En zondag zit ie weer vooraan in de kerk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Alles doen om maar dwang en drang te veroorzaken zonder het zo te noemen. Achterbakse hond.
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Breekfast het volgende:
Een grote meerderheid is gevaccineerd, en een meerderheid van de ziekenhuisopnames (3/4) zijn ongevaccineerd. Maar nee. die vaccins die werken niet hoor
Ik heb het even gemist. Wat was er precies?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Zij zet Hugo wel klem, genietenEerste keer dat een journalist doet wat die moet doen.
Definieer "werken" en die cijfers je roept zijn van tot 01okt21.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Breekfast het volgende:
Een grote meerderheid is gevaccineerd, en een meerderheid van de ziekenhuisopnames (3/4) zijn ongevaccineerd. Maar nee. die vaccins die werken niet hoor
Die ligt bij de volgende persco gekneveld in de bezemkast.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Zij mag haar pasje straks inleveren denk ik
Zullen we deze quote bewaren en over een maand nog eens terug kijken hoe de verhoudingen dan zijn? Die ongevaccineerden die kans hebben op een ic-bed raakt een keer op. Er is geen oneindige stroom aan ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.
Wat als en stel vragen..... bv stel dat de verkoopster van de bakker geen CTB heeft... wordt ze dan ontslagen ?quote:
Het heeft weinig zin inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, als iemand nog zo denkt kunnen wij het nog 100 keer uitleggen. Het heeft gewoon geen zin.
Die zetten Hugo echt met de rug tegen de muur m.b.t. vaccinatiedrang/plicht etc.o.a. over QR voor werkplekken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist. Wat was er precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |