Die komen niet, kritische journalisten worden vakkundig niet toegelaten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik kijk wel alvast uit naar erg kritische en inhoudelijke vragen na persco vanavond
0.0 kritisch altijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik kijk wel alvast uit naar erg kritische en inhoudelijke vragen na persco vanavond
Was ook ironisch bedoeld. Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ik de vragen hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die komen niet, kritische journalisten worden vakkundig niet toegelaten.
Of ze draaien de uitzending uit, en gaan alleen online verder.
Komt alleen maar omdat hugotje en markie totaal geen waarde hechten aan lange termijn doelen. 'Jamaarvirus enzo blabla'.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef _serial_ het volgende:
Kennelijk komt er weer een nieuwe routekaart, voor de langere termijn.
Er is nog geen enkele routekaart die het volgehouden heeft.
Ik ook. mijn broek zakte er altijd vanaf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was ook ironisch bedoeld. Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ik de vragen hoor.
Die QR check op de werkvloer gaat er zeker komen. Volgende PC een feit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alles kan, als de wil er maar is. Genoeg grondrechten waar men nu omheen werkt, dus ook godsdienst kan even aan de kant gezet worden als de wil er is.
Het is te moeilijk, zal teveel weerstand bieden. CDA, SGP, CU, DENK die dan gaan zeiken, politiek gezien moeilijk, lastig en teveel werk dus.
Verwacht ik ook hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die QR check op de werkvloer gaat er zeker komen. Volgende PC een feit.
Urk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn grote voorstanders van het sluiten van een bepaalde stad in Nederland.
Ik ga dan ook gewoon lekker sporten, zolang het nog kan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:50 schreef Questular het volgende:
Ik kijk die persconferentie gewoon nooit. Heerlijk.
Onder dwang van 'we nemen je pas in'.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die komen niet, kritische journalisten worden vakkundig niet toegelaten.
Of ze draaien de uitzending uit, en gaan alleen online verder.
Prima toch? we weten nu al wat er gaat komen. Dus waarom dan nog naar het belerende kinderlijke basisschool leraren toontje van hugo de bloemschoen willen luisteren?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:50 schreef Questular het volgende:
Ik kijk die persconferentie gewoon nooit. Heerlijk.
Denk dat daar nog wel veel tegenstand op komt van werkgevers. Gezien het feit dat er nu al overal een personeelstekort is. Wellicht bij overheidsinstanties en banken e.d. Maar op plekken waar echt gewerkt wordt en waar ook vaak minder gevaccinneerden zijn (de bouw bijvoorbeeld) lijkt het me echt de nekslag. Een klap in het gezicht zeg maar (om ontopic te blijven).quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die QR check op de werkvloer gaat er zeker komen. Volgende PC een feit.
Je ergeren aan TV kan ook heerlijk vermaak zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima toch? we weten nu al wat er gaat komen. Dus waarom dan nog naar het belerende kinderlijke basisschool leraren toontje van hugo de bloemschoen willen luisteren?
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ga dan ook gewoon lekker sporten, zolang het nog kan.
Rutte praat anders ook met z'n monotome belerende toon sinds hij die persco's doet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima toch? we weten nu al wat er gaat komen. Dus waarom dan nog naar het belerende kinderlijke basisschool leraren toontje van hugo de bloemschoen willen luisteren?
Precies. Schijtweer vandaagquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, maak je dan zoals ieder normaal mens gewoon druk over regen, wind of hoge dauwpunten ofzo.
Mooie stad wel.quote:
Dat zal Ferd dan wel zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:53 schreef Benny het volgende:
Wie staat er vanavond eigenlijk naast Hugo? Rutte is in Glasgow
Zou Rutte niet even heen en weer vliegen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:53 schreef Benny het volgende:
Iemand met nog meer haat dan Ruttequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:53 schreef Benny het volgende:
Valt wel mee. Meeste vakbonden waren voor corona pas op werkvloer. Alleen FNV niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat daar nog wel veel tegenstand op komt van werkgevers. Gezien het feit dat er nu al overal een personeelstekort is. Wellicht bij overheidsinstanties en banken e.d. Maar op plekken waar echt gewerkt wordt en waar ook vaak minder gevaccinneerden zijn (de bouw bijvoorbeeld) lijkt het me echt de nekslag. Een klap in het gezicht zeg maar (om ontopic te blijven).
Verwacht het wel eigenlijk, Uurtje vliegen, zo gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Rutte niet even heen en weer vliegen?
Omdat de vrijheid van religie klaarblijkelijk zwaarder weegt dan het recht op onderwijs.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar waarom kun je wel een wetswijziging voorbereiden voor de QR check op school, maar is dat onmogelijk voor de reli paleizen? Of willen ze dat gewoon niet? Of "kan het niet".
Heb wel wat beters te doen, sorry.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je ergeren aan TV kan ook heerlijk vermaak zijn.
Even op en neer vliegen van een klimaattop, de ironie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou Rutte niet even heen en weer vliegen?
voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooie stad wel.
Vaak jammer van het volk wat er woont.
’Zo’n 400 privéjets vliegen royals en ’groene’ ceo’s naar klimaattop’quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Even op en neer vliegen van een klimaattop, de ironie.
Al zul je wel gelijk hebben hoor
Speciale vlucht vanuit de klimaattop met het regeringstoestel voor 5 personen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Verwacht het wel eigenlijk, Uurtje vliegen, zo gedaan.
CDA+CU+altijd gedoe als het om moslims gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar waarom kun je wel een wetswijziging voorbereiden voor de QR check op school, maar is dat onmogelijk voor de reli paleizen? Of willen ze dat gewoon niet? Of "kan het niet".
'Klimaattop' en dan heen en weer vliegen. Nice.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vanaf de klimaattop. Lekker beetje heen en weer vliegen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan ook nog die mafklapper van Amazon uitnodigen, met z'n ruimtereisjes die mega vervuilend zijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
’Zo’n 400 privéjets vliegen royals en ’groene’ ceo’s naar klimaattop’
Sja
Dit is toch niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Iemand het het voorspelt hier. Weet niet meer wie, maar respect
Zo voorspelbaar
Er is ook zat volk wat ook onder het nare volk te lijden heeft en welke ik vooral niet bedoel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
voel me niet aangesprokenken de meesten ook niet hoor
De meeste werkgevers en hun werkgevers zitten helemaal niet bij een vakbond. Weer zo'n antwoord van iemand die wellicht bij de overheid werkt en geen idee heeft hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Daarnaast is de FNV die dan als enige tegen is wel de vakbond die de sectoren met het echte werkende personeel vertegenwoordigt. Ik verzorg voor 35 werkgevers in allerlei sectoren loonadministraties en personeelszaken, hiervan is er geen lid van een vakbond. Het personeel in de bouw is niet aan te slepen. De kleinere bouwbedrijven zitten al tot de zomer volgend jaar vol en kunnen geen arbeidskrachten vinden. Die gaan echt geen mensen buiten sluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Meeste vakbonden waren voor corona pas op werkvloer. Alleen FNV niet.
Past toch prima in het straatje .... veel lullen en vooral geen gaten vullenquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Vanaf de klimaattop. Lekker beetje heen en weer vliegen. Niks mis mee.
Overigens is dat praatje van Rutte daar ook een soort corona-plan. Wat kreten "actie, actie, actie" en dat 'we' bij de kopgroep aan willen sluiten maar vervolgens geen enkel idee over het plan van aanpak.
De spijker op z'n kop inderdaad... Ze willen altijd meer en strenger...quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Die domme journalisten gaan toch alleen maar vragen waarom er geen zwaardere maatregelen komen zoals het sluiten van bepaalde sectoren.
naar volk heb je overal, zal niet alleen in Amsterdam zo zijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is ook zat volk wat ook onder het nare volk te lijden heeft en welke ik vooral niet bedoel.
Gelukkig komen er wekelijks 1000-1600 welwillende (en natuurlijk gevacineerdequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:57 schreef mir1986 het volgende:
Ach, als de mensen die niet gevaccineerd zijn niet meer mogen werken, worden de tekorten op de arbeidsmarkt nog groter. Geen probleem toch?
En die zijn meteen verpleegkundige, of een arts of programmeur?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Gelukkig komen er wekelijks 1000-1600 welwillende (en natuurlijk gevacineerde) mannen het land binnen om deze gaten op te vullen
Ja. Dat is wel een vereiste om het land binnen te komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:01 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En die zijn meteen verpleegkundige, of een arts of programmeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |