De Persquote:Op maandag 1 november 2021 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er dan echt iemand die Trijntje wèl leuk vindt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Ik vind dit wel okee.quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een gaaf seizoen sowieso...:Y
( Behalve Treintje dan, ik haat kan niets met dat mokkel )
Klinkt allemaal hetzelfdequote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Pers
En BN'ers en meelo-persSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Enigne is wel een baas.quote:
Hoeveel cilinders zou die hebben?quote:
Eensquote:
Met die ben ik inmiddels alweer klaarquote:
Ik heb ook altijd muziek aan staan, het eerste wat ik doe als ik de woonkamer in kom is de radio aan zetten.quote:Op maandag 1 november 2021 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuk! Ik moet ook altijd de teksten weten van liedjes, hou ook sowieso superveel van muziek, staat altijd wel iets op
quote:Op maandag 1 november 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Met die ben ik inmiddels alweer klaar
< Qued Dolly Dots - Radioquote:Op maandag 1 november 2021 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd muziek aan staan, het eerste wat ik doe als ik de woonkamer in kom is de radio aan zetten.
Little Trainquote:Op maandag 1 november 2021 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er dan echt iemand die Trijntje wèl leuk vindt?![]()
Ik dan spotify of YouTube ofzoquote:Op maandag 1 november 2021 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd muziek aan staan, het eerste wat ik doe als ik de woonkamer in kom is de radio aan zetten.
Deze nuquote:
Goffer.. Om onduidelijke redenen kan ik niet meer fokken op Chrome...quote:
Ik vind die Jared Leto nogal een kneus..kan me daar dan moeilijk over heen zettenquote:
Waarom post je twee keer dezelfde?quote:
Omdat mijn honden op mijn schoot kruipen.quote:Op maandag 1 november 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom post je twee keer dezelfde?
quote:Op maandag 1 november 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat mijn honden op mijn schoot kruipen.
Ik hou mn mond...quote:Op maandag 1 november 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat mijn honden op mijn schoot kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |