quote:Op maandag 1 november 2021 21:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...
Het Red Team stopt ermee omdat ze al een jaar lang oproepen om veel strengere en veel eerdere maatregelen en de regering, naar hun mening, daarin veel te afwachtend is.quote:Op maandag 1 november 2021 21:55 schreef _I het volgende:
[..]
Vreemde reactie. Hoe haal je dat eruit!?
Het is een teken! Wat vind jij ervan dat een onafhankelijk orgaan wat zich vol passie met wetenschap, wiskunde en statistiek sturing probeerde te geven aan het beleid en nu zelf opstapt met bovenstaande boodschap?
Discussie.
Er stond niets in de post waar je enige emotie aan kan koppelen. Dus “erg” komt bij jou vandaan, niet bij CAD.quote:Op maandag 1 november 2021 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het Red Team stopt ermee omdat ze al een jaar lang oproepen om veel strengere en veel eerdere maatregelen en de regering, naar hun mening, daarin veel te afwachtend is.
Wat ik daarvan vind: jammer dat het zo ver moest komen. Hopelijk heeft de regering er wel van geleerd want ze wachten voor een keertje niet tot het laatste moment en grijpen voor hun doen nu ook stevig in.
Verder vind ik het raar dat iemand als CAD het zo erg vind dat het Red Team ermee stopt gezien hun voorliefde tot superstrenge maatregelen.
Nog meer hartaanvallen ?quote:Op maandag 1 november 2021 21:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
oppassen voor de griep.
Volkomen normaal. zo normaal dat elke dag verteld moet worden dat t normaal is (zelfs voor kinderen).quote:
Het zijn niet de bijwerkingen van de vaccin maar het is super griep+++quote:Op maandag 1 november 2021 22:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Volkomen normaal. zo normaal dat elke dag verteld moet worden dat t normaal is (zelfs voor kinderen).
Nee het kan niet begrijp dat nou.quote:Op maandag 1 november 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Glashelder en helaas wat ik altijd al dacht. Als 4 serieuze SEH artsen dit al zeggen, zou het niet een beetje waar zijn?
https://www.linkedin.com/(...)anne-marie-van-asten
[..]
Och.....quote:Op maandag 1 november 2021 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren ook al op COR gezet. Vind het geen fijn nieuws, ieg.![]()
(Los van pro- of antivax sentimenten)
dan moeten ze eigenlijk nog deze melding erbij zettenquote:Op maandag 1 november 2021 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Good Lord, this shit is so evil![]()
[ twitter ]
Wordt al een jaar fel tegengesproken hier.quote:Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee het kan niet begrijp dat nou.
Weet je wat hier erg is ? Niet alleen zal je de rest van je leven last houden van die hartafwijkingen maar die hartafwijkingen zijn slechts het begin van een hele reeks aandoeningen die het nieuws nog niet hebben gehaaldquote:Op maandag 1 november 2021 22:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan moeten ze eigenlijk nog deze melding erbij zetten
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen. het is evil wat ze ah doen zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je wat hier erg is ? Niet alleen zal je de rest van je leven last houden van die hartafwijkingen maar die hartafwijkingen zijn slechts het begin van een hele reeks aandoeningen die het nieuws nog niet hebben gehaald
Ja, die 'bijwerkingen' van corona kunnen echt vervelend zijn. Gelukkig ligt het aantal gevallen van myocarditis na vaccinatie een keer of 6 lager.quote:Op maandag 1 november 2021 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je wat hier erg is ? Niet alleen zal je de rest van je leven last houden van die hartafwijkingen maar die hartafwijkingen zijn slechts het begin van een hele reeks aandoeningen die het nieuws nog niet hebben gehaald
Evil does not cover it, it's freaking Satanicquote:Op maandag 1 november 2021 23:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. het is evil wat ze ah doen zijn.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze in Australie 80.000 dollar boete zou uitdelen als je het geen masker op hebt of het lef hebt om buiten te gaan protesterenquote:
klopt. ons voorland. het westen is een trainwreck in slow motion.quote:Op maandag 1 november 2021 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze in Australie 80.000 dollar boete zou uitdelen als je het geen masker op hebt of het lef hebt om buiten te gaan protesteren
Als je niet snel genoeg betaald word je huis in beslag genomen
Hardop gelachen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dan moeten ze eigenlijk nog deze melding erbij zetten
[ afbeelding ]
Opmerkelijk ja, aangezien het Red Team continu pleitte voor vroeg en hard ingrijpen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben je nu het Red Team aan het verdedigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |