Oh ja dat was een betere troostprijs geweestquote:
Nee maar er zal vast ergens een tussenstand staanquote:Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je daar een screenshot van gemaakt om het vast te leggen
quote:
Verbolgen zeker.Verdraaien zeker niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en 's nachts en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Ghe ghe in zo'n netje ookquote:Op woensdag 3 november 2021 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat was een betere troostprijs geweest
Mwah daar ben je wel goed in.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verbolgen zeker.Verdraaien zeker niet.
Jawel, een paar weken geleden bleef je maar zeggen dat DTS-ers hier niet welkom zijn, je verdraaide toen mijn woorden, want ik had gezegd dat iedereen welkom is, maar dat we er hier geen tweede DTS van gaan maken. En nu verdraai je mijn woorden over het plaatsen van Youtubes, ik heb gezegd dat af en toe een Youtube prima is, maar dat alleen maar Youtubes plaatsen storend is in een sc, ik heb dus niet gezegd dat je geen Youtubes mag plaatsen.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verbolgen zeker.Verdraaien zeker niet.
Hier is het nog steeds foto 1quote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend, zo begonnen we:
[ afbeelding ]
En zo was het halverwege
[ afbeelding ]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelenquote:Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ze in huis![]()
Ik mik ze voor de lol altijd in de schoen van mijn kleinzoon als hij hier slaapt (14 jaar)![]()
[ afbeelding ]
Zijn trouwens groot, groter dan vroeger lijkt mij
Leuke traditiequote:Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ze in huis![]()
Ik mik ze voor de lol altijd in de schoen van mijn kleinzoon als hij hier slaapt (14 jaar)![]()
[ afbeelding ]
Zijn trouwens groot, groter dan vroeger lijkt mij
Ik slide even in je DM.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, een paar weken geleden bleef je maar zeggen dat DTS-ers hier niet welkom zijn, je verdraaide toen mijn woorden, want ik had gezegd dat iedereen welkom is, maar dat we er hier geen tweede DTS van gaan maken. En nu verdraai je mijn woorden over het plaatsen van Youtubes, ik heb gezegd dat af en toe een Youtube prima is, maar dat alleen maar Youtubes plaatsen storend is in een sc, ik heb dus niet gezegd dat je geen Youtubes mag plaatsen.
Wat een veranderingquote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend, zo begonnen we:
[ afbeelding ]
En zo was het halverwege
[ afbeelding ]
Van mij de sigaretten. Mag ook niet meerquote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
en nu helemaal niet meerquote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
Het was inderdaad een kleine wereld vanmorgen. Leuke werkplek heb jequote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend, zo begonnen we:
[ afbeelding ]
En zo was het halverwege
[ afbeelding ]
Noesquote:
Alstublieft.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu helemaal niet meer
als er 10 % cacao inzit zal het veel zijn
Dit! Van die zoete weeige melkchocoladequote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |