Niet met die instelling, neequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Theorie, ja. Alleen is dan de vraag hoe je dat uit wil gaan voeren. Je kan immers niet iedereen in een dorp gaan opsluiten door een cordon van marechaussee er omheen te zetten.
Nee, het kan ook daadwerkelijk niet. Er is gewoon niet genoeg inzetbaar materieel en mensen om zoiets voor elkaar te krijgen.quote:
Schieten. Met alleen knuppelen komen ze in het ziekenhuis, en dat kunnen we er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, het kan ook daadwerkelijk niet. Er is gewoon niet genoeg inzetbaar materieel en mensen om zoiets voor elkaar te krijgen.
Ja, als je alle marechaussee/landmacht/whatever overal vandaan wil trekken. En wat als iemand door de blokkade heen wil? Knuppelen? Schieten?
@Zipportal en ik zijn grote voorstanders van het sluiten van een bepaalde stad in Nederland.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:30 schreef Bocaj het volgende:
En toch zit ik te denken dat misschien een lokale lockdown handiger is.
We weten waar veel besmettingen voorkomen.
Neem een bepaalde grenswaarde en lockdown alleen die stad of dorp...
Ik weet waterdicht is het niet maar zouden we er dan misschien al wel niet zijn?
De logica ontgaat mij totaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:39 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Ah, dus maatregelen moeten sowieso blijkbaar pijn doen bij de hele bevolking, want anders werken ze niet.
Als je in dit land niet van je laat horen, wordt je onder de voet gelopen. Want niemand denk aan jezelf als je dat niet zelf doet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland in een notendop - natuurlijk is die maatregel van de zotte, maar direct dat recalcitrante komt me echt de keel uit
Mja, ik vind het lastig hoor. Wel met je eens dat dat recalcitrante irritant begint te worden, maar snap ook wel dat men er klaar mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland in een notendop - natuurlijk is die maatregel van de zotte, maar direct dat recalcitrante komt me echt de keel uit
Terwijl het grote probleem bij de gebedshuizen en bezoekers liggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, ik vind het lastig hoor. Wel met je eens dat dat recalcitrante irritant begint te worden, maar snap ook wel dat men er klaar mee.
Snap sowieso niet dat men sports en onderwijs blijft aanpakken. Horeca heb ik dan nog een beetje begrip voor, maar constant sport en onderwijs aanpakken begint wel irritant te worden.
Voor waterpolo en zwemtrainingen en/of wedstrijden, zeker wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komen 13+ kinderen dan 3x per week in een zwembad?
Dit dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:38 schreef Evenstar het volgende:
Snap sowieso niet dat men sports en onderwijs blijft aanpakken
Ja, maar dat is allemaal moeilijk moeilijk, want vrijheid van godsdienst bla bla.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl het grote probleem bij de gebedshuizen en bezoekers liggen.
Het was een grapje, hequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, het kan ook daadwerkelijk niet. Er is gewoon niet genoeg inzetbaar materieel en mensen om zoiets voor elkaar te krijgen.
Ja, als je alle marechaussee/landmacht/whatever overal vandaan wil trekken. En wat als iemand door de blokkade heen wil? Knuppelen? Schieten?
Zelfs in relatieve bananenrepublieken als Italie deden ze dat met succes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Theorie, ja. Alleen is dan de vraag hoe je dat uit wil gaan voeren. Je kan immers niet iedereen in een dorp gaan opsluiten door een cordon van marechaussee er omheen te zetten.
Maar waarom kun je wel een wetswijziging voorbereiden voor de QR check op school, maar is dat onmogelijk voor de reli paleizen? Of willen ze dat gewoon niet? Of "kan het niet".quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is allemaal moeilijk moeilijk, want vrijheid van godsdienst bla bla.
Ondertussen zorgen ze dat leerlingen en studenten steeds meer gaan achterlopen en dat men steeds minder gaat sporten, maar dat maakt niet uit ... ofzo.
Gelukkig pakken ze de dierentuinen aan, hotspots genot.
De gendarmes in Frankrijk en de carabinieri in Italië hebben ook iets meer gezag dan de jongens in het blauw hier in Nederland.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zelfs in relatieve bananenrepublieken als Italie deden ze dat met succes.
Dat hadden we absoluut ook moeten doen in de donkerste dagen maar de politieke lef ontbrak. Nu is het wat overdreven.
Nu al zin in de vragen van Charlotte Nijsquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik kijk wel alvast uit naar erg kritische en inhoudelijke vragen na persco vanavond
Was alle ADE's stukquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:46 schreef _serial_ het volgende:
Push genot, meer dan 1000 positieve tests rondom ADE. Op vele 100 duizenden bezoekers.
/Care
Klaarblijkelijk "kan het niet" omdat het onconstitutioneel is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar waarom kun je wel een wetswijziging voorbereiden voor de QR check op school, maar is dat onmogelijk voor de reli paleizen? Of willen ze dat gewoon niet? Of "kan het niet".
Ik niet. Die domme journalisten gaan toch alleen maar vragen waarom er geen zwaardere maatregelen komen zoals het sluiten van bepaalde sectoren. Alsof we daarop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik kijk wel alvast uit naar erg kritische en inhoudelijke vragen na persco vanavond
Alles kan, als de wil er maar is. Genoeg grondrechten waar men nu omheen werkt, dus ook godsdienst kan even aan de kant gezet worden als de wil er is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar waarom kun je wel een wetswijziging voorbereiden voor de QR check op school, maar is dat onmogelijk voor de reli paleizen? Of willen ze dat gewoon niet? Of "kan het niet".
Iemand het het voorspelt hier. Weet niet meer wie, maar respectquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jaaa nieuwe routekaart
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |