2 dagen op rij, nu moet het wel een storing zijn!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
7.727 positieve testen
209 ziekenhuisopnames
22 IC-opnames
18 overlijdens
Heeft dat nog wel zin dan? Ze vegen er lachend hun reet weer mee af.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jep, en eigenlijk is dat maar goed ook.
Gaat ook nergens over dit. Zwembaden,musuea en dierentuinen zullen ook blij zijn met deze symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zullen het 24/7 deel wel schrappen en daardoor wat leden kwijtraken. Voor die anderhalve paardenkop die tussen 2 en 3 uur 's nachts komt sporten kan je niemand inhuren.
JA!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:14 schreef Benny het volgende:
De echte vraag is natuurlijk...
Zijn Vlieland en Schiermonnikoog nog coronavrij?
Ze kunnen het extra uur van de teruggaan naar de wintertijd niet aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
2 dagen op rij, nu moet het wel een storing zijn!
Dat hoor je dan weer niet in het nieuws hequote:
Sharing is caring!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
Ik krijg in de mail een nieuw covid protocol van mijn werk van 7 pagina's.
Dat staat toch in het LCPS rapport?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:17 schreef OProg het volgende:
Het valt me mee.
Ik zit dat RIVM rapport door te nemen. Staat er nu ergens concreet iets over ziekenhuisopname vs vaccinatie? Ik kan het alleen vinden voor besmetting vs vaccinatie.
Tenminste nog een evenement wat nog wel gepland is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je me volgend weekend aanmoedigen... als dat nog door kan gaan dan. Drechtstadloop.
Oh. Ik dacht dat er ook iets uit dat RIVM rapport over uit te halen was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat staat toch in het LCPS rapport?
Het zou kunnen dat het met de vakanties te maken heeft. Al dachten de we dat vorige week ook ergens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:21 schreef Za het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen we met 800 pd omlaag wegens "herfstvakantie effect".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |