Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelfquote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het nummer kent is het wel te doen vind ik. Niet dat ik goed kan zingen.
Deze vind ik ook leuk om te doen maar dat is wel echt moeilijkAl kan ik het redelijk.
Good evening Aloaquote:
Eerst maar eens uitvogelen of opa en oma daar wel op zitten te wachtenquote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als jij de moeite neemt om dat ding mee te slepen... dan doe ik een duetje met je
Ik zing ook bijna altijd wel, waarom ook niet, word je toch gewoon blij vanquote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelf
En die van Eminem doe ik ook weleens, die is echt lastig, maar ik kom al een aardig eindje en dat is ontzettend tof. Ik zing trouwens ook in de auto, soms ook als ik de parkeergarage inrij en mijn raampje per ongeluk open laat staan
Deesquote:
Ik ken de tekst redelijk goed maar dan nog is het lastigquote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelf
En die van Eminem doe ik ook weleens, die is echt lastig, maar ik kom al een aardig eindje en dat is ontzettend tof. Ik zing trouwens ook in de auto, soms ook als ik de parkeergarage inrij en mijn raampje per ongeluk open laat staan
Ja zekers, er schijnen hele positieve stofjes van vrij te komen in je hersenen, het is ook gewoon leuk.quote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zing ook bijna altijd wel, waarom ook niet, word je toch gewoon blij van
quote:Op maandag 1 november 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken de tekst redelijk goed maar dan nog is het lastigJe moet weten wanneer je adem moet halen
Dat doe ik ookMaar vooral als ik op de snelweg zit. Moet soms wel lachen als mensen je dan aankijken.
Dat dusquote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zing ook bijna altijd wel, waarom ook niet, word je toch gewoon blij van
Ja inderdaad, want soms weet ik de tekst nog wel, maar dan is mijn adem vroegtijdig opquote:Op maandag 1 november 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken de tekst redelijk goed maar dan nog is het lastigJe moet weten wanneer je adem moet halen
Dat doe ik ookMaar vooral als ik op de snelweg zit. Moet soms wel lachen als mensen je dan aankijken.
Keigaaf vond ik dezequote:
Als je die post ga ik erop klikkenquote:
Dit doe je expres.quote:
#metooquote:
Het is ook gewoon leuk! Ik moet ook altijd de teksten weten van liedjes, hou ook sowieso superveel van muziek, staat altijd wel iets opquote:Op maandag 1 november 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, er schijnen hele positieve stofjes van vrij te komen in je hersenen, het is ook gewoon leuk.
Same!!!quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelf
En die van Eminem doe ik ook weleens, die is echt lastig, maar ik kom al een aardig eindje en dat is ontzettend tof. Ik zing trouwens ook in de auto, soms ook als ik de parkeergarage inrij en mijn raampje per ongeluk open laat staan
Dat was een gaaf seizoen sowieso...:Yquote:
Maar ik wacht op een flimpje gepost door Deesquote:
Is er dan echt iemand die Trijntje wèl leuk vindt?quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een gaaf seizoen sowieso...:Y
( Behalve Treintje dan, ik haat dat mokkel )
De Persquote:Op maandag 1 november 2021 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er dan echt iemand die Trijntje wèl leuk vindt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Ik vind dit wel okee.quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een gaaf seizoen sowieso...:Y
( Behalve Treintje dan, ik haat kan niets met dat mokkel )
Klinkt allemaal hetzelfdequote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Pers
En BN'ers en meelo-persSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Enigne is wel een baas.quote:
Hoeveel cilinders zou die hebben?quote:
Eensquote:
Met die ben ik inmiddels alweer klaarquote:
Ik heb ook altijd muziek aan staan, het eerste wat ik doe als ik de woonkamer in kom is de radio aan zetten.quote:Op maandag 1 november 2021 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuk! Ik moet ook altijd de teksten weten van liedjes, hou ook sowieso superveel van muziek, staat altijd wel iets op
quote:Op maandag 1 november 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Met die ben ik inmiddels alweer klaar
< Qued Dolly Dots - Radioquote:Op maandag 1 november 2021 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd muziek aan staan, het eerste wat ik doe als ik de woonkamer in kom is de radio aan zetten.
Little Trainquote:Op maandag 1 november 2021 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er dan echt iemand die Trijntje wèl leuk vindt?![]()
Ik dan spotify of YouTube ofzoquote:Op maandag 1 november 2021 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd muziek aan staan, het eerste wat ik doe als ik de woonkamer in kom is de radio aan zetten.
Deze nuquote:
Goffer.. Om onduidelijke redenen kan ik niet meer fokken op Chrome...quote:
Ik vind die Jared Leto nogal een kneus..kan me daar dan moeilijk over heen zettenquote:
Waarom post je twee keer dezelfde?quote:
Omdat mijn honden op mijn schoot kruipen.quote:Op maandag 1 november 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom post je twee keer dezelfde?
quote:Op maandag 1 november 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat mijn honden op mijn schoot kruipen.
Ik hou mn mond...quote:Op maandag 1 november 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat mijn honden op mijn schoot kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |