abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201996143
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
We zitten sowieso tot in juni weer aan allerlei regels vast, je mag blij zijn als de winkels, horeca, sportclubs en noem maar op niet in januari allemaal weer dicht zitten.
Om de ongevaccineerden en kwetsbaren te beschermen :Y
(kortom kom zsm met die boosterprik voor de fragiele mensen voor je ze weer eenzaam opsluit)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201996144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:18 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
In andere landen zijn, zeker in de steden, overal testlocaties. Ik heb dat gezien in Duitsland en Zwitserland. In Berlijn kon je je op elke hoek van de straat gratis laten testen. Meestal wel een sneltest overigens, maar goed, die zijn ook best betrouwbaar. In Zwitserland waren in de steden ook mobiele en niet-mobiele testlocaties.
Ja, elk land heeft de kans aangegrepen om iets op te zetten. De meeste landen hebben de afgelopen 19 maanden gebruikt om een goed systeem op te tuigen.

Wij hier hebben ervoor gekozen om alles zo snel mogelijk af te breken.

quote:
Ik woon in een middelgrote studentenstad in Nederland en de dichtstbijzijnde officiële testlocatie is 20 minuten met de fiets van mijn huis. Ik vind dat echt behoorlijk ver, zeker als je mogelijkerwijs een gevaarlijk virus hebt. De openingstijden van de testlocatie zijn ook niet bepaald ruim te noemen.
Mijn partner moest vorig jaar testen op 45 kilometer afstand. Doodziek. En dat moet dan in de auto stappen en 1,5 uur gaan rijden? Krankzinnig toch.

Nu was dit wel in de periode dat testen echt een groot ding was, toen was het nog te begrijpen. Nu we 12 maanden verder zijn en er weer voor gezorgd is dat het zo'n bende is is schandalig.
pi_201996145
quote:
Die werken ook niet.

Ik quote het wervende tekstje:

Voordelen

Vermindering in beslagen brilglazen
✅Eenvoudig aan te brengen
✅Geschikt voor stoffen en chirurgische mondmaskers
✅Set van 5
✅Koud vervormbaar tot het juiste formaat
✅Goed te desinfecteren met alcohol door hoge chemische resistentie

Marketingpraat.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:26:45 #254
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201996150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En dit keer dus zonder steunmaatregelen, dus reken maar dat er aardig wat zaken gaan sneuvelen.
Maar dan hebben we wel obese Ali die structureel een vaccin weigerde een IC-bed kunnen geven!
pi_201996156
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:26 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Die werken ook niet.

Ik quote het wervende tekstje:

Voordelen

Vermindering in beslagen brilglazen
✅Eenvoudig aan te brengen
✅Geschikt voor stoffen en chirurgische mondmaskers
✅Set van 5
✅Koud vervormbaar tot het juiste formaat
✅Goed te desinfecteren met alcohol door hoge chemische resistentie

Marketingpraat.
Deze dan?
https://www.blokker.nl/hu(...)3-st.--/2538063.html
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:27:51 #256
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201996163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:26 schreef _serial_ het volgende:

[..]
(kortom kom zsm met die boosterprik voor de fragiele mensen voor je ze weer eenzaam opsluit)
Voordat we gaan boosteren moeten we eerst weer maandenlang een log systeem uitrollen.
pi_201996167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Een goed passend ffp2 masker gebruiken.
Ook geprobeerd te vinden. Ik heb meerdere merken gehad, en ik ben het gewoon zat om elke keer weer zo'n pak te kopen om er dan achter te komen dat die ook weer niet goed zitten.
pi_201996168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:08 schreef GereDathan het volgende:
Wat is Nederland toch een apenland. Hoelang zitten we nu in deze shit, een maand of 20 zeg maar even. Gisteren moest ik een Coronatest doen (want klachten lijkend op Corona).

Het begon al goed, ik kon wel terecht ergens op meer dan 40 km afstand van mijn huis. Een afspraak in mijn eigen woonplaats kon niet. Toevallig op de lokale GGD gezien dat er een mobiele testlocatie is, daar kon ik zonder afspraak terecht.

De locatie zelf was prima geregeld. 2 minuten moeten wachten en daarna vlot getest. Niets op aan te merken.

Maar dan, we zijn nu op een paar minuten na 24 uur verder. En u raadt het al, nog steeds geen uitslag. Dat kan tot 36 uur duren, maar "is er misschien morgenochtend al hoor meneer".

Flikker toch op, wat een apenland. Hoe zorgen we ervoor dat mensen niet gaan testen en na een test vrolijk op pad gaan? Inderdaad, door het zo lastig mogelijk te maken allemaal.

Zorg voor een fijnmazig testnetwerk en zorg dat testuitslagen binnen 12 uur bekend zijn. Hoe moeilijk kan het wezen.
Nederland is zo klein en heeft zo'n goede infrastructuur, daar is geen excuus voor.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:28:23 #259
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_201996170
Ik wil een mediaverbod voor FHM (Ferd, Hugo en Mark). Dat voorkomt bij mij in elk geval stress en hartklachten. Ontlast de zorg toch ook weer potentieel.
Never explain, never apologize.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:28:59 #260
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201996178
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:28 schreef Lurf het volgende:
Ik wil een mediaverbod voor FHM (Ferd, Hugo en Mark). Dat voorkomt bij mij in elk geval stress en hartklachten. Ontlast de zorg toch ook weer potentieel.
Doe GKK er ook bij dan (Gommers kuipers en koopmans)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_201996184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Was dat in de periode dat de GGD nog sneltesten deed?
Heeft de GGD ooit sneltesten gedaan?

Nee, dat was eenzelfde PCR test als gisteren.
pi_201996187
quote:
Ook al een keer geproberd.

Mensen, het is fijn dat jullie meedenken, maar ik heb de oplossing al lang: ik mijd plekken waar die dingen niet op hoeven. Stuk goedkoper en het maakt mijn leven een stuk prettiger. Ik heb genoten de afgelopen maanden. Vanaf vvrijdag is het weer over, helaas.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:30:22 #263
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201996189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als dat zo was dan zouden gebedshuizen dus GEEN uitzonderingen kennen.
En dat is dus niet helemaal zo, Het is in de 19e eeuw zo gescheiden dat de staat achter de kerkdeuren geen zak te vertellen heeft.

Het is ontstaan vanuit de reformatie, een reden om onafhankelijk te willen zijn van het Spaanse gezag. Vanuit die gedachte is de wet toen zo opgesteld dat er geen zeggenschap van de staat is in de kerken.

Om het nog wat anders te stellen, van de duizenden kerken in Nederland heeft slechts een klein deel ervoor gekozen om niet vrijwillig mee te doen met de maatregelen. De rest heeft dat wel gedaan, terwijl het niet hoefde.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201996199
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Voordat we gaan boosteren moeten we eerst weer maandenlang een log systeem uitrollen.
Nee joh, we sluiten de boel gewoon aan op het pakket van de GGD wat ze al sinds 1974 gebruiken. DOS 1.0. Dat kan prima toch.
pi_201996200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ook al een keer geproberd.

Mensen, het is fijn dat jullie meedenken, maar ik heb de oplossing al lang: ik mijd plekken waar die dingen niet op hoeven. Stuk goedkoper en het maakt mijn leven een stuk prettiger. Ik heb genoten de afgelopen maanden. Vanaf vvrijdag is het weer over, helaas.
Als dat voor jou een oplossing is... Dikke prima
pi_201996202
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:28 schreef Gunner het volgende:

[..]
Doe GKK er ook bij dan (Gommers kuipers en koopmans)
En OMT leden al dan niet op persoonlijke titel
En Marino van Zelst die naast zijn schoenen loopt.
En Pizzabezorgers
En Ex Red Team leden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:32:21 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201996213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:26 schreef _serial_ het volgende:

[..]
het grootste probleem nu lijkt dat er fragiele mensen zijn die denken dat ze het niet zijn, het kan aan mij liggen maar ik zie nergens een urgentie om ongevaccineerde 50 plussers aan die prik te krijgen want dat is toch wel de groep die voornamelijk voor dit infarct zorgt
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:32:27 #268
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201996214
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef zalkc het volgende:

[..]
En dat is dus niet helemaal zo, Het is in de 19e eeuw zo gescheiden dat de staat achter de kerkdeuren geen zak te vertellen heeft.
ACHTER de kerkdeuren. Ze hebben dus niets te vertellen over wat er in de kerkdiensten gebeurt.

En ook dat heeft zijn grenzen omwille van de veiligheid. Je mag ook geen mensen beroven of vermoorden als onderdeel van een kerkdienst, dus waarom wel mensen moedwillig blootstellen aan een A-status besmettingsziekte?

Er staat niet voor niets in artikel 6 "Behoudens wettelijk te stellen beperkingen".

Als het om ebola ging hadden we deze discussie niet eens gehad.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201996221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat inderdaad. Als ik het dragen van een mondkapje kan vermijden doe ik het.
Schiet mij er maar voor af, helemaal prima, maar ik vind het minachting van de gevaccineerde burger.

Als ze nou eerst eens maatregelen gingen nemen op plekken waar het echt nut heeft, praten we wel weer verder.
De vorige periode deed ik het al niet, alleen als er om gevraagd werd. Dat is in al die maanden twee keer gebeurd. Niemand zei er iets van. Denk dat nu nog minder mensen zo'n ding opzetten. Overigens lees ik nog steeds nergens dat het in winkels verplicht wordt. En laat al die figuren die het niks voor vinden stellen dat lekker doen, het is niet verboden om ze op te zetten. Nu ook niet. Maar toch zie ik er niemand mee, vreemd.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:34:31 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201996238
pi_201996241
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
De vorige periode deed ik het al niet, alleen als er om gevraagd werd. Dat is in al die maanden twee keer gebeurd. Niemand zei er iets van. Denk dat nu nog minder mensen zo'n ding opzetten. Overigens lees ik nog steeds nergens dat het in winkels verplicht wordt. En laat al die figuren die het niks voor vinden stellen dat lekker doen, het is niet verboden om ze op te zetten. Nu ook niet. Maar toch zie ik er niemand mee, vreemd.
quote:
-Draag een mondkapje in publieke binnenruimten zoals winkels, stations, bibliotheken en gemeentehuizen (verplicht, vanaf 6 november)
https://www.ad.nl/politie(...)onapas-mee~aa701f0c/
pi_201996242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo voortvarend en oplossingsgericht denken ze in den haag niet.
Met name omdat het niet haalbaar is.
Er zijn de komende 2 jaar maar x verpleegkundigen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201996248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
De vorige periode deed ik het al niet, alleen als er om gevraagd werd.
Bravo. Wil je een medaille? Heb er wel een voor je, met groot "SCHOFT!" erop.
pi_201996250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo voortvarend en oplossingsgericht denken ze in den haag niet.
Met name omdat het niet haalbaar is.
Er zijn de komende 2 jaar maar x verpleegkundigen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:26 schreef Oriente het volgende:

[..]
Dit gaat gebeuren mensen. 100000000% zeker, nog voor het december is.
Dat lijkt mij ook. Dit is de waarschuwing.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:35:35 #275
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201996251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
ACHTER de kerkdeuren. Ze hebben dus niets te vertellen over wat er in de kerkdiensten gebeurt.

En ook dat heeft zijn grenzen omwille van de veiligheid. Je mag ook geen mensen beroven of vermoorden als onderdeel van een kerkdienst, dus waarom wel mensen moedwillig blootstellen aan een A-status besmettingsziekte?

Er staat niet voor niets in artikel 6 "Behoudens wettelijk te stellen beperkingen".

Als het om ebola ging hadden we deze discussie niet eens gehad.
ART 6

1.
Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2.
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

Het staat er g*ddomme letterlijk ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201996256
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ja, elk land heeft de kans aangegrepen om iets op te zetten. De meeste landen hebben de afgelopen 19 maanden gebruikt om een goed systeem op te tuigen.

Wij hier hebben ervoor gekozen om alles zo snel mogelijk af te breken.
[..]
Mijn partner moest vorig jaar testen op 45 kilometer afstand. Doodziek. En dat moet dan in de auto stappen en 1,5 uur gaan rijden? Krankzinnig toch.

Nu was dit wel in de periode dat testen echt een groot ding was, toen was het nog te begrijpen. Nu we 12 maanden verder zijn en er weer voor gezorgd is dat het zo'n bende is is schandalig.
Ja, belachelijk. Je kunt beter een zelftest doen.

Ik zou nu overigens bij klachten nog vooral overwegen om me bij de GGD te laten testen zodat ik zeker weet dat ik straks geen boosterprik nodig heb voor een werkende QR-code. ;)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:36:12 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201996258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Bravo. Wil je een medaille? Heb er wel een voor je, met groot "SCHOFT!" erop.
Kan het wat aardiger hier?
pi_201996261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:34 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
In 2020 kickten de maatregelen er net in (die kwamen eind september) en zag je een buiging naar beneden. Dat is er nu nog in geen velden of wegen te bekennen.

Ik vind dat maatregelen te billijken zijn, het is niet verstandig om het eerst gierend uit de klauw te laten lopen, maar laten we dan wel maatregelen nemen die werken.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:37:03 #279
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201996270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef zalkc het volgende:

[..]
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.
Dan zet g*ddomme een hek om die kerk heen met QR-poortjes. OP STRAAT.

Zo lang ze niet door de deur van die 'besloten plaats' heen komen, kan de overheid alle beperkingen stellen die ze willen.

Zoals ik al zei, je mag ook niet mensen beroven of vermoorden IN een kerk. Waar staat dat wettelijk dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201996274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Kan het wat aardiger hier?
Voor schoften die willens en wetens hardwerkende ondernemers in moeilijke situaties brengen. Ja hoor, ik zal haar een "BRAVO" button geven O+
  Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 11:38:09 #281
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201996283
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:14 schreef Benny het volgende:

[..]
Het FOK OMT adviseert het Lana Del Rey-model
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201996286
Kunnen we al ergens gokken in welke steden/dorpen/kernen het deze week mis gaat?
pi_201996287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ja, belachelijk. Je kunt beter een zelftest doen.
Die vertrouw ik niet en ik ga niet zelf met een stokje in de neus peuren. Zelftesten werken alleen (als ze al werken) als je geen klachten hebt.

quote:
Ik zou nu overigens bij klachten nog vooral overwegen om me bij de GGD te laten testen zodat ik zeker weet dat ik straks geen boosterprik nodig heb voor een werkende QR-code. ;)
Waar zou je je anders laten testen? De andere teststraten zijn bedoeld voor testen voor toegang toch?
pi_201996291
twitter

Ah, dus maatregelen moeten sowieso blijkbaar pijn doen bij de hele bevolking, want anders werken ze niet.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:39:30 #285
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201996295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Zo lang ze niet door de deur van die 'besloten plaats' heen komen, kan de overheid alle beperkingen stellen die ze willen.

Zoals ik al zei, je mag ook niet mensen beroven of vermoorden IN een kerk. Waar staat dat wettelijk dan?
Ik ben geen rechtsgeleerde, maar ik kan wel het voorbeeld van schuilkerken aanhalen. De opvang van illegalen in kerken is ook gebaseerd op die splitsing.

Zal kijken wat ik kan vinden.

-edit-
Blijkbaar zijn de kerken gewoon niet in de corona wetten opgenomen, en als er geen wet geld voor die instellingen dan kun je ze er niet aan houden.

https://www.trouw.nl/reli(...)-het-nodig~b9bfa852/
pi_201996304
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
Kunnen we al ergens gokken in welke steden/dorpen/kernen het deze week mis gaat?
Mis in de zin van ? mondkapjes rellen ?
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:40:46 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201996308
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Voor schoften die willens en wetens hardwerkende ondernemers in moeilijke situaties brengen. Ja hoor, ik zal haar een "BRAVO" button geven O+
Overdrijven is ook een vak, ik heb wel het mondkapje opgedaan indien nodig want geen zin in gezeur maar neemt niet weg dat ik het een onzinmaatregel vond in winkels of supermarkt en ik denk dat ik het nu ook alleen nog maar indien verzocht opzet, ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen dit weer braaf gaat doen maar laat me graag verrassen.
pi_201996310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je kan je er druk over maken, maar zo is het nu eenmaal geregeld in de wet. Als dat je niet bevalt, waarom ga je dan de politiek niet in om dit te veranderen?
pi_201996319
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak, ik heb wel het mondkapje opgedaan indien nodig want geen zin in gezeur maar neemt niet weg dat ik het een onzinmaatregel vond in winkels of supermarkt en ik denk dat ik het nu ook alleen nog mar indien verzocht opzet, ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen dit weer braaf gaat doen maar laat me graag verrassen.
Het mooiste zou zijn als iedereen het massaal zou negeren, maar als dat betekent dat de ondernemers de pineut zijn dan is dat een heel slecht idee.

Dat het onzin is, ben ik volledig met je eens.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:42:12 #290
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201996320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je kan je er druk over maken, maar zo is het nu eenmaal geregeld in de wet. Als dat je niet bevalt, waarom ga je dan de politiek niet in om dit te veranderen?
Dus jij vindt het 100% gerechtvaardigd dat het hele land op slot moet omdat Urk en Kanaleneiland buiten schot blijven?

Misschien ga ik maar een kroeg ombouwen tot gebedshuis. Kunnen ze mij niks maken.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:42:35 #291
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_201996324
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:39 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

Ah, dus maatregelen moeten sowieso blijkbaar pijn doen bij de hele bevolking, want anders werken ze niet.
Pijn is fijn. Is Hugo misschien verre familie van Sacher-Masoch? Of zou het toch de protestantse inborst zijn, met lijden op aarde als het hoogst bereikbare?
Never explain, never apologize.
pi_201996332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Misschien ga ik maar een kroeg ombouwen tot gebedshuis. Kunnen ze mij niks maken.
Ik opperde het gisteren al, een kerk kan goede zaken doen om zaaltjes te verhuren in deze tijd.
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:43:12 #293
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_201996333
quote:
[ twitter ]

De hele bevolking.... behalve als je gelovig bent. Want dan beschermt God je ook tegen de coronamaatregelen!
pi_201996334
quote:
[ twitter ]

Ja, want stel je voor dat je het probleem aanpakt waar het probleem ligt: de niet gevaccineerden.

Meer dan 200 mensen op de IC waarvan met 2 simpele prikjes er maar 20 hadden gelegen. DAT is het probleem. Als je stuurt op IC capaciteit, dan moet je ook aanpakken wat die IC capaciteit bezet houdt.

Maar dat durven die slappe jongens in Den Haag niet. Wat ze wel durven is hardwerkende ouders volledig de vernieling in te helpen met toeslagen.
  Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 11:43:22 #295
pi_201996335
quote:
[ twitter ]

Nouja, als een maatregel geen pijn zou doen was ie niet nodig, want dan deden mensen het vanzelf wel.
pi_201996338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
het grootste probleem nu lijkt dat er fragiele mensen zijn die denken dat ze het niet zijn, het kan aan mij liggen maar ik zie nergens een urgentie om ongevaccineerde 50 plussers aan die prik te krijgen want dat is toch wel de groep die voornamelijk voor dit infarct zorgt
Ik ken ook echt veel mensen in die groep. Waarvan veel ook nog eens een slechte gezondheid hebben. Heb al diverse malen discussies met ze gehad (op een gezellige manier hoor), maar ze blijven heel principieel er in staan. En de voornaamste reden dat ze het niet willen is dat "je niet weet wat er in zit", "ik ga die rotzooi niet in mijn lijf spuiten".
Snap niet dat de overheid daar niet meer op inspringt en dingen verduidelijkt met cijfers e.d. en hoe de vaccins tot stand zijn gekomen. Maar die houden zich liever met onzinnige dingen als mondkapjes en gedrag bezig. Ik zie een communicatiestoornis.
pi_201996340
Weet je wat ik nog zou toevoegen? Mensen die niet gevaccineerd zijn mogen helemaal niet meer sporten, dat wordt dan leuk met de teamsporten. Missen ze opeens 17% van hun leden. Zullen ze dan per direct opzeggen?
pi_201996345
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dus jij vindt het 100% gerechtvaardigd dat het hele land op slot moet omdat Urk en Kanaleneiland buiten schot blijven?

Nee, dat vind ik niet terecht.

Wat mij betreft zouden ze sowieso alle geloof onzin moeten verbieden in dit land. Brengt enkel en alleen maar ellende.

Maar ik heb niet de ambitie om mij aan te melden bij een stel zwakzinnigen in Den Haag, dus ik accepteer de situatie.
  Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 11:44:58 #299
pi_201996349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mir1986 het volgende:
Weet je wat ik nog zou toevoegen? Mensen die niet gevaccineerd zijn mogen helemaal niet meer sporten, dat wordt dan leuk met de teamsporten. Missen ze opeens 17% van hun leden. Zullen ze dan per direct opzeggen?
Zou het wat uitmaken?
pi_201996352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zou het wat uitmaken?
Neuhj.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo