Wat ziet ze er weer tuttig uit, onvoorstelbaar hoe zo'n mooie meid zich zo saai kan kledenquote:
Niks mis met de werkkleding van Eva.quote:Op maandag 15 november 2021 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Politie en boswachters zitten altijd in werkkleding in talkshows
Die van Breda zeker?quote:Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Weer zo’n opgefokte horecaondernemer.
Zwaar irritant ventje ook met z’n ‘Eva’. Mensen die continu de voornaam van hun gesprekspartner uitspreken, zijn minderwaardige persoonlijkheden.quote:Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
Weer zo’n opgefokte horecaondernemer.
Ja. Vooral de manier van praten is onbeschoft: onderbreken, niemand uit laten praten, zes keer hetzelfde liedje, enz.quote:
Ook goed, hoewel een toernooi boycotten wat effectiever is als je je überhaupt gekwalificeerd had, dat dan wel weer.quote:
Geen reden om dat te doen. Ik ben wit dus de politie beschermt mijquote:Op maandag 15 november 2021 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
heb jij weleens geweld gebruikt tegen de politie
~~monkyyy
Mooi dat je bewust bent van je witte privilege.quote:Op maandag 15 november 2021 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen reden om dat te doen. Ik ben wit dus de politie beschermt mij
Dat is zo'n loser.quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martijn Koning doet een wel héél pikante uitspraak over Eva Jinek. In de podcast van NPO Radio 1 onthult de cabaretier dat hij zich soms op Eva aftrekt.
https://www.shownieuws.nl(...)praak-over-eva-jinek
![]()
Hier zit een mooie sketch in voor een wel getalenteerde cabaretier.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef monkyyy het volgende:
Oh mooi, ik wilde altijd al weten waar Martijn Koning zich op aftrok.
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:59 schreef dvdfreak het volgende:
Faiz Ramjankhan en Linda van Laake hebben voor het eerst een kunsthart geïmplanteerd bij een hartpatiënt
Volkszanger Dries Roelvink over zijn nieuwe autobiografie ‘Dries’
Martijn Koning mag niet aanschuiven met zijn handjes onder boven tafelquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:57 schreef Szura het volgende:
Verrassend! Wouter de Winther mag weer aanschuiven.
Terwijl je opgroeit in een gouden kooiquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:15 schreef superniger het volgende:
Een biografie op je 18de uitbrengen.
Ja ergerlijk.quote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja. Vooral de manier van praten is onbeschoft: onderbreken, niemand uit laten praten, zes keer hetzelfde liedje, enz.
Zou zeker zeggen van niet. Die is goed verdwaald en komt ook niet meer goed.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Beetje naar gevoel bij Anouk.. gaat het wel goed met haar?
Vind d'r eigenlijk wel energiek heb d'r ook wel eens anders gezien.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Beetje naar gevoel bij Anouk.. gaat het wel goed met haar?
Die krijgen vrijstellingquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:52 schreef NoCigar het volgende:
2 G is gewoon nodig om de kwetsbare ongevaccineerden te beschermen.
Eva’s wil is wet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)t-zij-wil-vreselijk/
Controlfreak Jinek wil vooral dat je precies hetzelfde zegt als in het voorgesprekje.
Laat het los, vrouw.
Daarom is het ook zo’n saaie voorspelbare show geworden.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)t-zij-wil-vreselijk/
Controlfreak Jinek wil vooral dat je precies hetzelfde zegt als in het voorgesprekje.
Laat het los, vrouw.
Over minder dan een maand zijn er verkiezingen. Gaat het Rutte opnieuw lukken om de VVD de grootste te maken? Vanavond is hij te gast bij Jinekquote:Op maandag 21 februari 2022 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meteen schaamteloze vvd-promotie vanavond, feest.
Rutte is het met mij eens.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ga gewoon formeren. Waar betaal ik die lui voor.
We hebben Wopke toch op Buzaquote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef Japepk het volgende:
Live op televisie vertrekt staatsman Rutte om het conflict in Oekraïne te bezweren.
Flikker op vermoeiende gast met je eeuwige copy-paste jank- en scheldposts. We weten het nu wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
We hebben Wopke toch op Buza
Dat is me toch een kanjer![]()
![]()
Barney.gifquote:Op maandag 21 februari 2022 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Flikker op vermoeiende gast met je eeuwige copy-paste jank- en scheldposts. We weten het nu wel.
Engnek de Winther is opperflopgast, Koning Der Flopgasten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:29 schreef superniger het volgende:
Alleen maar FLOPGASTEN bij Jinek.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wie is dat eigenlijk? Wel beetje irritant dat hij verwacht dat onze Minister van Defensie even alles gaat delen over waar onze krijgsmacht is en wat ze doen.quote:
Heb ook niet alles gezien, maar van wat ik begreep is het een Nederlander die woonde in Oekraïne en nu weer naar Nederland is gevlucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Wel beetje irritant dat hij verwacht dat onze Minister van Defensie even alles gaat delen over waar onze krijgsmacht is en wat ze doen.
Was mee beetje te simpel geredeneerd de hele tijd, zonder enig besef van internationale betrekkingen, verhoudingen en afwegingen. Alsof je in deze situatie alles lekker plat kan slaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb ook niet alles gezien, maar van wat ik begreep is het een Nederlander die woonde in Oekraïne en nu weer naar Nederland is gevlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |