Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelfquote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het nummer kent is het wel te doen vind ik. Niet dat ik goed kan zingen.
Deze vind ik ook leuk om te doen maar dat is wel echt moeilijkAl kan ik het redelijk.
Good evening Aloaquote:
Eerst maar eens uitvogelen of opa en oma daar wel op zitten te wachtenquote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als jij de moeite neemt om dat ding mee te slepen... dan doe ik een duetje met je
Ik zing ook bijna altijd wel, waarom ook niet, word je toch gewoon blij vanquote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelf
En die van Eminem doe ik ook weleens, die is echt lastig, maar ik kom al een aardig eindje en dat is ontzettend tof. Ik zing trouwens ook in de auto, soms ook als ik de parkeergarage inrij en mijn raampje per ongeluk open laat staan
Deesquote:
Ik ken de tekst redelijk goed maar dan nog is het lastigquote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelf
En die van Eminem doe ik ook weleens, die is echt lastig, maar ik kom al een aardig eindje en dat is ontzettend tof. Ik zing trouwens ook in de auto, soms ook als ik de parkeergarage inrij en mijn raampje per ongeluk open laat staan
Ja zekers, er schijnen hele positieve stofjes van vrij te komen in je hersenen, het is ook gewoon leuk.quote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zing ook bijna altijd wel, waarom ook niet, word je toch gewoon blij van
quote:Op maandag 1 november 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken de tekst redelijk goed maar dan nog is het lastigJe moet weten wanneer je adem moet halen
Dat doe ik ookMaar vooral als ik op de snelweg zit. Moet soms wel lachen als mensen je dan aankijken.
Dat dusquote:Op maandag 1 november 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zing ook bijna altijd wel, waarom ook niet, word je toch gewoon blij van
Ja inderdaad, want soms weet ik de tekst nog wel, maar dan is mijn adem vroegtijdig opquote:Op maandag 1 november 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken de tekst redelijk goed maar dan nog is het lastigJe moet weten wanneer je adem moet halen
Dat doe ik ookMaar vooral als ik op de snelweg zit. Moet soms wel lachen als mensen je dan aankijken.
Keigaaf vond ik dezequote:
Als je die post ga ik erop klikkenquote:
Dit doe je expres.quote:
#metooquote:
Het is ook gewoon leuk! Ik moet ook altijd de teksten weten van liedjes, hou ook sowieso superveel van muziek, staat altijd wel iets opquote:Op maandag 1 november 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, er schijnen hele positieve stofjes van vrij te komen in je hersenen, het is ook gewoon leuk.
Same!!!quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed zingen, ik doe het voor mezelf
En die van Eminem doe ik ook weleens, die is echt lastig, maar ik kom al een aardig eindje en dat is ontzettend tof. Ik zing trouwens ook in de auto, soms ook als ik de parkeergarage inrij en mijn raampje per ongeluk open laat staan
Dat was een gaaf seizoen sowieso...:Yquote:
Maar ik wacht op een flimpje gepost door Deesquote:
Is er dan echt iemand die Trijntje wèl leuk vindt?quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een gaaf seizoen sowieso...:Y
( Behalve Treintje dan, ik haat dat mokkel )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |