abonnement Unibet Coolblue
pi_201993665
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 23:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Opmerkelijk ja, aangezien het Red Team continu pleitte voor vroeg en hard ingrijpen.
Had niks gedaan. Paar weken vertraging naar de winter piek toe ofzo maar met een even grote piek.

Fuck it al die virologen hebben ook geen idee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993669
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Schapen zien dat echt niet hoor.
Ik vind het vreemd dat je zo een fragiel beeld kan krijgen van wat gevaar is.

Alsof die mensen met een helm over straat lopen. Ik zie ze niet. Massaal irrationeel zijn ze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit is ongekend in mijn optiek. Niet eens sprake van een noodtoestand. Geen enkele sterke onderbouwing van effectiviteit. En wel grondwetten overtreden...

Lichamelijke integriteit wordt ervoor aan de kant geschoven en er wordt gediscrimineerd met de QR nonsense. En de rechter vindt het okay? Serieus?

De rechter heeft ook "maar een mening" maar een hele foute. Het kabinet mag alles met het advies van hun eigen samengestelde OMT.
In de VS iig tot nu toe wel. Verschillende verzoeken om mandaten af te schaffen zijn afgewezen.

En maatregelen worden nou juist genomen om een noodtoestand te voorkomen natuurlijk

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2021 07:23:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993675
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wordt al een jaar fel tegengesproken hier.
NEE het is niet de capaciteit. NEE je kunt geen mensen opleiden. NEE het ligt niet aan het grote ziekteverzuim.
:')
Rofl
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993711
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Schapen zien dat echt niet hoor.
Letterlijk de autoriteit van de rechterlijke macht wordt helemaal uitgehold. Enerzijds omdat de soevereiniteit van dit land over is geheveld naar de EU en anderzijds omdat rechters dus vertikken om de burger te beschermen van de staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993729
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 23:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, die 'bijwerkingen' van corona kunnen echt vervelend zijn. Gelukkig ligt het aantal gevallen van myocarditis na vaccinatie een keer of 6 lager.
Na een infectie ja, voor diezelfde leeftijdsgroep is de kans alleen wel weer een factor 19 hoger bij het opbouwen van die bescherming middels vaccinatie.

Netto komt het dan dus 3x vaker voor bij gevaccineerde kinderen die de infectie hebben doorgemaakt en ongevaccineerde kinderen die de vaccinatie doormaken.

Die factor 19 kwam uit een van je eigen onderzoeken. Heb het niet aandachtig gelezen maar jij begrijpt er ook niks van. Na dat hele topic ontregeld te hebben samen met mij scherm je nog steeds met die factor 6.

Ja dat is NA een infectie. Zonder rekening te houden met incidentie na het vaccineren zelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993743
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ondertussen blijkt het vaccin gewoon te werken, waardoor het aantal besmettingen en opnames veel minder snel stijgt dan vorig jaar, ondanks een besmettelijkere variant.
Lol..

90% heeft antistoffen. Maar net als bij de griep elimineert het virus niet van die antistoffen. Maar blijft vrolijk door besmetten.

Had je het niet verwacht dat het nooit weg zou gaan?....

Accepteer je het dat de maatregelen niet weg zullen gaan omdat mensen ziek worden van virussen? Ik vind het niet okay. Het perkt hele basale vrijheden in namelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993761
Alsof ik je auto steel en je een fiets teruggeef en ik zo een goede man ben "kreeg zelfs een fiets van hem, toffe kerel!"

Idiocracy allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993772
Wat deze hele crisis heeft geleerd, wat zijn er toch enorm veel debiele, bange en halven in Nederland.
En dan noem ik een Willem Engel maar ook een Bruls, angstige vetklep.
Vakman pur sang
pi_201993782
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
oppassen voor de griep.
Van die statistieken die je dan soms hoort als 20/100.000.

Dat is gewoon een hele hoge incidentie voor iets wat niet of nauwelijks gezondheid benefits oplevert.
Kinderen met zoveel drang vaccineren is crimineel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993785
Het is ieder duidelijk:
Direct meer salaris en respect voor eerste lijn zorg (handjes aan het bed) enorme campagnes voor herintreding zorg. Uitbouwen capaciteit.
Stoppen met verdeeldheid zaaien en nutteloze maatregelen.

Lijkt me voor iedereen beter.
Vakman pur sang
pi_201993793
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat deze hele crisis heeft geleerd, wat zijn er toch enorm veel debiele, bange en halven in Nederland.
En dan noem ik een Willem Engel maar ook een Bruls, angstige vetklep.
Ja of Wimpie heeft zichzelf laten radicaliseren.

Maar die uniformiteit over de hele wereld. Zijn we supranationaal vertegenwoordigd door een supranationale overheid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993799
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ieder duidelijk:
Direct meer salaris en respect voor eerste lijn zorg (handjes aan het bed) enorme campagnes voor herintreding zorg. Uitbouwen capaciteit.
Stoppen met verdeeldheid zaaien en nutteloze maatregelen.

Lijkt me voor iedereen beter.
En als je dan maar 5% uren vrij speelt binnen een jaar, so be it. Als er over 5 jaar maar 50-100% meer capaciteit is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:46:56 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201993806
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Na een infectie ja, voor diezelfde leeftijdsgroep is de kans alleen wel weer een factor 19 hoger bij het opbouwen van die bescherming middels vaccinatie.
19 keer hoger dan wat? Zonder vaccinatie en zonder infectie?

Welnu; hoeveel mensen gaan niet vroeg of laat met corona te maken krijgen denk je? Je vergelijkt de realiteit (praktisch iedereen krijgt te maken met corona) met een sprookje. En waar is nu je beroemde 19x nihil = nihil :? .
quote:
Netto komt het dan dus 3x vaker voor bij gevaccineerde kinderen die de infectie hebben doorgemaakt en ongevaccineerde kinderen die de vaccinatie doormaken.
Nee hoor. Hoe kom je hier nu weer bij?
quote:
Die factor 19 kwam uit een van je eigen onderzoeken. Heb het niet aandachtig gelezen maar jij begrijpt er ook niks van. Na dat hele topic ontregeld te hebben samen met mij scherm je nog steeds met die factor 6.

Ja dat is NA een infectie. Zonder rekening te houden met incidentie na het vaccineren zelf.
Het niet goed gelezen hebben, laten blijken het zelf niet goed begrepen te hebben, geen argumenten kunnen inbrengen, maar ondertussen wel mij verwijten het niet te snappen en het topic ontregeld te hebben. Prima manier om je ochtend te beginnen.

*Ogen rolt*
*Teug koffie neemt*
*Ogen rolt*

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 02-11-2021 08:02:00 ]
Huilen dan.
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:47:10 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201993807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jeuwww met deze argumentatie kan je ieder griep seizoen persoonlijke rechten afnemen als men zich niet houdt aan wat de staat oplegt.

En dat zonder dat ze zich inzetten om het op een andere manier te fixen.... Nee dit gaat niet over een virus bestrijden, dit gaat over controle.
Wat voor controle eigenlijk, en wat schieten 'ze' daar mee op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:49:05 #91
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201993814
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ieder duidelijk:
Direct meer salaris en respect voor eerste lijn zorg (handjes aan het bed) enorme campagnes voor herintreding zorg. Uitbouwen capaciteit.
Stoppen met verdeeldheid zaaien en nutteloze maatregelen.

Lijkt me voor iedereen beter.
Controle is belangrijker dan zorg

quote:
Voor de handhaving van de coronaregels heeft het ministerie 45 miljoen euro beschikbaar gesteld aan gemeenten. Dat geld kan volgens Grapperhaus dus ook worden ingezet voor undercover controles.

De coronaregels moeten beter worden nageleefd en strenger worden gehandhaafd. Demissionair minister Grapperhaus van Justitie zei dat na overleg van het Veiligheidsberaad.

Om te zien waar het fout gaat in de handhaving van de coronatoegangspas komt er een "terugkerend nalevingsonderzoek". Ook zei Grapperhaus dat burgemeesters mystery guests kunnen inzetten, oftewel undercover controleurs.
Minister oppert inzet mystery guests om handhaving coronaregels te verbeteren
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201993875
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
19 keer hoger dan wat? Zonder vaccinatie en zonder infectie?

Welnu; hoeveel mensen gaan niet vroeg of laat met corona te maken krijgen denk je?
[..]
Nee hoor. Hoe kom je hier nu weer bij?
[..]
Het niet goed gelezen hebben, laten blijken het zelf niet goed begrepen te hebben, geen argumenten kunnen inbrengen, maar ondertussen wel mij verwijten het niet te snappen en het topic ontregeld te hebben. Prima manier om je ochtend te beginnen.

*Ogen rolt*
*Teug koffie neemt*
*Ogen rolt*
19x hoger voor die jonge groep die het vaccin neemt tov groep die het vaccin niet neemt.

En als een vacced kind covid krijgt 6x lagere kans op myocarditus dan een unvacced kind. Uitgaande dat 100% het oploopt is de kans dus nog steeds een factor 3 hoger als die groep gaat vaccineren. Afgezien van de ernst van de myocarditus die geobserveerd wordt...

En je snapt die factor 6 dus niet. Dat gaat over de relatieve risico's van de groepen na infectie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993883
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat voor controle eigenlijk, en wat schieten 'ze' daar mee op?
Die kan je zelf beantwoorden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201993887
quote:
Daar is wel geld voor maar fuck de zorg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 november 2021 @ 08:12:21 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201993931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
19x hoger voor die jonge groep die het vaccin neemt tov groep die het vaccin niet neemt.
Oh ja oké 19x nihil bedoel je?

Maar nu serieus: hoe kom je hierbij?
quote:
En als een vacced kind covid krijgt 6x lagere kans op myocarditus dan een unvacced kind. Uitgaande dat 100% het oploopt is de kans dus nog steeds een factor 3 hoger als die groep gaat vaccineren. Afgezien van de ernst van de myocarditus die geobserveerd wordt...
Die minder ernstig lijkt te zijn bij vaccinatie zoals je in dat onderzoek had kunnen lezen. Maar jij zegt dus dat vaccineren een groter risico geeft op myocarditis? Gebaseerd op?
quote:
En je snapt die factor 6 dus niet. Dat gaat over de relatieve risico's van de groepen na infectie.
Natuurlijk geeft een factor een relatief verschil aan. In absolute zin is het:

450 per miljoen bij na een infectie.
77 per miljoen na vaccinatie (2 doses).

Nu begin jij bij dat laatste ineens iets op te tellen waarvan ik geen idee heb hoe je erbij komt. Misschien kan je dat uitleggen zodat we weten waar je het over hebt?
Huilen dan.
pi_201993992
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Natuurlijk geeft een factor een relatief verschil aan. In absolute zin is het:

450 per miljoen bij na een infectie.
77 per miljoen na vaccinatie (2 doses).


NA infectie.
Naaa eeeeen infectie.

Na vaccinatie is expliciet niet meegenomen......

Toegenomen myocarditis na vaccinatie zit NIET in de sample.

Verminderde myocarditis na een infectie voor mensen die gevaccineerd zijn zit wel in de sample. Dat is het onderzoek namelijk wat je deelde.

... Okay laat maar je snapt het niet, ik ben er klaar mee, sorry voor het verneuken van nog een keer het topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 november 2021 @ 08:29:08 #97
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201994062
Van de NOS

quote:
Advies Gezondheidsraad extra prik gezonde mensen

De Gezondheidsraad komt vandaag met een advies over het inzetten van een derde prik voor gezonde mensen. Die zogenoemde boosterprik zou de afweer tegen het coronavirus moeten versterken. Mensen met een afweerstoornis kunnen al zo'n prik krijgen.

Demissionair minister De Jonge vroeg de raad om advies. Vooral welke leeftijdsgroep voor een dergelijke prik in aanmerking moet komen, is iets wat hij wilde laten uitzoeken. Ouderen waren in januari de eersten in Nederland die een prik kregen. Vooral onder ouderen neemt nu het aantal besmettingen weer toe, maar het is niet duidelijk of dat komt door afnemende effectiviteit van het vaccin.

Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft het gebruik van een derde of aanvullende doses van het vaccin van Pfizer/BioNTech en Moderna al goedgekeurd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 2 november 2021 @ 08:36:40 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201994134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
NA infectie.
Naaa eeeeen infectie.

Na vaccinatie is expliciet niet meegenomen......

Toegenomen myocarditis na vaccinatie zit NIET in de sample.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik heb je hiervoor al een keer of 3 uitgelegd waar dat vandaan komt: de VAERS-gegevens (die greysbones aanhaalde om te laten zien hoe gevaarlijk vaccinatie was voor jongeren). Voor de zoveelste keer: dit onderzoek laat zien dat corona in dat opzicht nog veeeeeeeel gevaarlijker is.
quote:
Verminderde myocarditis na een infectie voor mensen die gevaccineerd zijn zit wel in de sample. Dat is het onderzoek namelijk wat je deelde.
Verminderde? Huh maar net zei je dat vaccinatie voor meer myocarditis zorgt.
quote:
... Okay laat maar je snapt het niet, ik ben er klaar mee, sorry voor het verneuken van nog een keer het topic.
Ja ik snap het niet omdat jij niet laat zien hoe jij aan je cijfertjes komt.
Huilen dan.
  dinsdag 2 november 2021 @ 08:41:09 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201994175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die kan je zelf beantwoorden.
Hoezo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201994234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die kan je zelf beantwoorden.
Je weet het dus niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')