abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202011450
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of van die chocolade centjes.
Oh ja dat was een betere troostprijs geweest _O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:44:27 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202011453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Heb je daar een screenshot van gemaakt om het vast te leggen :D
Nee maar er zal vast ergens een tussenstand staan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:44:39 #203
184769 crew  Deisyy
pi_202011455
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Sjakie O+
Sjakie en de chocoladecentjes :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202011463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Heb ik ook gedaan _O-
:D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202011467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en 's nachts en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Verbolgen zeker.Verdraaien zeker niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:45:22 #206
184769 crew  Deisyy
pi_202011468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:44 schreef pullup het volgende:

[..]
Oh ja dat was een betere troostprijs geweest _O-
Ghe ghe in zo'n netje ook :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202011491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Sjakie en de chocoladecentjes :D
:Y :Y :Y :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202011495
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of van die chocolade centjes.
Ik heb ze in huis _O-
Ik mik ze voor de lol altijd in de schoen van mijn kleinzoon als hij hier slaapt (14 jaar) _O-


Zijn trouwens groot, groter dan vroeger lijkt mij
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  woensdag 3 november 2021 @ 10:47:12 #209
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Verbolgen zeker.Verdraaien zeker niet.
Mwah daar ben je wel goed in.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:47:36 #210
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011506
Ieder zijn eigen waarheid :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:47:58 #211
184769 crew  Deisyy
pi_202011509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Verbolgen zeker.Verdraaien zeker niet.
Jawel, een paar weken geleden bleef je maar zeggen dat DTS-ers hier niet welkom zijn, je verdraaide toen mijn woorden, want ik had gezegd dat iedereen welkom is, maar dat we er hier geen tweede DTS van gaan maken. En nu verdraai je mijn woorden over het plaatsen van Youtubes, ik heb gezegd dat af en toe een Youtube prima is, maar dat alleen maar Youtubes plaatsen storend is in een sc, ik heb dus niet gezegd dat je geen Youtubes mag plaatsen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202011512
Het was een mooie ochtend O+ , zo begonnen we:



En zo was het halverwege

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202011514
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend O+ , zo begonnen we:

[ afbeelding ]

En zo was het halverwege

[ afbeelding ]
Hier is het nog steeds foto 1
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202011515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ik heb ze in huis _O-
Ik mik ze voor de lol altijd in de schoen van mijn kleinzoon als hij hier slaapt (14 jaar) _O-
[ afbeelding ]

Zijn trouwens groot, groter dan vroeger lijkt mij
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:49:08 #215
184769 crew  Deisyy
pi_202011520
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ik heb ze in huis _O-
Ik mik ze voor de lol altijd in de schoen van mijn kleinzoon als hij hier slaapt (14 jaar) _O-
[ afbeelding ]

Zijn trouwens groot, groter dan vroeger lijkt mij
Leuke traditie :D En ze lijken inderdaad groter, vooral dikker ook.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202011521
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jawel, een paar weken geleden bleef je maar zeggen dat DTS-ers hier niet welkom zijn, je verdraaide toen mijn woorden, want ik had gezegd dat iedereen welkom is, maar dat we er hier geen tweede DTS van gaan maken. En nu verdraai je mijn woorden over het plaatsen van Youtubes, ik heb gezegd dat af en toe een Youtube prima is, maar dat alleen maar Youtubes plaatsen storend is in een sc, ik heb dus niet gezegd dat je geen Youtubes mag plaatsen.
Ik slide even in je DM.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:49:24 #217
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011523
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend O+ , zo begonnen we:

[ afbeelding ]

En zo was het halverwege

[ afbeelding ]
Wat een verandering :o
Mooi O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:

[..]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
Van mij de sigaretten. Mag ook niet meer :(
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_202011526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:

[..]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
en nu helemaal niet meer
als er 10 % cacao inzit zal het veel zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 3 november 2021 @ 10:49:53 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011530
Weer geen test vandaag @Prisha :'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:49:53 #221
184769 crew  Deisyy
pi_202011531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend O+ , zo begonnen we:

[ afbeelding ]

En zo was het halverwege

[ afbeelding ]
Het was inderdaad een kleine wereld vanmorgen. Leuke werkplek heb je O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202011552
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
Weer geen test vandaag @:Prisha :'(
Noes
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202011555
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
en nu helemaal niet meer
als er 10 % cacao inzit zal het veel zijn
Alstublieft. :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:52:34 #224
184769 crew  Deisyy
pi_202011559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:

[..]
Die waren wel mijn favo vroeger al was de chocolade eigenlijk niet te hachelen
Dit! Van die zoete weeige melkchocolade :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 3 november 2021 @ 10:52:46 #225
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011562
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:52 schreef pullup het volgende:

[..]
Noes
Mooi balen -O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')