@Dven is Thierry overal commentaar op dus.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af welke politicus achter welk account zit hoor. Laat het raden beginnen
Wat is die Rutte toch een gekke tataquote:Op woensdag 3 november 2021 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
En Rutte die zegt:"Er is nog genoeg om te poepen, hoor."
En iedereen zo van:"Hahahihihoohaha, gekke jongen!"
Behalve wat ondernemers die hun tent kunnen sluiten. Die vinden het inmiddels gewoon niet zo lollig meer.
Ze volgen vaak het OMT en die zeggen dat het niet haalbaar is. Ze willen geen polarisatie.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat 2G wel gaat komen.
Wel gek genoeg toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar is hij niet wappie genoeg voor joh
Dat kan niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef halfway het volgende:
Kuipers had het over de piek van 500 in december.
Door bijvoorbeeld de mondkapjes niet in te voeren, zeker.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:33 schreef Evenstar het volgende:
VVD is in ieder geval wel voor zoveel mogelijk de gevaccineerden ontzien. Dat is dan wel weer netjes, maar is het haalbaar?
Ik had nog 1 papiertje wc papier in huis en moest... gelukkig had ik in de auto een voorraad wc papier in de kofferbak!quote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok naja, duidelijk. Ik ga vast WC papier inslaan dan maar.
Ik zou mezelf eerder vergelijken met een Wilders. Maar dan net even wat minder extreem. Maar ik deel wel veel van zijn standpunten altijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar is hij niet wappie genoeg voor joh
Op zich is dat ook wel fair. Het probleem is de belofte dat vaccinatie de uitweg zou zijn, dat blijkt niet te kloppen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze hier aan gaan beginnen, de hele crisis moet het lijden al collectief gebeuren. Gericht ingrijpen is nog nooit gebeurd dus waarschijnlijk dat het nu ook niet gaat gebeuren.
Waarom niet? Volgens mij zijn tussen juli en nu aardig wat mensen gevaccineerd. Dat negeer je nu.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:39 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Het aantal besmettingen was vrijwel constant augustus en ook de IC opnames, een maand lang; 2250-200.
Wanneer we nu op dit moment op bijna 4x zoveel zitten kan het nooit maar tot de 500 leiden en dan ook nog eens pas 6 weken later.
Hoeee kan dat nooooooooouuquote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef Evenstar het volgende:
"Ik wil best IC capaciteit uitbreiden, maar ik heb geen mensen"
doe daar dan wat aan kut ...
Als je deze grafieken ziet is het wel terecht dat er voor sporten QR codes komen. Die sporters vallen allemaal in de categorieën waar de toenames zijn te zien.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef Oliver23 het volgende:
Leeftijdsgroepen IC en Verpleegafdelingen vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Situatie vandaag in de ziekenhuizen met precies een jaar geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, kan onderhand wel ja.quote:
Dus jij wilt ook minder Marokkanen?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou mezelf eerder vergelijken met een Wilders. Maar dan net even wat minder extreem. Maar ik deel wel veel van zijn standpunten altijd.
OMT kunnen ze in deze situatie een keertje vrij eenvoudig negeren omdat die er niet zijn voor de 'maatschappelijke gevolgen', dat hebben ze vaak genoeg herhaald als ze weer met een domme maatregel kwamen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze volgen vaak het OMT en die zeggen dat het niet haalbaar is. Ze willen geen polarisatie.
Maar als ze al vervolg stappen willen zetten hoop ik toch echt dat ze het wel gaan overwegen. Je motiveert mensen om toch een prik te halen en je geeft gevaccineerden die geprikt zijn vanwege het willen van meer vrijheid tenminste het idee dat ze ook echt profijt hebben gehad van een prik.
Veel te oud voor Vegeta....quote:
VVD wil de gevaccineerden uitsuiten van de maatregelen want ze hebben zo hun best gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:41 schreef Evenstar het volgende:
SGP komt ook weer langs ... wil natuurlijk iedereen aanspreken en niet alleen de ongevaccineerden
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus jij wilt ook minder Marokkanen?
AlwaysWappie rolt lekkerder van de tong.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
In kleinere kringen wordt @:AlwaysHappy ook wel AlwaysGekkie genoemd.
Betaal je dan ook even 10 euro meer aan zorgpremie per maand ?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:35 schreef Evenstar het volgende:
"Ik wil best IC capaciteit uitbreiden, maar ik heb geen mensen"
doe daar dan wat aan kut ...
Snaputooknie... iets met 9000 geloof ik....quote:Op woensdag 3 november 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel te oud voor Vegeta....
Maar meestal heb ik dan nog wel er van gehoord, maar dit zegt me echt niks.
Alhoewel nou ik even google, heb ik dat wel eens gezien, met die idiote haren. Maar is helemaal niet mijn genre.
Waarom duikt hij hier steeds op?
Mijn wc papier is op en ik durf al een jaar geen nieuwe te halen omdat ik bang ben dat mensen mij een hamsteraar vindenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok naja, duidelijk. Ik ga vast WC papier inslaan dan maar.
Tijd om mijn username te wijzigen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
AlwaysWappie rolt lekkerder van de tong.
Red je het niet mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Betaal je dan ook even 10 euro meer aan zorgpremie per maand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |