Veel te oud voor Vegeta....quote:
VVD wil de gevaccineerden uitsuiten van de maatregelen want ze hebben zo hun best gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:41 schreef Evenstar het volgende:
SGP komt ook weer langs ... wil natuurlijk iedereen aanspreken en niet alleen de ongevaccineerden
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus jij wilt ook minder Marokkanen?
AlwaysWappie rolt lekkerder van de tong.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
In kleinere kringen wordt @:AlwaysHappy ook wel AlwaysGekkie genoemd.
Betaal je dan ook even 10 euro meer aan zorgpremie per maand ?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef Evenstar het volgende:
"Ik wil best IC capaciteit uitbreiden, maar ik heb geen mensen"
doe daar dan wat aan kut ...
Snaputooknie... iets met 9000 geloof ik....quote:Op woensdag 3 november 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel te oud voor Vegeta....
Maar meestal heb ik dan nog wel er van gehoord, maar dit zegt me echt niks.
Alhoewel nou ik even google, heb ik dat wel eens gezien, met die idiote haren. Maar is helemaal niet mijn genre.
Waarom duikt hij hier steeds op?
Mijn wc papier is op en ik durf al een jaar geen nieuwe te halen omdat ik bang ben dat mensen mij een hamsteraar vindenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok naja, duidelijk. Ik ga vast WC papier inslaan dan maar.
Tijd om mijn username te wijzigen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
AlwaysWappie rolt lekkerder van de tong.
Red je het niet mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Betaal je dan ook even 10 euro meer aan zorgpremie per maand ?
Meet Vegetaquote:Op woensdag 3 november 2021 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik hier de enige die Vegeta niet kent? En waarom wordt die zo vaak genoemd?
Noem hem een gekkie of niet, hij blijft @AlwaysHappyquote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
In kleinere kringen wordt @:AlwaysHappy ook wel AlwaysGekkie genoemd.
IC-capaciteit uitbreiden kan ook binnen het huidige zorgbudget, dan moeten er alleen keuzes gemaakt worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Nou wat hadden ze het zwaar.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Breedbekplevier het volgende:
Jongeren hebben ook verrassend zwaar moeten lijden onder deze crisis terwijl je net zo goed had kunnen stellen dat juist die groep volledig uitgesloten zou kunnen worden van maatregelen omdat ze weinig tot geen risico lopen maar wel ernstige gevolgen ondervinden.
Ik snap dan ook niet hoe sonmmige gevaccineerden deze status wel voor zichzelf willen claimen op dit moment.
Oh! Vanmorgen vond je het nog zo vermakelijk. Watskeburt?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef aartstyle het volgende:
De paniek begint echt toe te slaan nu. Vaccin was de uitweg, maar al is 100% gevaccineerd straks dan nog is het twijfelachtig of we de winter normaal doorkomen.
Is er nog nieuws over aankomende medicijnen? Lopen daar al goedkeuringsprocessen voor?
Begin het toch wel uitzichtloos in te zien op dit moment.
Zonnebril en mondkapje op...quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Mijn wc papier is op en ik durf al een jaar geen nieuwe te halen omdat ik bang ben dat mensen mij een hamsteraar vinden
Oh ja, met die 9000 dook hij op! Mysteries allemaal....quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Snaputooknie... iets met 9000 geloof ik....![]()
Ook te oud voor stripfiguren zekers...
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel te oud voor Vegeta....
Maar meestal heb ik dan nog wel er van gehoord, maar dit zegt me echt niks.
Alhoewel nou ik even google, heb ik dat wel eens gezien, met die idiote haren. Maar is helemaal niet mijn genre.
Waarom duikt hij hier steeds op?
quote:
https://knowyourmeme.com/memes/its-over-9000quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Snaputooknie... iets met 9000 geloof ik....![]()
Ook te oud voor stripfiguren zekers...
Gevaccineerden hebben gedaan wat ze konden om het "met elkaar te doen". Gevaccineerden zijn minder besmettelijk etc.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:45 schreef Breedbekplevier het volgende:
Jongeren hebben ook verrassend zwaar moeten lijden onder deze crisis terwijl je net zo goed had kunnen stellen dat juist die groep volledig uitgesloten zou kunnen worden van maatregelen omdat ze weinig tot geen risico lopen maar wel ernstige gevolgen ondervinden.
Ik snap dan ook niet hoe sonmmige gevaccineerden deze status wel voor zichzelf willen claimen op dit moment.
Prima. Als dat voorkomt dat we in de teringzooi blijven zitten ....quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Newsworld het volgende:
[..]
De zorgverzekering gaat elk jaar omhoog dus ja we gaan weer meer betalen met z'n allen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Newsworld het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |