'Je doet het niet voor jezelf.'quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
Die mondkapjes boeien me eigenlijk niet eens zo veel. Ja, ze zijn vervelend, maar van alle maatregelen vind ik dit wel het minst erg.
Dat er een QR-check voor hoge scholen en MBO komt is een stuk erger. Dat betekent dat jonge mensen zich moeten laten vaccineren, terwijl die nooit op de IC terecht komen bij een besmetting... Hun vaccinatie zet geen zoden aan de dijk.
Wellicht willen ze daarmee de R drukken. Maar goed, niet-gevaccineerde 50-plussers zijn en blijven het meest funest.quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
Die mondkapjes boeien me eigenlijk niet eens zo veel. Ja, ze zijn vervelend, maar van alle maatregelen vind ik dit wel het minst erg.
Dat er een QR-check voor hoge scholen en MBO komt is een stuk erger. Dat betekent dat jonge mensen zich moeten laten vaccineren, terwijl die nooit op de IC terecht komen bij een besmetting... Hun vaccinatie zet geen zoden aan de dijk.
ik ookquote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik ga het een steeds beter plan vinden.
Oh leuk, zijn we aangekomen bij het 'onrealistische eisen stellen om mondkapjes naar beneden te halen'-verhaal?quote:Op maandag 1 november 2021 15:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus elke keer een steriel mondkapje op doen, en voor en na het opzetten van het kapje handen wassen?
Ik weet niet in welke supermarkt jij bent geweest...
Charlotte Nijs (politiek verslaggever bij Hart van Nederland) heeft hierover al een notitie staat, waarom het niet op de website staatquote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou de NOS deze vraag morgen stellen?
Waar lees je dat?quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Zozo, ik lees net dat de QR check ook ingezet gaat worden bij de kerk en moskee.
*pakt stoeltje en popcorn en vertrekt aankomende zondag naar Staphorst*quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Zozo, ik lees net dat de QR check ook ingezet gaat worden bij de kerk en moskee.
quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Sorry, ik schrok net wakker, had het gedroomd.
Alsof zij zich daar aan gaan houden? Doe alsjeblieft niet zo naïef.quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
*pakt stoeltje en popcorn en vertrekt aankomende zondag naar Staphorst*
Geen hond die dat controleert.quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
De maatregel zou (indien waar) al meer effectief zijn dan mondmaskersquote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Dit is zo schoftig ook. Pak maar weer die jonge generatie.quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef BillDauterive het volgende:
Precies. Ik benadeel mijzelf er ook mee, maar als iets niet goed gaat dan zijn het wel de sportkantines. Gewoon sluiten die handel want qr controle gaat er toch niet komen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef satecl het volgende:
Tjah niemand houdt zich toch een deze regels? Gisteren in de voetbalkantine leek het wel carnaval. QR controle? Nee hoor. Hetzelfde geldt voor de restaurants hier in de buurt. Als je van te voren belt dat je geen QR code hebt, is dat geen probleem. Kan je bij binnenkomst zo doorlopen.
Ik had daarom wel wat strengere regels verwacht.
Je hebt India in je longen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
[..]
[Nu.nl] India kampt door corona-uitbraak met nieuw probleem: zwarte schimmel
En z'n 12 miljoen andere mensen die al gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 15:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is zo schoftig ook. Pak maar weer die jonge generatie.
Al thuis moeten zitten voor niets en nu ook nog eens de lul met die qr shit.
Ik vind dit een wat lastige uitspraak. Geen idee of ze echt wat beloofd hebben, maar ik vind het overdreven om ze er echt aan te houden. Omdat om een pandemie gaat waar niet alles over bekend is en er verschillende mutaties opspelen waar zij geen invloed op hebben.quote:Op maandag 1 november 2021 15:38 schreef Red_85 het volgende:
We weten genoeg. De vaccinatiecampagne heeft geen flikker bijgedragen aan onze vrijheid, terwijl dat ons wel beloofd was.
Jep, maar ja, liever gaan ze het in het hoger onderwijs wel mogelijk maken ipv kijken of het in die reli-tenten kan.quote:Op maandag 1 november 2021 15:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De maatregel zou (indien waar) al meer effectief zijn dan mondmaskers
Bijna iedereen blijft dan gewoon thuis.
Zou roze schimmel niet een veel opmerkelijker probleem zijn in India?quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
[..]
[Nu.nl] India kampt door corona-uitbraak met nieuw probleem: zwarte schimmel
HIHAAA als dat waar is. Nu de sportkantines nog even dicht en dan gaan we zo de goede kant op.quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is het niet belangrijker te checken of die plek daadwerkelijk iets bijdraagt aan de bestrijding van het virus? Met die motivatie kun je net zo goed gewoon alles sluiten want de QR controle gaat niet goed (genoeg).quote:Op maandag 1 november 2021 15:40 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Precies. Ik benadeel mijzelf er ook mee, maar als iets niet goed gaat dan zijn het wel de sportkantines. Gewoon sluiten die handel want qr controle gaat er toch niet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |