordt ik voor de 2e keer getest. Vlieg naar Sicilië en daar word je bij aankomst op het vliegveld getetst.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In het tempo waar we nu testen, testen we ongeveer elke maand 10% van nederland a 70 eur / stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |