Die inhaalzorg kan ik snappen, maar waarom de burn-outs bij het personeel.. Hoe kan dat?quote:Op maandag 1 november 2021 09:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Inhaalzorg en veel burn-outs bij personeel.
De meeste besluiten moet worden goedgekeurd door de Tweede Kamer en daar is dus een meerderheid van de zetels voor nodig. Van 'ondemocratische beslissingen' is dus geen sprake.quote:Op maandag 1 november 2021 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op alle andere onderwerpen dan corona officieel demissionair. Helemaal prima. Over alles wat je interesseert ondemocratisch beslissingen kunnen nemen en wat je niet interesseert lekker voor je uit schuiven.
Nog een puntje voor de rutte doctrine.
Toch is het zo.quote:Op maandag 1 november 2021 10:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
200 waarvan er 152 niet hadden hoeven liggen.
Het probleem is ook nog niet eens die 152 die er niet hadden hoeven liggen, maar het feit dat ze er gemiddeld zo'n 15 dagen liggen.
Geen idee, maar het zijn overigens nu wéér de ziekenhuizen die de krantenkoppen domineren met hun: "Dringende oproep voor maatregelen".quote:Op maandag 1 november 2021 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die inhaalzorg kan ik snappen, maar waarom de burn-outs bij het personeel.. Hoe kan dat?
Het is erg suggestief maar uiteindelijk na 5x waarom vragen kom je uit bij 'vws heeft te veel gesneden in de kosten in de afgelopen 15-20 jaar'.
qr code bij het pissen als je op het terras zit is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.quote:Op maandag 1 november 2021 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste besluiten moet worden goedgekeurd door de Tweede Kamer en daar is dus een meerderheid van de zetels voor nodig. Van 'ondemocratische beslissingen' is dus geen sprake.
Omdat ze overbelast zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die inhaalzorg kan ik snappen, maar waarom de burn-outs bij het personeel.. Hoe kan dat?
Het is erg suggestief maar uiteindelijk na 5x waarom vragen kom je uit bij 'vws heeft te veel gesneden in de kosten in de afgelopen 15-20 jaar'.
Exact.quote:Op maandag 1 november 2021 10:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zijn overigens nu wéér de ziekenhuizen die de krantenkoppen domineren met hun: "Dringende oproep voor maatregelen".
Wat ze vorige herfst/winter precies ook deden.
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, maar had de overheid, die miljarden aan steun richting het bedrijfsleven heeft gegooid, in die 1,5 jaar ook niet veel meer geld in de coronazorg kunnen steken om de zorg te ontlasten en de capaciteit op Peil te krijgen.quote:Op maandag 1 november 2021 09:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Inhaalzorg en veel burn-outs bij personeel.
Dus je vindt het prima dat mensen met een kwetsbare gezondheid overlijden door jouw gedrag. Gevaccineerd of niet.quote:Op maandag 1 november 2021 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb me laten vaccineren, waarmee ik, volgens de overheid, ook anderen bescherm.
Een gevaccineerde kan anderen besmetten, klopt. Maar als die gevaccineerd zijn, worden ze niet heel erg ziek.
Degenen die niet gevaccineerd zijn, doen het zichzelf aan.
Degenen bij wie het vaccin niet werkt, hadden ook al vóór corona een dusdanige fragiele gezondheid, dat ze toch al op moesten letten met griep e.d.
En ook dat is eigen verantwoordelijkheid.
Ik heb vanwege mijn hartaandoening, grotendeels thuis gezeten, totdat ik volledig gevaccineerd was ruim een jaar niet in de supermarkt geweest, nauwelijks bij familie en al helemaal geen uitjes.
Dus nee, ik wil me niet laten testen voor toegang om ongevaccineerden te beschermen.
Te weinig capaciteit en personeel. Door het vele snijden in kosten. Ze konden het blijkbaar wel af volgende excelsheettijgers in de ministerietorens.quote:
Maar dan begrijp je niet hoe onze democratie werkt.quote:Op maandag 1 november 2021 10:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
qr code bij het pissen als je op het terras zit is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Niet handhaven bij qr vereisten van de werkgever, is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Moties voor openbaar maken van besluitvorming mbt coronabeleid, is niet democratisch naast zich neer gelegd. Dat is een besluit van hugo zelf.
5,2 miljard uitgegeven waarvoor geen bonnetje is. Aan wat? Dat is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Alleen is het geen mening maar feiten.quote:Op maandag 1 november 2021 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Je hebt vaker je mening lopen ventileren over het vaccineren en ongevaccineerden, dus jou neem ik niet zo serieus hier.
Het kabinet heeft dan ook een bepaalde bewegingsvrijheid, ministers hoeven niet voor elke scheet toestemming te vragen aan de Tweede Kamer.quote:Op maandag 1 november 2021 10:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
qr code bij het pissen als je op het terras zit is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Niet handhaven bij qr vereisten van de werkgever, is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Moties voor openbaar maken van besluitvorming mbt coronabeleid, is niet democratisch naast zich neer gelegd. Dat is een besluit van hugo zelf.
5,2 miljard uitgegeven waarvoor geen bonnetje is. Aan wat? Dat is niet democratisch genomen. Dat is een besluit van hugo zelf.
Serieus? Moeten we dit nou wéér uitleggen?quote:Op maandag 1 november 2021 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2021 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te weinig capaciteit en personeel. Door het vele snijden in kosten. Ze konden het blijkbaar wel af volgende excelsheettijgers in de ministerietorens.
Dat geld wat bespaard is in die afgelopen periode is er snoeihard uitgegaan sinds 03/2020 en nu lopen de verpleegkundigen op de ic's op hun laatste benen.
Wat is er exact mee gewonnen dus?
Zo te zien weten die ook niet meerquote:Op maandag 1 november 2021 10:07 schreef THEFXR het volgende:
maatregelen:
https://www.metronieuws.n(...)rticle_related_posts
Denk je? Wat doen we met de griepgolf.quote:Op maandag 1 november 2021 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als iedereen gevaccineerd zou zijn, was dat dan ook amper een probleem geweest. Dat mensen ziek worden is niet zo erg, het wordt pas problematisch als ze in het ziekenhuis belanden.
quote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Serieus? Moeten we dit nou wéér uitleggen?
Kijk verder dan je neus lang is. Ik snap het wel, jij blijft op je rug liggen pootjes geven.quote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Serieus? Moeten we dit nou wéér uitleggen?
De komende uren zijn cruciaal.quote:Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niemand. Overleg vandaag zal meer duidelijk maken, verwacht dat we rond 16-18:00 meer weten
ja, die eigen draaideur schuld, is goed bekend bij Rutte en de Jonge.quote:Op maandag 1 november 2021 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit weekend weer 2x meegemaakt in de horeca dat men de schouders ophaalden over de QR code "ah joh ik geloof jullie wel.." Dan moet je straks ook niet janken dat je weer dicht moet was mijn 1e gedachte..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |