Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
na 6 mnd gewoon weer een prik, zo moeilijk is het niet.
Dan weet je ook weer waar de achterban van VVD en CDA zit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zie ik de bui alweer hangen. Ouderen die straks weer eerder normaler op vakantie kunnen dan de rest. Alweer. Na een winter van solidariteit uiteraard.
Was deze zomer natuurlijk ook het geval. Ik moest nog wachten tot eind augustus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zie ik de bui alweer hangen. Ouderen die straks weer eerder normaler op vakantie kunnen dan de rest. Alweer. Na een winter van solidariteit uiteraard.
Hugo: Ik verbind mensen. Ik vermijd splitsingen tussen groepen, ik verbind groepen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef DonDruiper het volgende:
Alle maatregelen van vandaag zijn bedacht om ongevaccineerden het zo moeilijk mogelijk te maken.
Of het helpt?
Ik heb echt totaal geen moeite met de vaccinatie zelf. Als er iedere 6 maanden een vaccinatie gezet moet worden, geen probleem, doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Precies, elke 6 maanden je even laten (beet)nemen, zo moeilijk is dat niet.
Van te voren even masseren en het glijdt er zo in waarna je 6 maanden een Sitting-Duck bent.
Ze willen polarisatie en wrok tussen groepen voorkomen, maar op deze manier maken ze het alleen maar erger. Puur richten op 2G zou voor polarisatie zorgen, maar niet alsof dat nu niet gebeurt. Krijgen we straks weer wrok richting de ouderen die voorrang krijgen met boosters zodat ze weer eerder dingen mogen. En de wrok richting ongevaccineerden verdwijnt ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Was deze zomer natuurlijk ook het geval. Ik moest nog wachten tot eind augustus.
En Gert en Hermien konden al vrolijk weg.
In België had er één een goed idee: https://www.clint.be/ente(...)s-en-een-rood-licht/quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
Ik lees net dat je geen mondkapje op hoeft bij de sekswerkers. Kent iemand hier een sekswerker die ook haren knipt? Een knipbeurt met happy end zeg maar.
quote:Zo had kapster Evy alvast een schitterend idee om vroegtijdig opnieuw open te gaan in plaats van te wachten tot 15 januari. Even haar zaak omdopen tot ‘Kapsalon Pussycat’, een paar leuke lichtjes installeren en happy endings aanbieden tijdens en na het knippen. Het geld kon weer binnenstromen.
Dat is het hele punt. Een prikje is niet zo erg. Maar straks moet je dus bij elk gebouw of elke gelegenheid waar je binnenloopt steeds weer aantonen dat je dat prikje hebt gehaald. Dodelijk vermoeiend gewoon.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen moeite met de vaccinatie zelf. Als er iedere 6 maanden een vaccinatie gezet moet worden, geen probleem, doen.
Maar het systeem van controle en repressie wat eromheen gebouwd wordt is echt van totaal andere orde.
met de huidige instroom moet het nog doorstijgen naar 340 om 1200, het heeft weinig zin om het nu op de voet te gaan volgenquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:40 schreef _serial_ het volgende:
Inmiddels staat de teller op de IC op 251, en VP op 1084
Ik heb ook wel issues met eventuele boosters; vooral voor jongere generaties. Het is bekend dat jongeren bij elke prik kans lopen op hart issues. Hoe vaker je zo'n prik haalt hoe groter de kans is dat je door zoiets geraakt wordt. Dan moeten ze wel heel duidelijk uit kunnen leggen waarom boosters noodzakelijk zijn voor jongere generaties en of de risico's opwegen tegen de noodzaak.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen moeite met de vaccinatie zelf. Als er iedere 6 maanden een vaccinatie gezet moet worden, geen probleem, doen.
Maar het systeem van controle en repressie wat eromheen gebouwd wordt is echt van totaal andere orde.
Staat nu op een jaar voor Oostenrijk en Kroatië bronquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een land als Oostenrijk zegt nu al dat ze je niet meer volledig gevaccineerd vinden na iets van 250 dagen of zo. Weet het cijfer niet uit mijn hoofd. Dus dan heb je sowieso al een booster nodig; andere landen zullen vast volgen.
Ik ben steeds banger dat dat geen grapjes meer worden. Misschien niet in Nederland, maar wel in andere landen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij zou trouwens wel de eerste zijn geweest met 40 tot 45 grapjes over deze shitzooiMijn opa
![]()
Ik ben iig overal waar ik voortaan kom een wandelende sekswerkerquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef MichaelScott het volgende:
Ik lees net dat je geen mondkapje op hoeft bij de sekswerkers. Kent iemand hier een sekswerker die ook haren knipt? Een knipbeurt met happy end zeg maar.
Oplossing: mensen thuis opsluiten. Letterlijk opsluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef jcdragon het volgende:
Bij Nieuwsuur:
Corona besmettingen
55,8% thuis
9,3 % werk
5,3% school/kinderopvang
1,2% sportclub
Hoog tijd om de coronapas te checken bij het walking football dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef jcdragon het volgende:
Bij Nieuwsuur:
Corona besmettingen
55,8% thuis
9,3 % werk
5,3% school/kinderopvang
1,2% sportclub
Ja, en hoe komen ze er thuis aan...quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:50 schreef jcdragon het volgende:
Bij Nieuwsuur:
Corona besmettingen
55,8% thuis
9,3 % werk
5,3% school/kinderopvang
1,2% sportclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |