quote:Op maandag 1 november 2021 10:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik voel nu heel erg een strijd tussen Vaxxers & Anti-Vaxxers...![]()
Helemaal niet fijn!
Vind dat we respect moeten hebben voor beide kampen!
Fout. De 2e kamer wilde geen QR code voor terrassen. Dit is dus een gevolg van een eis van de 2e kamerquote:Op maandag 1 november 2021 10:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
qr code bij het pissen als je op het terras zit is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Fout dat is een zaak van werkgever vs werknemer. Wijs anders naar de wet die wordt overtreden.quote:Niet handhaven bij qr vereisten van de werkgever, is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Dit is de enige waar je engiszins een punt hebt. WOB moet gewoon gehonoreerd worden.quote:Moties voor openbaar maken van besluitvorming mbt coronabeleid, is niet democratisch naast zich neer gelegd. Dat is een besluit van hugo zelf.
Is niet goed maar in tijd van crisis zeker te begrijpen dat niet alle regels nauwgezet zijn gevolgd.quote:5,2 miljard uitgegeven waarvoor geen bonnetje is. Aan wat? Dat is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
We beginnen steeds meer een rubberentegel samenleving te wordenquote:Op maandag 1 november 2021 10:08 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Dus je vindt het prima dat mensen met een kwetsbare gezondheid overlijden door jouw gedrag. Gevaccineerd of niet.
Waar rutte, grapperhause en de jonge gaan wordt standaard ondemocratisch gehandeld. Doen ze het niet zelf, zorgen ze wel voor de ruimte zodat een ander het kan doen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
Prima om kritiek te uiten op besluiten die zijn genomen en het functioneren van De Jonge, maar dat betekent niet dat er sprake is van 'ondemocratisch' handelen.
Volledige maakbaarheid is het doel ofso.quote:Op maandag 1 november 2021 10:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
We beginnen steeds meer een rubberentegel samenleving te worden
Vertel, hoeveel verpleegkundigen hadden we in 2010 vs nu?quote:Op maandag 1 november 2021 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te weinig capaciteit en personeel. Door het vele snijden in kosten. Ze konden het blijkbaar wel af volgende excelsheettijgers in de ministerietorens.
Dat geld wat bespaard is in die afgelopen periode is er snoeihard uitgegaan sinds 03/2020 en nu lopen de verpleegkundigen op de ic's op hun laatste benen.
Wat is er exact mee gewonnen dus?
Met de beslissing om je niet te laten vaxxen kan ik nog best leven mits met een goede argumentatie. Maar ik zie vooral een trend onder de niet vaxxers dat ze overal tegen zijn en zelf met geen enkele fatsoenlijke oplossing komen. Gewoon puur recalcitrant gedrag en daar kan ik heel erg slecht tegen. De uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 10:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik voel nu heel erg een strijd tussen Vaxxers & Anti-Vaxxers...![]()
Helemaal niet fijn!
Vind dat we respect moeten hebben voor beide kampen!
Lockdowns zijn geen blijvertje. Of denk je dat het kabinet vrolijk wordt van een nieuwe reeks beperkende coronamaatregelen?quote:Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Denk je? Wat doen we met de griepgolf.
Simpelweg gezegd zijn lockdowns hier om te blijven. Dat kon ik je juni 2020 ook al vertellen. Ziekenhuisbezetting is grotendeels een precorona probleem en het lijkt er niet op dat ze de capaciteit willen verhogen of uberhaupt zorgmedewerkers willen behouden. Een deel van de Tweede Kamer liep niet zomaar weg bij de uiteindelijk aangenomen motie Van Kooten-Arissen/Wilders waarvan het kabinet zei dat ze die niet zouden uitvoeren.
Foei, laten we ze straffen. :pquote:Op maandag 1 november 2021 10:17 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Met de beslissing om je niet te laten vaxxen kan ik nog best leven mits met een goede argumentatie. Maar ik zie vooral een trend onder de niet vaxxers dat ze overal tegen zijn en zelf met geen enkele fatsoenlijke oplossing komen. Gewoon puur recalcitrant gedrag en daar kan ik heel erg slecht tegen. De uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Het klinkt allemaal zo suggestief dat jij die antwoorden al wel klaar hebt liggen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vertel, hoeveel verpleegkundigen hadden we in 2010 vs nu?
Wat is het % BNP wat we aan gezondheidszorg spenderen 2010 vs nu?
Wat is de gemiddelde ligduur in ziekenhuizen in 2010 vs nu?
Als je dat allemaal even hebt opgezocht, kun je me dan precies vertellen waar er bezuinigd is?
Jij roept dat er bezuinigd is, bewijs maarquote:Op maandag 1 november 2021 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo suggestief dat jij die antwoorden al wel klaar hebt liggen.
Verder zijn je standpunten al lang al duidelijk, maar compleet onhaalbaar.
Ja, dat denk ik. Dan komen ze lekker daadkrachtig over. Bovenmeester Hugo legt het graag nog een keertje uit.quote:Op maandag 1 november 2021 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lockdowns zijn geen blijvertje. Of denk je dat het kabinet vrolijk wordt van een nieuwe reeks beperkende coronamaatregelen?
Wat is de ondergrens? eerst was die 60% toen 80% en nu? 100%.quote:Meer gevaccineerden betekent dat er minder mensen in het ziekenhuis belanden, waardoor maatregelen niet nodig zijn. Zo simpel is het.
Taart!quote:
Erg mooi.quote:
Eindelijk, good riddance.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso is er eigenlijk onder een groot deel van de bevolking geen enkele compliance meer voor maatregelen. Merk het zelf ook. Nog nooit gedemonstreerd of destructief gehandeld. Maar die behoefte neemt wel toe.
Het interesseert mij eigenlijk geen reet als we wat oversterfte krijgen, als ik mijn vrijheid maar terug krijg.
Als je een behoefte hebt om destructief te handelen dan ben je best wel een onderlaag van de bevolking tokkie.quote:Op maandag 1 november 2021 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso is er eigenlijk onder een groot deel van de bevolking geen enkele compliance meer voor maatregelen. Merk het zelf ook. Nog nooit gedemonstreerd of destructief gehandeld. Maar die behoefte neemt wel toe.
Het interesseert mij eigenlijk geen reet als we wat oversterfte krijgen, als ik mijn vrijheid maar terug krijg.
Ach allemaal grootspraak..quote:Op maandag 1 november 2021 10:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je een behoefte hebt om destructief te handelen dan ben je best wel een onderlaag van de bevolking tokkie.
GODZIJDANK!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |